Nuk
kam asnjė vullnet pėr mėsime. Nuk e di se si ėshtė puna,
por mundohem qė t'ia bėj vetes detyrim, por pėrsėri nuk
mė mėsohet. Mos e kam nga shejtani?
Pėrgjigja:
Falenderimet i takojnė Allahut, paqja dhe bekimet e Tij
qofshim mbi tė dėrguarin e Tij Muhamed, mbi familjen,
shokėt dhe tė gjithė ata qė ndjekin rrugėn e tij deri nė
Ditėn e Gjykimit.
Caktimi i qėllimeve nė jetė ėshtė shumė i rėndėsishėm
pėr njeriun qė dėshiron tė ketė sukses nė punėn e tij,
prandaj tė kėshilloj qė tė mundohesh nė veten tėnde, tė
mendosh shumė pėr qėllimet e tua nė jetė. Ēfarė ėshtė
qėllimi yt nga fakulteti apo shkolla tė cilin e ke
filluar, a ke qėllim nga ajo vetėm mbushjen e zbraztirės
apo me tė vėrtet ke zgjedhur atė pėr shkak se ke
objektiva tė caktura qė ia ke vendosur vetes tėnde dhe
ti duhet t’i realizosh ato. Prandaj unė tė porosisė me
kėto kėshilla:
-Duhet tė dish se nė kėtė jetė nuk arrihet (realizohet)
diēka e madhe pa vullnet.
-Se njeriu nuk shkatėrrohet kur humb diēka, por kur
tėrhiqet.
-Pastaj ai qė fiton ėshtė ai qė ėshtė mė i qėndrueshėm
dhe qė ka durim dhe se arma mė e sukseshme qė posedon
njeriu ėshtė koha dhe durimi.
Gjithashtu ėshtė e rėndėsishme tė dimė edhe se shejtani
ėshtė pėrbetuar para Allahut se do tė mundohet me tė
gjitha mundėsitė qė i ka nė dispozicion t`i devijojė
njerėzit: “Ai (shejtani) tha: "Pasha madhėrinė Tėnde!
Kam pėr t'i shmangur prej rrugės sė drejtė qė tė gjithė,
pėrveē atyre qė janė tė sinqertė nga robėrit e Tu!"
(Sad, 82-83)
E njė nga metodologjitė mė tė sukseshme tė tij ėshtė
parregullsia nė planifikimin e jetės, ai ka dėshirė qė
ti mos tė kesh rregull nė organizimin e programit tė
jetės, kėshtu qė ti mos tė kesh orar se kur fle, kur ha
ushqim, kur mėson e kėshtu me rradhė. Kėshtu qė, ai
vazhdon tė tė bėjė kurthe ēdo herė ty dhe ti vazhdon tė
biesh nė to. Prandaj duhet gjithmonė qė t’i
kundėrvihesh atij duke e aktivizuar veten sa herė qė
vėren se ke pesimizim dhe nuk ke vullnet. Nė njė hadith
tė vėrtet qė e transmeton Imam Muslimi nė koleksionin e
tij tregohet se derisa muslimanėt sė bashku me Profetin
(Paqja dhe bekimi i Allahut qofshin mbi tė!) ishin duke
u kthyer nga njė betejė u ndalėn nė njė vend pėr tė
kaluar natėn, mirėpo nga lodhja dhe raskapitja (pėr
shkak tė betejes dhe rrugės) Profeti (Paqja dhe bekimi i
Allahut qofshin mbi tė!) u frikėsua se mos po u kalon
koha e namazit tė sabahut, atėherė Bilali (Allahu qoftė
i kėnaqur me tė!) e merr pėrsipėr dhe thotė se unė nuk
do tė fle dhe do ta pres sabahun. Pasi i zė gjumi tė
gjithėve nga lodhja e zė gjumi edhe Bilalin dhe kur
zgjohet dielli kishte lindur, ai ngrihet dhe e thėrret
ezanin, ngrihen tė gjithė, marrin abdes dhe Profeti
(Paqja dhe bekimi i Allahut qofshin mbi tė!) urdhėron tė
largohen nga ai vend pėr shkak se ai vend ėshtė ku
shejtani ka qenė prezent dhe i ka bėrė kurthet e tij qė
mos tė arrijnė tė zgjohen e tė falin namazin.
Nga ky hadith pėrveē shumė ēėshtjeve tė tjera tė
rėndėsishme qė mund tė nxjerim, e qė nuk ėshtė vendi tė
sqarohen kėtu, ėshtė edhe ajo se njeriu duhet tė
largohet nga pėrditshmėria rutinore me tė cilat mėsohet,
por duhet tė bėjė riaktivizime nė jetėn e tij dhe
ndryshime pėr tė mirė me ēka edhe i shkatėrron kurthet
qė ia vendosė shejtani nė rrugė.