Vullneti
Ēdoherė kur tė brengosesh, ėshtė obligative
tė jesh i vėmendshėm pėr kėtė. Ilaēi mė i mirė ėshtė ta
drejtosh vullnetin tėnd nga namazi dhe drejtimi i tij
forcohet apo dobėsohet sa ėshtė i fortė besimi nė botėn
tjetėr dhe pėrbuzja e kėsaj bote.
Realizimi i kėnaqėsisė
Ėshtė ajo tė cilėn e ndiejnė robėrit e
Allahut nė namazet e tyre dhe pėr tė cilėn ėshtė shprehur
Ibn Tejmije me fjalėt: ”Nė kėtė botė ekziston njė xhenet ai
qė nuk hyn nė tė nuk do tė hyj nė xhenetin e botės tjetėr.”
Dhe nuk mendohet se njė mysliman, i cili ka
arritur kėtė kėnaqėsi dhe e ka shijuar, e anashkalon apo
ėshtė i shkujdesur nė kėrkimin e saj. Kjo kėnaqėsi siē thotė
Ibn Kajimi forcohet me forcėn e dashurisė dhe dobėsohet me
dobėsimin e saj. Pėr kėtė, myslimani duhet tė angazhohet nė
rrugėt qė e shpiejnė drejt Allahut tė Lartėsuar.
Shkuarja herėt pėr nė namaz
Kjo arrihet duke e pėrgatitur zemrėn pėr
qėndrimin para Allahut tė Lartėsuar. Myslimani duhet qė tė
vijė nė namaz herėt dhe tė lexojė diēka nga Kurani me
meditim dhe pėrulje. Kjo ėshtė mė afėr qė tė pėrulet nė
namazin e tij.
Pejgamberi (Paqja dhe bekimi i Allahut
qofshin mbi tė!) ka thėnė: “Sikur njerėzit tė dinė ēfarė
vlere ka nė thirrjen e ezanit dhe safit tė parė e qė se
arrijnė atė vetėm se me short do tė hidhnin short.”
(Muslimi) Ka dallim mes atij qė vjen nė namaz nga njė tubim
i tėri me bisedat e kota dhe tė kėsaj bote dhe atij qė
ngrihet ta falė namazin e vetėm e ka pėrgatitur zemrėn pėr
qėndrimin para Allahut tė Lartėsuar, ngase mė parė ka lexuar
prej fjalėve tė Tij. Padyshim, gjendja e personit tė dytė me
Allahun ėshtė shumė e mirė se sa e atij tė parit.
Tė turpėrohet nga Allahu qė t’i afrohet Atij
me njė namaz tė thatė, tė zhveshur nga pėrulja dhe frika
Ndjenja e turpit prej Allahut e shtyen
myslimanin qė ta pėrsosė adhurimin dhe t’i afrohet Allahut
me njė namaz me plot pėrulje qė pėrmban nė vete kuptimet e
frikės dhe respektit.
Muslimani duhet tė dijė gjendjen e sahabėve
dhe selefėve gjatė namazit. Ibn Tejmije ka pėrmendur se
Muslim bin Jesari ka qenė duke u falur ne xhami kur ėshtė
rrėzuar njė pjesė e saj. Njerėzit e tjerė janė larguar
ndėrsa ai ka qenė duke u falur dhe nuk e ka hetuar.”
Abdullah bin Zubejri ishte nė sexhde kur
guri i hedhur nga katapulta morri njė pjesė tė rrobės sė
tij.Ai vazhdoi namazin e tij dhe nuk e ngriti kokėn.
Amir bin Abdulkajsit i kanė thėnė: “A mendon
diēka tjetėr nė namaz?” Ka thėnė: “A ka diēka mė tė dashur
tek unė se namazi qė tė mendoj pėr tė?! Qė tė mė godasin
tehėt e shigjetave ėshtė
mė mirė pėr mua se sa tė mendoj pėr diēka
tjetėr nė namaz.” Shembujt e kėtillė janė tė shumtė.
Kėto ishin disa nga shkaqet qė tė ndihmojnė
me lejen e Allahut nė pėruljen nė namaz. E lusim Allahun tė
na ndihmojė qė ta respektojmė ashtu siē ėshtė i kėnaqur prej
neve.
I pastėr ėshtė Allahu, Zoti ynė, Zoti i
krenarisė nga ajo qė i pėrshkruajnė. Paqja qoftė pėr tė
gjithė Pejgamnberėt , falenderimi i takon Allahut, Zotit tė
botrave dhe paqja e mėshira qofshin pėr pejgamberin tonė,
Muhamedin.
Pėrktheu: Driton Lekaj
|