Nuk ėshtė
jeta vetėm se minuta dhe tė qindtat e saj, nuk ėshtė
jeta vetėm se ditė dhe net, nuk ėshtė jeta vetėm se
frymėmarrje. Pra koha ėshtė jetė, koha ėshtė mė e
shtrenjtė se ari dhe argjendi, koha ėshtė mė e shtrenjtė
dhe mė e lartė se tė jesh i njohur dhe me pozita. Allahu
thotė: “… Po a nuk ju dhamė juve jetė aq sa qė ai qė ka
dashur tė mendojė, ka mundur tė mendojė gjatė asaj kohe,
madje juve u ka ardhur edhe pejgamber ...” Fatir, 37.
“A menduat se Ne ju krijuam kot dhe se nuk do tė
ktheheni ju te Ne ? I lartė ėshtė Allahu , Sunduesi i
vėrtetė, nuk ka Zot tjetėr pos Tij , Zot i Arshit bujar.
“ Muminun, 115-116.
O ti qė
je krijuar vetėm pėr adhurim , o ti qė je krijuar pėr
ruajtjen e kohės me Allahun, o ti qė je krijuar pėr njė
amanet tė madh, a e ke llogaritur ndonjėherė veten dhe
kohėn tėnde, ditėt e tua, netėt e tua ? A e di se ku i
ke kaluar minutat ose tė qindtat e tyre?
Mundohemi e punojmė pėr punėt tona
E
punėt e atij qe jeton kurrė nuk kryhen
Vdes pas punėve tė tua
E
punėt i le tė pa kryera.
Thotė
pejgamberi alejhi selam : “ Shfrytėzoji pesė gjėra para
se tė ikin ato: shfrytėzoje rininė para pleqėrisė,
jetėn para vdekjes, kohėn e lirė para se tė angazhohesh,
shėndetin para se tė sėmuresh dhe pasurinė para se tė
bėhesh i varfėr.”
Vijnė
pushime tė shumta si pėr meshkujt ashtu edhe pėr femrat,
pėr nxėnėsit dhe nxėnėset dhe kėto pushime janė
tradicionale gjithherė, mirėpo asnjė herė pushimet e
dynjasė s’guxojnė qė tė jenė pushime pėr punėt pėr
Allahun, Zotin e qiejve dhe tokės. Pėr muslimanin nuk ka
asnjėherė pushime, derisa t’i hyjnė kėmbėt nė xhenet .
Sikur
vdekja tė ishte pėrfundim i ēdo gjėje
Do tė
ishte qėllim i ēdo tė gjalli
Por
pas vdekjes ne ringjallemi
E
Allahu na pyet pėr ēdo gjė.
Pra, ne
nuk kemi pushime, as rahati, sepse Allahu, Krijuesi ynė
na thotė : “Dhe adhuroje Zotin tėnd, derisa tė vijė e
vėrteta (vdekja).” Hixhėr, 99. Nuk duhet tė
pushojmė as ditė, as net, sepse engjėjt vetėm shkruajnė,
kurse engjėj tė tjerė vetėm llogarisin dhe kthimi ėshtė
vetėm prej Allahut tek Allahu?
Ata
ibėn Rebah thotė pėr tė rinjtė se kur kalon pranė tyre
janė tė qetė dhe dėgjojnė; ē’keni qė s’bėni tesbih, se
pėrmendeni Allahun, a po harroni qė keni mbi vete engjėj
qė shkruajnė se ēka punoni? Allahu thotė: “Nuk
ka tjetėr, vetėm se gjithė ēka ėshtė nė qiej e nė tokė
ka pėr t‘ju paraqitur Zotit si robėr. Ai me diturinė e
vet i ka pėrfshirė tė gjitha dhe ka numėruar e
evidentuar ēdo gjė tė tyre nė mėnyrė tė saktėsishme dhe
nė Ditėn e Kiametit secili prej tyre do t’i paraqitet
Atij i vetmuar. Nuk ka dyshim se ata qė besuan dhe bėnė
vepra tė mira, atyre i Gjithėmėshirshmi do t’u krijojė (
nė zemrat e tyre ) dashuri . Ne e bėmė atė (Kuranin) tė
lehtė me gjuhėn tėnde, vetėm qė me tė t’i tėrheqėsh
vėrejtjen njė populli qė ėshtė kryeneē. Sa shumė breza
kemi shkatėrruar para tyre. A po vėren ndonjė prej tyre
ose a po dėgjon zėrin e ultė tė tyre (nuk po u ndihet
zėri) ?