Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Faqja juaj

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Vlera e namazit tė natės

Allahu i Lartėsuar thotė: “Ata i braktisėn shtretėrit e tyre dhe i luten Zotit tė tyre nga frika dhe shpresa, ndėrsa ndajnė njė pjesė nga ajo qė ne u japim. Dhe askush prej tyre nuk di ēfarė kėnaqėsi, tė fshehura prej tyre, i presin si shpėrblim pėr veprat e tyre.” Sexhde, 16-17.

Allahu i Lartėsuar, duke pėrshkruar bamirėsit, thotė: “Natėn flinin vetėm pak dhe para agimit luteshin pėr faljen e mėkateve.” Dharijat, 17-18.

Katadja dhe Muxhahidi e komentojnė kėtė duke thėnė se kjo do tė thotė se gjatė gjithė natės, deri nė agim nuk flinin, por e kalonin nė iradet.

Ibn Abasi nė lidhje me kėtė ka thėnė: “U kalonte gjithė nata, duke mos i mbyllur syte fare.”

Allahu i Lartėsuar, gjithashtu, thotė: “Apo ai nė kohėn e natės e kalon nė adhurim, duke bėrė sexhde ose duke qėndruar nė kėmbė, ruhet nga bota tjerėt dhe shpreson nė mėshirėn e Zotit tė vet.” Zumer, 9.

Shejhul Islami thotė se termi “kanut” kėtu nėnkupton: vendosmėri nė bindje dhe se ai qė rri gjatė nė kijam, ruku dhe sexhde quhet “kanit”.

Duke pėrshkruar ata qė vėrtetė i binden Zotit, Allahu thotė: “...Dhe ata qė kalojnė netėt para Zotit tė tyre, duke bėrė sexhde dhe duke qėndruar nė kėmbė.” Furkan, 64.

Imam Buhariu nė kapitullin “Mbi veēoritė e namazit tė natės” thekson zinxhirin e transmetuesve tė hadithit, nė fund tė tė cilit ndodhet Abdullah ibn Umeri, e ku thuhet: “Gjatė kohės sė Pejgamberit (alejhi selam) ishte njė njeri, i cili sa herė qė shikonte ėndėrr, ėndrrėn e vet ia tregonte Pejgamberit tė Allahut, ndaj dhe unė kisha dėshirė qė tė shikoja ėndėrr tė shikoja ėndėrr dhe t’ia tregoja Pejgamerit tė Allahut (alejhi selam). Njėherė, nė kohėn e Pejgamberit (alejhi selam), ndėrkohė qė isha fėmijė, my shfaqėn nė ėndėrr dy engjėj, tė cilėt mė dėrguan afėr zjarrit, i cili mu duk sikur ishte i murosur si njė pus dhe se kishte dy shtylla. Nė tė pashė disa njerėz qė i njihja mė herėt, ndaj nė moment fillova tė them: ‘I mbėshtetem Allahut nga zjarri’, ndėrsa njė engjėll tjetėr mė pyeti: ‘Ēfarė ke, pėrse dukesh i trishtuar?’ Ėndrrėn ia tregova Hafsės, kurse Hafsa ia tregoi Pejgamberit (alejhi selam) i cili tha: ‘Sa njeri i mirė ėshtė Abdullahu, vetėm duhet tė ngrihet natėn e tė falet. Pas kėtyre fjalėve ai flinte vetėm njė pjesė tė shkurtėr tė natės.”

Argument tjetėr qė namazi i natės ėshtė i zgjedhur janė fjalėt e Pejgamberit (alejhi selam): “Sa njeri i mirė ėshtė Abdullahu, vetėm edhe tė ngrihet natėn e tė falet!”, pasi nga fjalėt e tij “Sa njeri i mirė...!” nėnkuptohet ai qė ngrihet natėn edhe falet. Porosia tjetėr e kėtij hadithi ėshtė qė namazi i natės largon fatkeqėsinė.

Nė hadithin tė cilin e transmeton Ebu Hurejre thuhet se Pejgamberi (alejhi selam) ka thėnė: “Pas namazeve tė pėrcaktuara (farz) namazi mė i mirė ėshtė ai i natės.”

Nga Ali ibn Ebu Talib transmetohet se atij dhe Fatimes, bijės sė Pejgamberit (alejhi selam), Pejgamberi u kishte trokitur nė derė duke i pyetur: “A nuk po faleni?” e ai ishte pėrgjigjur: ‘O pejgamber i Allahut, shpirtrat tanė janė nė dorėn e Allahut dhe Ai i ringjallė (d.m.th. i zgjon) kur Ai do.’ Kur e thashė kėtė ai shkoi pa mė thėnė gjė. Pas pak e dėgjova se si nė largim e sipėr, duke goditur veten nė ije, po thoshte: ‘...Mirėpo njeriu, mė shumė se ēdokush tjetėr, ėshtė i gatshėm tė kontestojė’.” Kehf, 54.

Ibn Betali thotė: “Edhe ky rast ėshtė argument se sa ėshtė i respektuar namazi i natės dhe sa ėshtė e lavdėruar zgjuara e anėtarėve tė familjes pėr kryerjen e tij.”

Taberiu pėr kėtė rast deklaron: “Sikur Pejgamberi (alejhi selam) tė mos e kishte ditur veēimin e namazit tė natės, ai me siguri nuk do ta kishte shqetėsuar bijėn e vet dhe Aliun, posaēėrisht nė kohėn tė cilėn Allahu krijesave tė Tij ia ka caktuar pėr pushim. Mirėpo pėr ta ai ka zgjedhur atė qė ėshtė mė e mirė.”

 

Si e kryente Pejgamberi (alejhi selam) namazin e natės

Gjatėsia e namazit tė natės

Nga Abdullah ibn Mesudi transmetohet tė ketė thėnė: “Isha duke u falur me Pejgamberin (alejhi selam) nė namazin e natės dhe ai qėndroi aq gjatė nė Kijam sa mė shkoi nė mend tė bėja diēka jo tė mirė.’ Kur e pyetėn: Po ē’kishe ndėrmend?’ Ai u pėrgjigj: ‘Kisha ndėrmend tė ulem e Pejgamberin (alejhi selam) ta lija vetėm nė kijam’.”

El Hafidhi thotė: “Nė kėtė hadith ka argument qė Pejgamberi (alejhi selam) e ka zgjatur namazin e natės.”

 Ibn Mesudi atėherė ishte i fort dhe ishte i pėrkushtuar nė pasimin e pejgamberit (alejhi selam) dhe me siguri nuk do t’i shkonte ndėrmend tė ikte, sikur pejgamberi tė mos kishte qėndruar jashtėzakonisht gjatė nė kijam. Shumė sahabė, si edhe tė tjerė pas tyre, mendojnė se mė mirė gjatė namazit ėshtė tė bėhen sa mė shumė ruku dhe sexhde.

Nė hadithin tė cilin e transmeton Seubani dhe qė e shėnon Muslimi, thuhet se Pejgamberi (alejhi selam) ka thėnė: “Nė veprat mė tė mira bėjnė pjesė qė tė behėt sa mė shumė sexhde.” Prandaj kjo varet prej njeriut dhe nga rasti nė rast.

Nė pėrmbledhjen e tij Muslimi shėnon hadithin qė e tregon Hudhejfe nė tė cilin thuhet se njė natė kur po falte namazin e natės me Pejgamberin (alejhi selam), ai nė njė rekat i kishte kėnduar tri suret mė tė gjata (Bekare, Ali Imran, Nisa) dhe sa herė qė vinte nė ajetin kur madhėrohej Zoti, e madhėronte Atė, sa herė kur vinte tek ajeti ku lutet pėr diēka, i lutej Allahut dhe sa herė qė vinte nė ajet nė tė cilin kėrkohet mbrojtja e Allahut, kėrkonte mbrojtje nga Allahu dhe nė ruku qėndronte sa nė kėmbė, sėrish drejtohej dhe qėndronte nė kėmbė sa qėndronte edhe nė ruku, e mė pas binte nė sexhde dhe ashtu qėndronte sa edhe nė kėmbė. E pėr kėtė nevojitet sė paku dy orė.

Kėtė natė Pejgamberi (alejhi selam) mbase e kishte kaluar tėrė natėn nė namaz. Pėr sa i pėrket netėve tė tjera, sipas tregimit tė Aishes: “Ai nė namaz tė natės, zakonisht e kalonte njė tė tretėn e natės.”

15.09.2006

                                         www.klubikulturor.com