Pejgamberi salallahu alejhi ue
selem thotė: Ekziston frika se do tė mblidhen popujt
kundėr jush siē mblidhen njerėzit rreth ushqimit.
Thanė: Pse, do tė jemi pak atė ditė, o i Dėrguari i
Zotit? Tha: Jo, ju do tė jeni shumė, por do tė jeni
si shkuma qė sjell vėrshimi. Allahu do ta largojė frikėn
nga zemrat e armikut pėr ju dhe zemrat tuaja do tė
goditen me vehn. Thanė: Ēėshtė vehni, o i
Dėrguari i Zotit? Tha: Dashuria e kėsaj bote dhe
urrejtja e vdekjes.
Vėrshimi bart me vete shkumė dhe plehra. Shembulli ėshtė
raportuar pėr imazhin dhe realitetin e muslimanėve sot:
mungesa e prezantimit tė duhur dhe e influencės, shumicė
numerike por pa prestigj, dobėsimi i motos urdhėro pėr
tė mirė dhe ndalo nga e keqja, mungesa e njohurive pėr
armikun. Por, prapė, pas kėtij realiteti e mira ėshtė nė
praninė e shumė individėve, grupeve dhe organeve.
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem duke iu referuar
arsyes sė parė dhe mė tė rėndėsishme pėr kėtė sėmundje,
e cila ndikon negativisht nė shoqėri, pėr shkak se
shumica numerike nuk sjell ndonjė gjė tė mirė ose tė
dobishme, thotė se e gjithė kjo u shkaktua nga dashuria
e kėsaj bote dhe urrejtja e vdekjes.
A nuk ėshtė nė kuptimin e kėsaj qė muslimani tė posedojė
pasuri pėr krijimin e besimit dhe drejtėsisė, edhe pse
kėtė e kėrkon sheriati? Apo kuptohet paralajmėrimi pėr
tė siguruar jetėn, ēdo jetė, edhe nė qoftė se ėshtė
poshtėruese, jetė servile nga frika e vdekjes dhe frika
e xhihadit pėr hir tė Zotit. Ska dyshim se ky ėshtė
kuptimi i paralajmėruar nė kėtė hadith.
Gjėja e papreferuar krahas dashurisė sė botės ėshtė
lakmia, luksi, lartėsia nė arkitekturė, kėnaqėsitė e
tepruara nė restorante dhe veshja (fatkeq ėshtė robi i
dėrhemit, fatkeq ėshtė robi i dinarit).
Ne shohim ēdo ditė persona tė tillė, qė nuk bartin me
vete ndonjė objektiv nė kėtė botė, tė lodhur pas kėsaj
bote dhe aspak nuk e kanė hallin e ahiretit.
Urrejtja e vdekjes ėshtė diēka natyrore. Njeriu tenton
tė qėndrojė nė kėtė botė, por nėse mbetet nė tė,
kėrkesat do tė ishin pa fund. Ai duhet tė ketė nė fund
tė fundit qėllimin e tij pėrfundimtar, njė qėllim tė
lartė, pėr tė cilin tė jetojė dhe tė vdesė.
Njerėzit konkurrojnė nė jetėn e kėsaj bote, qofshin
muslimanė apo jomuslimanė, por fituesi ėshtė ai qė ka
shitur veten pėr Zotin.
Dy rrugė
Rruga e parė: Njė mėnyrė pėr tė kapėrcyer urrejtjen e
vdekjes ėshtė tė mos konsiderohet ajo si diēka qė ėshtė
nė pėrjetėsi, se ėshtė njė gjė e ēmuar qė duhet ta kemi
nė pronėsi.
Rruga e dytė: Mėnyra e vetme pėr tė hequr frikėn e
vdekjes ėshtė tė menduarit pėr njė jetė dinjitoze, pėr
ringjalljen e umetit dhe ēlirimin e vetes nga pasionet e
epshit. Jeta ėshtė e bukur pėr atė qė e ka njohur Zotin,
vetveten dhe jeton krenar.
Shkroi:
Dr: Muhamed Abdu
Pėrshtati: Rashit Zylfiu
5.4.2009