Ēdo
njeri, duke pėrfshirė edhe binjakėt qė mezi dallohen nga
njėri-tjetri, shenjat e tij tė gishtėrinjve i ka tė
veēanta. Identiteti i secilit ėshtė i koduar nė majat e
gishtėrinjve tė tij. Ky sistem i koduar mund tė
krahasohet lehtė me sistemin e kodit tė vijave, i cili
pėrdoret nė ditėt tona pėr identifikimin e prodhimeve tė
ndryshme, qofshin ato prodhime industriale apo ushqimore.
Allahu
i Madhėruar ne Fjalėn e Tij tė pakonkurueshme thotė:
"A mendon njeriu se
nuk do t'i mbledhim eshtrat e tij? Po, do t'i mbledhim.
Madje, Ne jemi tė zotė t'i krijojmė pėrsėri edhe majat e
gishtėrinjve tė tij." (Kijame, 3-4.)
Njė domethėnie mjaft tė veēantė kėtu, ka theksimi i
shenjave tė gishtėrinjve, sepse secili ka shenjėn e tij
unike tė gishtėrinjve, e cila nuk i ngjason askujt. Ēdo
person qė jeton apo ka jetuar nė kėtė botė ka formėn e
tij unike tė shenjave tė gishtėrinjve. Pra, shenjat e
gishtėrinjve janė njė provė mjaft e rėndėsishme e
identitetit, kjo ėshtė edhe arsyeja se pėrse sot
shenjat e gishtėrinjėve pėrdoren pikėrisht pėr kėtė
qėllim.
Mė e rėndėsishmja ėshtė se kjo veēori e shenjave tė
gishtėrinjve u zbulua vetėm nė fund tė shekullit XIX.
Pėrpara kėsaj periudhe, njerėzit i shihnin shenjat e
gishtėrinjve si disa rrathė tė zakonshėm, pa ndonjė
rėndėsi apo kuptim specifik. Ėshtė Kurani ai qė na flet
pėr kėtė karakterisikė dalluese tė shenjave tė
gishtėrinjve, e cila nuk u kuptua, vetėm se nė ditėt
tona