Falėnderimi i takon Allahut. Atė e
falėnderojmė dhe prej Tij falje dhe ndihmė kėrkojmė.
Kėrkojmė mbrojtje nga Allahu prej tė kėqijave tė
vetvetes dhe tė veprave tona. Kė e udhėzon Allahu, s'ka
kush e lajthit dhe kė e largon nga rruga e vėrtetė, s'ka
kush e udhėzon.
Dėshmoj se s'ka hyjni tjetėr pėrveē Allahut, i Cili
ėshtė Njė dhe dėshmoj se Muhamedi ėshtė rob dhe i
Dėrguar i Tij.
Ditėt po shkojnė, vitet po ecin, jeta po pakėsohet,
vdekja po afrohet. Njeriut nuk i mbetet asgjė tjetėr,
vetėm se tė ndalet dhe tė mendojė pėr aktivitetin e
kaluar. Ai duhet tė ndalet dhe tė mendojė pėr veprimet.
Ne kemi hyrė tashmė nė vitin e ri islamik 1431. Shkoi
njė vit i tėrė me mbi 360 ditė, mbi 8600 orė, mbi
500,000 minuta!
Vallė, a mė shumė ka kontribuar pėr tė mirėn apo pėr tė
keqen?!
Cilat janė arritjet e tij gjatė vitit qė lamė prapa?
Libri i tij ēfarė shėnimesh pėrmban?
I menēur ėshtė ai qė bėn llogari para se t’i nėnshtrohet
llogarisė sė Allahut tė Lartėsuar.
Besimtar i nderuar!
Kujto se zemra jote nė mėnyrė sistematike ka pasur rreth
40 milionė rrahje, njė organ i cili me precizitetin mė
tė madh ka kryer funksionin e programuar qė nuk
krahasohet me asnjė nivel kompjuterėsh.
Sa frymėmarrje ke pasur? Rreth 11 milionė frymėmarrje,
me lehtėsi ke marrė frymė, e ke thithur ajrin e Allahut
tė Lartėsuar, asnjėherė nuk tė ėshtė ndalur fryma. Po tė
tė kishte ndodhur ndonjė bllokim nė sistemin e
frymėmarrjes, do tė paralizohej e bllokohej truri, veshi,
syri, goja, zemra dhe do tė kishte pėrfunduar jeta e
dynjasė.
O ti njeri! O rob i Allahut!
Sinqerisht, pėr kėto tė mira tė Allahut, a e ke
falėnderuar Atė me njė sexhde?
Viti qė shkoi ka kėrkuar prej teje 1800 namaze farze,
obligative, sa i ke humbur me arsye dhe pa arsye?
Namazet qė i ke falur, sa prej tyre i ke falur nė xhami,
me pėrkushtim e devotshmėri? Apo i ke falur shpejt duke
mos qenė i kujdesshėm?
Sa herė e ke lexuar Kuranin gjatė kėtij viti? Lėre sa
herė, por sė paku njė herė me vėmendje a e ke lexuar
Librin e Allahut?
Gjatė vitit si i ke pasur punėt dhe marrėdhėniet
familjare e raportet me familjarėt, tė afėrmit, miqtė,
shokėt?
Vėlla, a e ke pėrmendur Allahun shpesh, nė kėmbė, ulur,
lėvizur?
A ke menduar pėr jetimin kur ke luajtur me fėmijėt e tu?
A ke kujtuar tė vejat e shkreta kur ke kaluar natėn me
familjen?
A ke menduar pėr muslimanėt e uritur kur je kėnaqur duke
ngrėnė fruta e perime?
A i ke kujtuar tė sėmurėt dhe ata qė janė tė paralizuar
kur ke ecur e lėvizur shumė rehat?
Sa herė ke shprehur interesim pėr gjendjen e muslimanėve
tė shtypur, tė vrarė, pa tė drejtat elementare?
Vėlla, sa herė je penduar tek Allahu pėr gabimet dhe
gjynahet e bėra?
Vėlla, si po e ndien veten pas kėtyre pyetjeve?!
O ti njeri!
Mos harro llogarinė qė do tė japėsh nė ahiret, do tė
prezantohen veprat e tua njė nga njė e as gjėja mė e
imėt nuk do tė harrohet. Do tė kesh shumė dėshmitarė qė
do tė dėshmojnė. Do tė dėshmojė toka, melajket dhe
gjymtyrėt.
Kjo tokė, nėpėr tė cilėn po ecim, po ushqehemi, po
pushojmė, do tė jetė dėshmitare para Allahut tė
Lartėsuar pėr mėkatet e tua. Po kjo tokė, njė ditė do tė
ofrojė prova dhe do tė dėshmojė pėr ēdonjėrin, do tė
flasė pėr ēdo mėkat qė ėshtė bėrė nė tė. Do tė vijė njė
ditė kur ajo do tė shpalosė, do tė zbulojė, do tė
publikojė dhe do tė nxjerrė fshehtėsitė dhe sekretet e
tua. “Kur tė dridhet toka me dridhjen e saj tė fuqishme,
Dhe tė nxjerrė toka atė qė ka nė brendinė e saj (barrėn
nga brenda), Dhe njeriu tė thotė: “Ēka kjo (qė bėn kėtė
dridhje)?” Atė ditė ajo i rrėfen tregimet e veta.” (Zelzele,
1-4)
Fjalėt e Allahut: “Atė ditė ajo rrėfen tregimet e
veta”, i shpjegon i Dėrguari i Allahut me fjalėt:
“Pa dyshim qė tregimet (lajmet) e asaj dite janė dėshmia
pėr ēdonjėrin ēka ka vepruar nė sipėrfaqen e tokės, duke
thėnė: “E ke bėrė kėtė dhe kėtė vepėr, po nė kėtė ditė.
Kėto pra janė rrėfimet e asaj dite.” (Transmeton
Tirmidhiu, hadithi ėshtė hasen.)
Melaiket i shėnojnė dhe i regjistrojnė veprat e tua tė
mira dhe tė kėqija. Allahu i Lartėsuar thotė: “Por pa
dyshim qė mbi ju janė ruajtėsit (melekėt e caktuar me
pėrgjegjėsi pėr njerėzit) pėr t’ju vėzhguar ju. Kiramen
Katibin (tė nderuarit qė shkruajnė veprat tua). Ata dinė
gjithēka qė ju veproni.” (Infitarė, 10-12)
Do tė dėshmojnė edhe gjymtyrėt: duart, kėmbėt, gjuha,
sytė, veshėt por edhe e tėrė lėkura. Tė gjitha kėto o
njeri do tė dėshmojnė pėr ty nė Ditėn e Gjykimit. Do t’i
zbulojnė mėkatet, krimet dhe haramet e tua dhe do t’i
bėjnė publike. Allahu i Lartėsuar thotė: “Sot Ne ua
mbyllim gojėt atyre.” (Jasin, 65)
E mė pas ē’do tė ndodhė: “Neve na flasin duart e tyre.”
(Jasin, 65) Vallė a do tė mbesė me kaq, jo! “Kurse
kėmbėt e tyre dėshmojnė pėr atė qė punuan.” (Jasin,
65)
Kėto janė fjalėt e Allahut, atėherė ti shpejto nė kėrkim
falje, pendim, Allahu fal shumė: “E kėrkoni falje
prej Allahut, se Allahu ėshtė Mėkatfalės, Mėshirues!”
(Muzemil, 20)
“Kush bėn ndonjė tė keqe ose e ngarkon veten, pastaj
kėrkon falje tek Allahu, ai e gjen Allahun Falės dhe
Mėshirues.” (Nisa, 110)
Lutju Allahut tė Lartėsuar me lutjen kryesore qė njihet
si “zotėria, mbreti i istigfarit”:
“O Allah! Ti je Zoti im. Nuk meriton tė adhurohet askush
pėrveē Teje. Ti mė krijove dhe unė jam robi Yt. I
pėrmbahem betimit dhe premtimit qė tė kam dhėnė, sa tė
kem mundėsi. Tek Ty mbėshtetem nga tė kėqijat qė kam
bėrė. E pranoj mirėsinė Tėnde ndaj meje dhe e pranoj
mėkatin tim. Prandaj, mė fal! Sepse Ti je Ai qė fal
mėkatet.”
Kujto Ebu Bekrin kur iu drejtua tė Dėrguarit tė Allahut
duke i thėnė: “Mė mėso njė dua qė ta them nė namaz.”
Muhamedi, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi tė,
tha: “Thuaj! O Zot! Unė i kam shkaktuar vetes shumė
padrejtėsi, vetėm Ti je Ai qė fal mėkatet. Prandaj, Ti
mė fal e mė mėshiro, sepse Ti je Ai qė fal dhe mėshiron.”
Gjithashtu i Dėrguari i Allahut tha: “Vallahi, unė e
lus Allahun pėr falje mėkatesh mė shumė se 70 herė nė
ditė.”
I nderuar besimtar!
Beso bindshėm dhe vepro, mbill tė mira, se do t’i
vjelėsh frytet e saj nė botėn tjetėr. Bėhu rob i Allahut,
rob i cili pėrulet nė ruku dhe nė sexhde, lexon Kuran, i
nėnshtrohet dhe i pėrulet Krijuesit Allah, rob i cili
bėn llogari vazhdimisht.
Bėhu rob i Allahut nė shtėpi, rob i Allahut nė xhami,
rob i Allahut nė rrugė, rob i Allahut nė punė, rob i
Allahut kur njerėzit tė njohin dhe kur nuk tė njohin,
edhe kur tė jesh nė vetmi pa askėnd, pos Allahut.
Allahu im! Ushqeji zemrat e besimtarėve me udhėzim tė
drejtė nė Kuran dhe Sunet, qė ta gėzojnė lumturinė nė tė
dy botėt.