Shėnimet e mbajtura mbi fjalėt dhe veprat e Profetit
Muhamed (alejhi selam) janė quajtur hadith. Disa
dijetarė kanė pėrfshirė dhe thėniet e fjalėt e shokėve
tė Profetit (alejhi selam) nė hadith.
Hadithi paraqet shėnime nga burime bazė tė Islamit, duke
na dhėnė ne tė dhėna tė plota rreth jetės sė profetit.
Gjithashtu, shėrben edhe si komentues i Kuranit. Kurani
paraqet bazėn e besimit, ndėrsa hadithi na pajis ne me
shpjegimet dhe detajet e nevojshme. Kėshtu, Kurani dhe
hadithi janė plotėsues tė njėri-tjetrit. Tė dyja janė
esenciale pėr themelimin e besimit.
Kėto janė disa thėnie tė Profetit Muhamed (alejhi selam)
pėr:
-nėnėn:
“Xheneti shtrihet nė kėmbėt e nėnės tėnde.” (Nesai)
-babain:
“Kėnaqėsia e babait ėshtė nė kėnaqėsinė e Allahut dhe
pakėnaqėsia e babait ėshtė pakėnaqėsia e Allahut.” (Tirmidhiu)
-adhuruesit:
“Ēelėsi i xhenetit ėshtė namazi, ndėrsa ēelėsi i namazit
ėshtė pastėrtia.” (Mishkat)
-mysafirėt:
“Kush beson nė Allahun dhe nė Ditėn e Fundit le tė
nderojė mysafirin e tij.” (Buhariu)
-
fqinjėt: “Pėr Allahun, nuk ka besim, nuk ka
besim, nuk ka besim, ai fqinjėt tė cilit nuk janė tė
sigurt prej ligėsisė sė tij.” (Buhariu)
-modestinė:
“Modestia ėshtė pjesė e besimit.” (Buhariu dhe Muslimi)