Hajzi ėshtė njė gjak i cili
paraqitet tek femrat ēdo muaj, sipas natyrshmėrisė pa
kurrfarė shkaku, nė kohė tė caktuara.
1. Hajzi, nuk ka vit tė
caktuar, por kur femra tė shohė gjakun e hajzit, ajo ėshtė
me hajz edhe nė qoftė se ėshtė mė e vogėl sė nėntė vjeē ose
mė e madhe se pesėdhjetė vjeē.
2. Nuk ka ndonjė afat tė
caktuar pėr kohėn mė tė gjatė dhe mė tė shkrutėr. Ēdo gjak
qė femra e sheh se del natyrshėm nga mitra e saj, pa ndonjė
shkak tė ndonjė lėndimi apo shkak tjetėr, ai ėshtė gjak
hajzi, pa marrė parasysh kohėn, pėrveē se nėse ėshtė i
pandėrprerė ose ndėrpritet shumė pak, atėherė kemi tė bėjmė
me istihadėn (gjak i cili rrjedh jasht kohės sė
menstruacioneve).
3. Kur femra shtatzėn
shikon gjak, atėhere ajo ndodhet nė dy gjendje:
E para:
Nė qoftėse ėshtė para lindjes pėr njė kohė tė shkurtėr, si
mė pak se dy ditė, atėhere kemi tė bėjme me nifasin (gjak i
cili rrjedh gjatė kohės sė lehonisė).
E dyta:
Nėse ndodh pėr njė kohė tė shkurtėr dhe nuk ka dhimbje tė
lindjes
ose ėshtė para
lindjes pėr njė kohė tė gjatė nuk ėshtė nifas, por ėshtė
hajz nė qoftėse ėshtė sikur gjaku i hajzit tek ajo, e nėse
nuk ėshtė si gjaku i zakonshėm i hajzit ai ėshtė gjak i
prishur pėr tė cilin nuk ka rregulla.
4. Gjatė hajzit ndodhin disa
parregullsi:
Rasti i parė:
Zgjatje apo shkurtim pėr kohėn e hajzit.
Rasti i dytė:
Shpejtimi apo vonimi i fillimit tė hajzit. Pėr tė dyja
rastet femra kur shikon gjakun, ai ėshtė hajz dhe kur t’i
ndalet gjaku ėshtė e pastruar, pa marrė parasysh se a i
zgjat afati i saj i zakonshėm apo ėshtė shkurtuar dhe a
ėshtė shpejtuar apo vonuar.
Rasti i tretė:
Lėngu me ngjyrė kafe
apo
me ngjyrė tė
verdhė
nė qoftė se shfaqen
gjatė hajzit ose tė ngjitura me tė para pastrimit, ėshtė
hajz dhe pėrfshihet nė rregullat e hajzit. Nė qoftė se ėshtė
pas pastrimit nuk ėshtė hajz, pėrveē nėse ndodh nė fund tė
pastrimit dhe shoqėrohet me shenjat e paralajmėrimit tė
hajzit si dhimbja apo diēka tjetėr, atėherė ėshtė hajz.
Rasti i katėrt:
Kur femra gjatė hajzit njė ditė e sheh gjakun dhe tė
nesėrmen nuk sheh asgjė, atėherė ndodhet nė dy gjendje:
a) Nėse kjo ndodh gjithmonė
gjatė tėrė kohės sė saj, ky ėshtė gjak istihade dhe pėr tė
vlejnė rregullat e istihadės.
b) Nėse nuk ndodh
vazhdimisht, por i paraqitet nganjėherė dhe ndėrprerja e
gjakut ėshtė mė pak se njė ditė, nuk ėshtė pastrim, pėrveē
nėse femra shikon diēka qė tregon se ėshtė pastrim. P.sh: tė
ndodhė ndalja e gjakut nė fund tė kohės sė hajzit ose tė
shikojė sekrecionin e bardhė.
Rasti i pestė:
Tharje e gjakut, kur femra shikon vetėm lagėshti, e kjo nėse
ndodh gjatė hajzit apo ngjitur me tė para pastrimit, atėherė
ėshtė hajz, e nėse ėshtė pas pastrimit nuk ėshtė hajz.
5. Hajzi pėrfundon me daljen
e sekrecionit tė bardhė, e ai ėshtė njė lėng i bardhė, i
cili del nė fund tė hajzit, pėrveē qė nėse ėshtė zakon i
femrės mosdalja e kėtij lėngu, atėherė pastrimi ndodh me
ndaljen e gjakut.
6. Nėse nga femra rrjedhin
pika tė bardha, atėherė ndodhemt nė dy gjendje:
E para:
Nėse janė gjatė hajzit dhe femra i konsideron si hajz qė ajo
e njeh, atėherė ėshtė hajz, nėse ėshtė jo nė kohėn e hajzit
dhe femra nuk e konsideron si hajzi qė ajo e njeh,
konsiderohen si asgjė.
7. Nėse nga femra shtatzėn
rrjedh gjak, atėherė kemi dy gjendje:
E para:
Nėse gjaku i vjen vazhdimisht pa ndėrprerje qė nga fillimi i
shtatzanisė, konsiderohet si hajz.
E dyta:
nėse gjaku ndėrpritet dhe ajo pastaj sheh gjak qė nuk ėshtė
gjak i zakonshėm nga i hajzit, nuk konsiderohet hajz.
Pėrktheu: Faruk Lohaj
|