Si ēdo vepėr
tjetėr edhe teuhidi i uluhije i ka shtyllat e tij. Disa
dijetarė kanė caktuar pėr kėtė lloj teuhidi dy kushte,
ndėrsa disa tė tjerė kanė caktuar pėr tė tri kushte,
megjithatė do tė mundohemi tė flasim pėr to shkurtimisht.
1.
Sinqeriteti. Disa dijetarė e kanė emėrtuar edhe si
teuhidi i dėshirės, kėshtu qė robi nuk dėshiron vetėm se njė
gjė tė vetme dhe ai ėshtė Allahu i Lartėsuar, pra nuk e
shoqėron kėtė dėshirė tjetėr.
2.
Besnikėria. Kėshtu robi shpenzon tė gjitha fuqitė e tij
nė adhurimin e Allahut, Zotit tė tij.[1]
3. Njėsimi
i rrugės. D.m.th.: pasimi i rrugės sė Profetit (salallahu
alejhi ue selam).
Argumentet pėr
kėto tri shtylla janė tė shumta, nga kėto mund tė pėrmendim:
Argumentet e
sinqeritetit. Allahu thotė: "...Ata nuk ishin tė urdhėruar
me tjetėr, pėrveē qė ta adhuronin Allahun me njė adhurim tė
sinqertė ndaj Tij." Bejine, 5.
Argumenti i
Besnikėrisė. Allahu thotė:" Nėse ata do tė jenė besnik ndaj
Allahut do tė ishte mirė pėr ta." Muhamed, 21.
Allahu thotė:"
O ju qė keni besuar! Kini frikė Allahun dhe jini me ata qė
janė besnikė (nė fjalė dhe vepra)." Teube, 199.
Argumenti i
pasimit tė rrugės sė Profetit (salallahu alejhi ue selam).
Allahu thotė: " Thuaj! Nėse e doni Allahun, atėherė pasomėni
mua qė Allahu t’ju dojė." Ali Imran, 31.
Kėshtu pra
nėse mblidhen tek personi kėto tė trija, atėhėre ai do tė
arrijė lumturinė dhe ēdo tė
mirė dhe nuk i
pakėsoset kjo mirėsi vetėm nėse tregohet i pakujdesshėm pėr
njė nga kėto tė tri
shtylla.
Muhamed
bin Ibrahim el Hamd
Pėrktheu:
Bledar Haxhiu
[1]
Teuhid bejne saili ue muxhijb, Ibrahim Bin Salih
Khudejr f, 14.
|