S'ka dyshim se pėrfundimi vendimtar ėshtė
vdekja jote. Ngase pėrherėshmėria nė kėtė jetė ėshtė
e paarritshme! Pra, paramendoje veten tėnde tė
hedhur (lėshuar) nė gropėn e varrit . Pastaj tė
mbyllin nė dėrrasat e tij! Tė hedhin dhe mbi ty! A e
arrite natėn tėnde tė parė nė gropėn e llogarisė?!
Po si do tė jetė pėrgjigja?! Tashmė janė larguar nga
ti familja, tė dashurit, tė afrėmit dhe shokėt!
Pasurinė dhe mallin tėnd i ke lėnė pas! Nuk do tė
sjellė dobi ty asgjė pėrveē asaj ē'ke pėrgatitur nga
veprat e tua.
Transmetohet nga Enesi (All-llahu qoftė i
kėnaqur me tė) se i Dėrguari i Allahut s.a.v.s. ka
thėnė: "Tė
vdekurin e pėrcjellin tri gjėra: Familja e tij,
pasuria e tij dhe veprat e tij. Dy kthehen kurse
njėra mbetet me tė. Kthehet familja dhe pasuria e
tij, kurse me tė mbetet vetėm vepra e tij". (mutefekun
alehji). Ēfarė do tė bėsh kur tė vijnė ty dy melekė,
tė cilėt ulėn me ty dhe tė qortojnė. Tė pyesin ty:
Kush ėshtė Zoti yt? Cila ėshtė feja jote? Kush ėshtė
i Dėrguari yt? Tani ndoshta mund tė pėrgjigjesh
shumė lehtė, por nė atė gropė…nė atė varr…nė atė
errėsirė… pėrgjigja jote do tė jetė sipas veprave tė
tua.
Besimtari qė posedon vepra tė mira thotė: Zoti im
ėshtė All-llahu, Feja ime ėshtė Islami dhe
Pejgamberi im ėshtė Muhammedi s.a.v.s.. Ndėrsa
hipokriti do tė thotė: Ah… nuk e di, kam dėgjuar
njerėzit duke thėnė diēka, dhe kam thėnė. Po
pėrkujto o rob i All-llahut se "Varri ėshtė njė
kopsht prej kopshteve tė Xhennetit ose njė humnerė
prej humnerave tė zjarrit". (Transmeton Tirmidhiu).
Dhe dije o rob i All-llahut se All-llahu i
Lartėmadhėruar tė ka dhėnė kohė tė mjaftueshme pėr
pendim dhe kthim tek Ai. "A
nuk ju dhamė jetė mjaft tė gjatė, saqė kush do qė
donte tė merrte kėshillim, mund t'a merrte atė dhe
kėshilluesi u erdhi…" (Fatir37).
E kanė komentuar fjalėn kėshillues nė
ajetin e lartėpėrmendur me vjetėrsi (pleqėri), dhe
gjithashtu e kanė komentuar se ai (kėshilluesi)
ėshtė Muhammedi s.a.v.s.. Tashmė ėshtė arsyetuar
kush ka kėshilluar, dhe ka pėrkujtuar kush ėshtė
lajmėruar dhe nuk i ėshtė bėrė padrejtėsi atij qė
ėshtė vonuar.
Vėlla i dashur:
Ti sot jeton nė sipėrfaqen e Tokės, e
ndėrsa nesėr do tė banosh nė brendėsinė e saj. Vallė
a e ke zbukuruar vendbanimin tėnd me vepra tė mira.
A e ke shtruar dhe mbjellur kopshtin tėnd me
kryerjen e urdhėrave tė All-llahut qė ti ka
urdhėruar dhe largimin nga ajo qė tė ka ndaluar?
Poqese ke qenė i bindur se me tė vėrtetė brendėsia e
Tokės sė shpejti do tė jetė vendbanimi yt, atėherė
pra, kush tė ka hutuar qė tė bėhėsh i pakujdesshėm
ndaj pėrgatitjės sė varrit?!