Vėllai im besimtar!
A i ke parė ndonjėherė
varret?
A e ke parė ndonjėherė
errėsirėn e tyre?
A e ke pėrjetuar
ndonjėherė frikėn e tij nė njė natė tė errėt?
A e ke parė trishtimin e
tij?
A e ke parė ndėshkimin e
tij?
A e ke parė thellėsinė e
tij?
A i ke parė parazitėt dhe
insektet e tij?
A nuk e di se ai ėshtė
pėrgatitur pėr ty, ashtu siē ėshtė pėrgatitur pėr tė tjerėt?
A nuk ndalesh e tė
mendosh se shokėt, dashamirėt e familjarėt e tu janė
transferuar prej pallateve nė varre, nga djepat e ndriēuar
nė varreza tė errėta, nga argėtimi familjar nė vrazhdėsinė e
parazitėve dhe insekteve, nga kėnaqėsia me ushqime dhe pije
tė ndryshme nė rrotullime nėpėr dhe e baltė, nga
pėrkėdheljet familjare nė trishtim tė vetmuar, nga njė
shtrat i butė nė njė vend tė fortė? Tė gjithė i kaploi
vdekja, befas, e tani banojnė nė varre, pasi ishin duke
jetuar nė epshe dhe lojra. U bėnė tė gjithė tė njėjtė nė ato
gropa (iu nėnshtuan vdekjes).
Lusim Allahun qė t’i bėjė
varret tona kopshte prej kopshteve tė xhenetit!
Trishtimi i varreve
Hani Meula (shėrbėtori i
Uthmanit) thotė:
Uthmani (radijallahu
anhu) kur qėndronte pranė varrit qante, derisa iu lagte tėrė
mjekrra. I ėshtė thėnė: “Po tė kujtohet xheneti e xhehenemi
e nuk po qan, ndėrsa po qan nga ky (varr ).” Uthmani ėshtė
pėrgjigjur: Muhamedi (alejhi selam) ka thėnė: “Varri ėshtė
stacioni i parė i ahiretit, nė qoftėse shpėton nga ai, tė
tjerat janė mė lehtė, e nė qoftė se nuk shpėton nga ai, tė
tjerat pas tij janė mė tė vėshtira.” Transmetuesi vazhdon tė
thotė se Muhamedi (alejhi selam) ka thėnė:
“Nuk kam parė asnjė pamje
mė tė vėshtirė se sa varri.
(Transmetuan: Ahmedi,
Tirmidhiu dhe Albani)
Ndėrsa nė hadithin e
Xhabir ibėn Abdullahut transmetohet se Muhamedi (alejhi
selam) thotė:
“Mos shpresoni vdekjen,
se parashikimi i tij ėshtė trishtues.”
Hasan el Basri pėrcolli
njė kufomė ( xhenaze ) dhe pas pėrfundimit tė saj u ndal
pranė varrit e tha:
“Fundi i ēėshtjes sė
kėtij (varrit )ėshtė e vėrtetė qė duhet tė kemi frikė nė
fillim ( para vdekjes) dhe kėsaj ēėshtje (varrit ) qysh nė
fillim duhet t’i kushtojmė rėndėsi, pėr nė mbarim.
Ndėrsa, Umer ibėn
Abdulaziz, duke iu folur njė ditė shokėve tė vetė tha:
“Kur tė kalosh pranė tyre
(varreve), thirri, nė qoftė se ke mundėsi t’i thėrrasėsh.
Kalo pranė tendave tė tyre e shiko se sa afėr janė njėra
pranė tjetrės, e tani pyeti tė pasurit ēfarė u ka mbetur nga
pasuria e tyre, e tė varfėrve ēfarė u ka mbetur nga
varfėria? Pyeti pėr ato tė cilat flisnin mė parė me ta, e me
sytė tė cilėt i shijonin gjėrat me epshe, pyeti pėr lėkurat
e buta e tė holla, e fytyrat e mira, trupat e ndritshme.
Ēfarė u kanė bėrė krimbat nė qefinė (nė varr)…?
Janė ngrėnė gojėt, janė
prishur fytyrat, janė fshirė bukuritė, janė thyer eshtrat,
janė coptuar gjymtyrėt. Ku i kanė mbulojat dhe pallatet? Ku
i kanė shėrbėtorėt, ku mbetėn pasuritė e grumbulluara? A nuk
janė nė vendbanimet e tyre tė vetmuar, a nuk ėshtė nata e
dita pėr ta e njejtė?
A nuk janė nė njė vend tė
errėt, ėshtė bėrė nė mesin e tyre dhe veprave, ndėrprerja.
Janė ndarė nga dashamirėt pasuria dhe familja.
O ti qė nesėr do tė jesh
banor i varrit! Ēfarė tė mashtroi nė kėtė botė? Ku e ke
shtėpinė e gjėrė, e lumin qarkullues? Ku janė pemėt
(frutet )e pjekura, ku i ke rrobat e holla, ku i ke
parfumat, ku e ke mbulojėn e verės e tė dimrit?
O ti qė ishe shpenzues i
gjėrave e tani u mbylle nė varr!
Ah, sikur tė dija se ē’do
tė mė gjejė kur do tė mė takojė engjėlli i vdekjes, kur do
tė dal nga kjo botė…dhe ēfarė letre do tė mė sjellė nga Zoti
im!
Tani u largua, Allahu e
mėshiroftė!
E pas kėtij momenti nuk
jetoi vetėm se njė javė.
Pėrktheu:
Llukman Neziri
|