Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Interesante

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 
www.elitaislame.com
 

 
 
 
 
 
 
 

Mesazh drejtuar tė afėrmve

Me emrin e Allahut, tė Gjithėmėshirshmit, Mėshiruesit.

Falenderimi i takon Allahut, Zotit tė botėrave. Qoftė bekimi mbi tė dėrguarin e Tij, Muhamedin (alejhi selam),  mbi ne dhe mbi tė gjithė robėrit e mirė tė Allahut.

I afėrmi im,

Eselamu alejkum ue rahmetullah!

Iu pėrvesha kėsaj pune, duke dashur t’i pėrshkruaj nė mėnyrė sa mė tė shkurtėr kushtet qė Allahu i pėrcaktoi pėr njerėzit, tė cilėt dėshirojnė ta besojnė dhe ta respektojnė Krijuesin e tyre, nė mėnyrėn mė tė mirė qė Ai e meriton. Ky artikull ka pėrmbajtje tė shkurtėr, ashtu siē ėshtė edhe Islami - i lehtė, i thjeshtė dhe i afėrt pėr ēdokėnd. Ia dėrgoj kėtė mesazh tė gjithė tė afėrmve tė mi qofshin kėta nga ana e babait apo nėnės time. E bėj kėtė pėr tė hequr nga shpatullat e mia barrėn qė Allahu mė ka ngarkuar, duke mė dhėnė mundėsinė tė studioj e praktikoj fenė e pastėrt Islame. E bėj kėtė pėr tė qenė i larė me ju Ditėn e Gjykimit, ditėn kur nuk tė bėn mė dobi pasuria e fėmija, ditėn kur nėna do tė braktisė foshnjėn e saj, nėna nuk do tė pyesė pėr fėmijėn, e as fėmija pėr prindin.

Kėto janė disa fjalė qė jua dėrgoj dhe lus Allahun qė tė ketė dobi, nėse dėshiron tė dish mė tepėr apo tė mė pyeshėsh pėr diēka qė nuk e kupton nė lidhje me fenė, tė lutem mė telefono ose mė shkruaj sepse me lejen e Allahut do tė tė pėrgjijgem. Nėse dėshiron literaturė islame pėr ta lexuar, e jo pėr tė mbushur raftet, mė kėrko unė do tė jem i gatshėm tė plotėsoj kėrkesat e tua.

Zoti na udhėzoftė nė tė mira e na bashkoftė me tė mira nė kėtė botė e nė botėn tjetėr!

I Dėrguari i Zotit, Muhammedi (alejhi selam) thotė:

“Vėrtet feja ėshtė lehtėsi, dhe kushdo qė e vėshtirėson fenė, ajo e braktis atė!...” [1][1]

Kjo temė bazohet nė ndodhinė qė e ka transmetuar Umeri (Zoti qoftė i kėnaqur prej tij):

“Njė ditė ishim duke ndenjur tek i Dėrguari i Allahut (alejhi selam), kur erdhi njė njeri me rroba shumė tė bardha dhe flokė shumė tė zeza. Nė tė nuk dukeshin shenja udhėtari dhe askush prej nesh nuk e njihte. U ul pranė tė Dėrguarit tė Allahut(alejhi selam), duke i mbėshtetur gjunjėt e veta nė gjunjėt e tij, i vendosi duart e veta nė kofshėn e tij dhe tha: “ O Muhamed, mė trego ē’ėshtė Islami?[2][2]

I Dėrguari i Allahut (alejhi selam) i tha: “ Islam ėshtė tė dėshmosh se nuk meriton tė adhurohet zot tjetėr pėrveē Allahut dhe se Muhamedi ėshtė i dėrguar i Allahut, tė kryesh namazin, tė japėsh zekatin, tė agjėrosh Ramazanin dhe tė vizitosh Qaben, nėse ke mundėsi.”

Ai tha: “Tė vėrtetėn the.”

Ne u ēuditėm. Umeri thotė: “ E pyet dhe ia pohon fjalėt sikur tė dinte pėrgjijgen. Pastaj tha: “ Mė trego ē’ėshtė imani?”[3][3]

I Dėrguari i Allahut (alejhi selam) tha: “ Tė besosh Allahun, engjėjt e Tij, librat e Tij, tė dėrguarit e Tij, Ditėn e Fundit dhe tė besosh nė caktimin (kaderin) i mirė qoftė pėr ty, apo i keq, ėshtė prej Allahut.” 

-Tė vėrtetėn e the- tha ai, dhe shtoi: “Mė trego ē’ėshtė ihsani?”[4][4]

Muhamedi (alejhi selam) tha: “Tė adhurosh Allahun sikur ta shohėsh, edhe pse ti nuk e sheh, Ai vėrtet tė shikon ty.”

Tha: “ Mė trego kur ėshtė ēasti (i fundit, Dita e shkatėrrimit)?”

Muhamedi (alejhi selam) tha: “Pėr kėtė i pyeturi nuk di mė shumė nga ai qė po e pyet.”

Tha: “ Mė trego mbi shenjat e tij?”

Muhamedi (alejhi selam) tha: “Kur robėresha tė lindė padronen e saj, kur tė shihen barinjtė kėmbėzbathur, tė zhveshur e tė mjerė se si bėjnė gara nė ndėrtimin e godinave tė mėdha.”

Pastaj ai shkoi - thotė Umeri. Pas disa kohėsh i Dėrguari (alejhi selam) mė tha: “ O Umer, a e di se kush ishte pyetėsi?”

Thashė: Allahu dhe i Dėrguari i Tij e dinė mė mirė.

Tha: “Ai ishte Xhibrili, erdhi t’iu mėsojė ju fenė tuaj.[5][5]

 

Kushtet Islamit janė:

1. Dėshmia (shehadeti)

2. Falja (namazi)

3. Zekati

4. Agjėrimi

5. Haxhi nė Mekė (pėr atė qė ka mundėsi)

 

Kushtet e nėnshtrimit ndaj Zotit janė tė pėrcaktuara pėr tė gjithė njerėzit. Ata qė i pranojnė kėto kushte, marrin emrin “muslimanė” (tė nėnshtruar), duke u bėrė kėshtu pjesėtarė tė unitetit qė (momentalisht) numėron rreth 1.5 miliardė besimtarė. Moskryerja e ndonjė prej kėtyre kushteve, rezulton vuajtje (qoftė shpirtėrore ose trupore) nė kėtė botė, ndėrsa nė botėn tjetėr dėnim tė rreptė. Nga ana tjetėr, kryerja e tyre vėrteton sinqeritetin nė nėnshtrim ndaj Zotit, ndėrsa nė botėn tjetėr siguron shpėrblimet e papėrshkrueshme.

 

1. Dėshmia (shehadeti)

Me pranimin e Islamit, ēdo njeri e ka pėr obligim qė ta shprehė kėtė edhe haptazi, duke e thėnė dėshminė nė gjuhėn arabe:

“Eshhedu en la ilahe il Allah ue eshhedu enne Muhammeden abduhu ue resuluhu.”

Dėshmoj se nuk meriton tė adhurohet zot tjetėr pėrveē Allahut, dhe dėshmoj se Muhamedi (alejhi selam) ėshtė rob dhe i dėrguar i Tij.”

 

2. Falja (namazi)

Pasiqė vendos t’i nėnshtrohet urdhėrave tė Krijuesit tė Tij, muslimani e ka pėr obligim faljen e pesė namazeve nė kohėt e tyre:

   Sabahut

   Drekės

   Ikindisė

   Akshamit

   Jacisė

Ėshtė obligim qė namazet tė falen nė kohėn fillestare, mirėpo nė rast tė mospasjes kohė pėr shkak tė ndonjė pune tė domosdoshme, gjumit, harresės etj, falja mund tė shtyhet deri fundin e intervalit tė pėrcaktuar pėr faljen e atij namazi.

   Sabahu falet nė agim, qė kur fillon dallimi mes errėsirės sė natės dhe dritės sė zbehtė tė mėngjesit dhe vazhdon deri para lindjes sė diellit.

   Dreka falet pasi dielli ka arritur nė kupė tė qiellit, deri nė atė pozicion kur hija e objektit fiton gjatėsinė e vet objektit.

   Ikindia (pasditja) falet menjėherė pas mbarimit tė kohės sė pėrcaktuar pėr faljen e drekės dhe vazhdon deri para perėndimit tė diellit.

   Akshami fillon pas perėndimit tė diellit deri nė errėsimin e horizontit.

   Jacia (mbrėmja) falet pasi qė horizonti errėsohet plotėsisht, deri para agimit.

Duhet theksuar se rreth faljes sė namazeve ka lehtėsime tė mėdha pėr njerėzit e sėmurė, ata qė kanė obligime, mysafirėt etj, por lėnia e namazeve me qėllim nuk justifikohet me asgjė, ndėrsa nė rast tė lėnies sė ndonjė namazi pa qėllim, ose me harresė, namazi duhet tė falet nė momentin kur tė kujtohet. Allahu i fal tė gjitha mėkatet qė bėhen paqėllim, ose nga padija, mirėpo, siē e kemi pėrmendur edhe mė parė, pėr lėnien e ndonjėrit nga kushtet e Islamit qėllimisht, pason dėnim i rreptė nė botėn tjetėr, ndėrsa pėr atė qė mohon faljen e namazit ose njė nga pesė kushtet e Islamit, qėndrimi Islam ėshtė se del nga feja dhe bėhet jobesimtar.

3. Zekati

Zekati ėshtė obligim pėr personin, pasuria e tė cilit arrin kuotėn, e cila pėr pasurinė nė para dhe mall pėr tregti, arrin vlerėn prej 85 gramė ari e mė tepėr, nga e cila duhet dhėnė 2,5%, atėherė kur pasuria mbush njė vit tė plotė nė pronėsi tė pronarit tė saj.

Dobitė e zekatit janė tė shumėanėshme: I pasuri jep tė tepėrtėn, ndėrsa i varfėri merr atė qė i mungon, dhe kėshtu bėhet plotėsimi i detyrės sė njėrit dhe nevojės sė tjetrit.

4. Agjėrimi

Njė muaj nė vit, gjatė muajit Ramazan, muslimani e ka pėr obligim agjėrimin prej agimit (kur fillon tė dallohet nata nga dita) deri nė perėndimin e diellit. Gjatė ditės ndalohet ēdo lloj ushqimi, pije dhe marrėdhėniet seksuale mes bashkėshortėve, ndėrsa gjatė natės kėto lejohen.

5. Haxhi

Pėr muslimanėt qė e sigurojnė familjen e tyre nga varfėria dhe qė kanė mundėsi financiare pėr kryerjen e haxhit, kjo bėhet kusht i domosdoshėm.

Kryerja e haxhit sipas rregullave tė caktuara dhe me sinqeritet, rezulton falje mėkatesh nga ana e Allahut. Njė prej dobive tjera tė haxhit pėr muslimanėt ėshtė edhe se ai paraqitet nė formėn e njė tubimi vjetor. Gjatė kohės kur ai mbahet, mes muslimanėve nga tė gjitha viset e botės shkėmbehen mendime dhe pėrvoja nga mė tė ndryshmet.

Kushtet e besimit (Imanit) janė:

1. Besimi nė Zotin

2. Besimi nė melekėt (engjujt)

3. Besimi nė librat e shpallura

4. Besimi nė tė dėrguarit

5. Besimi nė ditėn e Gjykimit

6. Besimi nė pėrcaktimin e Zotit

Imani – besimi, ėshtė shkallė e fesė kur njeriu fillon ta ndiejė kėnaqėsinė e asaj sė cilės i ėshtė nėnshtruar - Ligjit tė pėrsosur tė Zotit.

1. Besimi nė Zotin

Nga pėrvoja e dimė se ēdo send qė ka formė, ka formuesin e vet. Projektin e ndėrtesės e ka vizatuar arkitekti, tavolinės ia ka dhėnė formėn pėrfundimtare zdrukthtari, gota ėshtė ndėrtuar nė fabrikė, etj. Mirėpo, pėrsėri diēka mbetet e paqartė: a thua ėshtė e njėjtė dhėnia e formės me krijimin e materies sė parė? Kėtu hasim dy shprehje: formim dhe krijim. Formim do tė thotė t’i japėsh formėn asaj qė ka ekzistuar mėparė, ndėrsa krijim do tė  thotė tė shpikėsh diēka qė nuk ka ekzistuar kurrė. Punėtori i cili ndėrton njė shtėpi, e ndėrton atė prej tullave, dhe nė kėtė rast ai ėshtė formues e jo krijues. Prejardhja e tullave ėshtė nga dheu, pra pėrsėri bėhet fjalė pėr dhėnien formė tė materies e cila ka ekzistuar mė parė, pra dheut, ndėrsa qėllimi i kėtij shkallėzimi pyetjesh ėshtė se: kush krijoi dheun - tokėn? Pastaj kush krijoi ajrin, ujin dhe tė gjithė atė qė e shohim – gjithėsinė?! Kush krijoi materien e parė prej sė cilės u formuan tė tjerat???

Pėr kėtė ēėshtje njerėzit, e madje edhe shkencėtarėt mė tė mėdhenj ndahen nė dy grupe. Njėri grup nuk e di pėrgjigjen nė pyetjen pėrfundimtare ose thotė se krijimi i materies ka ndodhur rastėsisht, ndėrsa grupi tjetėr thonė se Krijues i tė gjitha kėtyre ėshtė Zoti-Allahu.

Ata qė thonė se gjithēka ėshtė krijuar rastėsisht, bien nė kundėrshtim me logjikėn e pastėr dhe shkencėn, sepse nga asgjėja nuk mund tė krijohet diēka.[6][6] Pastaj, ligjet tė cilave u nėnshtrohet gjithėsia nuk janė aspak tė thjeshta: planetet nuk janė vetėm topa tė mėdhenj qė rrotullohen andej-kėndej pa qėllim tė caktuar, madje edhe pėr atomin (struktura e tė cilit i ngjan shumė strukturės sė njė sistemi planetar) vlejnė ligje tė ngjashme, siē janė ato tė planetave.[7][7] E gjithė kjo sinjalizon se ato i ka krijuar njė Krijues-Zoti. Shkencėtari amerikan Cressy Morrison[8][8] jep njė shembull mjaft tė mirė pėr kėtė. Ai thotė: “Merri dhjetė kokrra fasule dhe nė ēdonjėrėn prej tyre shėno numrat prej 1-10. Futi ato nė xhep, pėrzieji me dorė dhe pėrpiqu qė ta nxjerrėsh kokrrėn me numrin 1. Mundėsia pėr ta bėrė kėtė do tė jetė njė me dhjetė (1:10). Nėse do tė pėrpiqeshe t’i nxjerrėsh me rradhė numrat njė dhe dy, mundėsia pėr kėtė do tė ishte njė me njėqind (1:100), mundėsia e nxjerrjes sė numrave 1, 2, 3, dhe 4 me rradhė do tė ishte njė me dhjetė mijė (1:10.000), ndėrsa mundėsia e nxjerrjes sė dhjetė numrave prej njė deri dhjetė me rradhė do tė ishte njė me dhjetė bilion: 1:10.000.000.000 !!!”

Kur dihet se trupat nė gjithėsi lėvizin me njė precizitet tė madh, duke mos u ndeshur njėri me tjetrin, me kėtė rast mundėsia e ndeshjes sė tyre nuk ėshtė sikur t’i nxjerrėsh dhjetė groshė prej xhepit me rradhitje tė parapėrcaktuar, por kjo mundėsi ėshtė shumė mė e madhe, atėherė pėrgjigjja se gjithėsia ėshtė krijuar rastėsisht dhe udhėhiqet me ligj tė rastėsishėm, vėrtet duket e dalur nga goja e njeriut qė nuk ka menduar mjaft pėr t’u pėrgjigjur, por ėshtė pėrgjegjur rastėsisht.

Kėto janė vetėm disa nga argumentet mė tė thjeshta qė dėshmojnė ekzistencėn e Krijuesit dhe Ligjdhėnėsit tė sė gjithė asaj qė ekziston, asaj qė shihet dhe qė nuk shihet. Argumente tė tjera njeriu sheh nė ēdo hap tė jetės, por prej tij varet se a do t’i pranojė ato apo do t’i refuzojė, ai zgjedh vetė se cilit prej dy grupeve do t’i takojė.

Kėtu vijnė nė kundėrshtim tė madh grupet e lartpėrmendur. Grupi i cili mohon ekzistencėn e Zotit thotė se nėse Ai vėrtet ekziston, atėherė pėrse Atė askush nuk mund ta shohė? Pėr kėtė ekziston njė pėrgjigje mjaft logjike. Nėse Zotin do tė mundej ta shikojė ēdokush, atėherė ēfarė qėllimi do tė kishte krijimi i gjithėsisė? Nėse Ai do tė dukej, tė gjithė njerėzit do ta besonin ekzistencėn e Tij dhe do tė mbretėronte paqja dhe harmonia absolute. Por, qėllimi i krijimit tė gjithėsisė ėshtė qė tė dallohen mosbesimtari dhe dyfytyrėshi nga besimtari, ndėrsa nė Ditėn e Gjykimit do tė ndahen kėta dy grupe (njėri pėr dėnim, e tjetri pėr mėshirė) dhe ēdokush do ta fitojė atė qė e ka merituar sipas besimit dhe veprave.

2. Besimi nė melekėt (engjujt)

Melekėt janė qenie qė Zoti i krijoi nga drita. Ata kanė pėr detyrė kryerjen e detyrave qė ua jep Zoti, dhe i kryejnė ato pa hezituar.

Prej detyrave tė tyre mund tė numėrohen: bartja e erėrave, furnizimi, marrja e shpirtėrave (nė momentin e caktuar), shėnimi i veprave tė njeriut etj.

Njė ndėr dallimet esenciale mes njerėzve dhe melekėve ėshtė se njerėzit kanė lirinė e zgjedhjes sė rrugės jetėsore; mund tė zgjedhin besimin ose mosbesimin.

3. Besimi nė librat e shpallura

Pėr t’ua treguar njerėzve rrugėn e besimit dhe tė mirėsisė, Zoti nuk i la ata tė bredhin nėpėr tokė ashtu siē duan vetė, por u dėrgoi shpallje, ligje me anė tė njerėzve tė zgjedhur. Profet (i dėrguari nga Allahu) pranonte shpalljet nga Zoti nė formė inspirimi dhe ia pėrcillte popullit dhe kėshtu nė mesin e popullit formohej njė grup besimtarėsh. Shpalljet janė shkruar nė gur, dru, lėkurė etj. Nė dallim nga besimtarėt, gjithmonė ka pasur njerėz qė shpalljet nuk i kanė besuar, e madje kanė luftuar pėr zhdukjen e tyre. Kėshtu origjinaliteti i shpalljeve ėshtė humbur, por Zoti vazhdimisht ka dėrguar shpallje tė tjera, pėr ta ripėrtėrirė besimin nė mesin e njerėzve.

Ėshtė e njohur se ēdo Lajmėtar i Zotit ka qenė i frymėzuar nga Zoti, ndėrsa si shpallje mė tė pėrmendura njihen shpalljet e Ibrahimit (alejhi selam), Musait (alejhi selam), Daudit (alejhi selam), Isait (alejhi selam) dhe nė fund, Muhamedit (alejhi salatu ue selam).

Tė gjitha kėto shpallje janė humbur ose deformuar nga dora e njeriut, pėrveē shpalljes sė fundit, Kuranit, tė cilin kishte nder t’ua transmetojė njerėzve i zgjedhuri Muhamed (alejhi selam). Pra, nga kushtet e besimit ėshtė tė besuarit se Zoti ka dėrguar shpallje, prej tė cilave vetėm Kurani mbeti i padevijuar, me tė cilin duhet tė udhėhiqet jeta nė tokė.

4. Besimi nė tė dėrguarit

Mė lart cekėm disa nga tė dėrguarit dhe qėllimin e dėrgimit tė tyre: transmetimin e ligjit tė Zotit njerėzve. Besimtari duhet tė besojė nė tė gjithė tė Dėrguarit e Zotit, prej Ademit (alejhi selam), (Ibrahimin (alejhi selam), Nuhun (alejhi selam), Musain (alejhi selam), Isain (alejhi selam) etj.) deri nė Muhamedin (alejhi selam), pa bėrė dallim mes tyre.

5. Besimi nė ditėn e Gjykimit

Nė kėtė botė bėhen shumė padrejtėsi. Kur dihet se ēdo kėnd i gjithėsisė udhėhiqet me njė ligj tė pėrsosur dhe harmonik, tė cilin e ka vendosur Zoti, ėshtė ēudi si ky ligj nuk vlen edhe pėr njerėzit nė tokė? Pėrse vetėm nė tokė ka padrejtėsi, gjakderdhje, luftėra, uri dhe sėmundje? Kjo arsyetohet me atė se vetėm njeriu ka lirinė e tė zgjedhurit. Nuk ka dyshim se Zoti, Ligjdhėnėsi mė i Drejtė, drejtėsinė e vet do ta realizojė njė ditė, e kjo ėshtė Dita e Gjykimit, kur ēdokush do ta japė llogari, se si e ka kaluar jetėn nė kėtė botė: prindi do tė shpėrblehet se e ka ushqyer fėmijėn, fėmija do tė shpėrblehet se e ka dėgjuar prindin, i sėmuri do tė shpėrblehet se i ka duruar dhembjet dhe mundimet e sėmundjes, i dėmtuari do tė shpėrblehet se i ėshtė mbėshtetur Zotit kur e kanė dėmtuar... Nga ana tjetėr, dijetari do tė dėnohet po tė ketė mėsuar vetėm qė njerėzit tė thonė se ėshtė i ditur, heroi do tė dėnohet po tė ketė treguar trimėri vetėm qė tė thonė se ėshtė guximtar, ndėrsa pasaniku do tė dėnohet po tė ketė dhėnė lėmoshė vetėm qė tė thonė se ėshtė bujar. Ēdokush do ta japė llogarinė se si e ka kaluar jetėn nė kėtė botė: nė besim,  duke bėrė vepra tė mira vetėm pėr hir tė Zotit, ose nė mosbesim dhe duke i bėrė veprat pėr hir tė tjetėrkujt pėrveē Zotit, qofshin ato vepra tė mira ose tė kėqia.

Pra kjo ėshtė ajo ditė kur realizohet drejtėsia absolute.

6. Besimi nė pėrcaktimin e Zotit

Allahu kohė pas kohe ia ka treguar njeriut udhėzimin mes shpalljeve tė Tij. Pėrsa i takon besimit, njeriu gjithmonė ka patur lirinė e zgjedhjes. Nė Kuran thuhet: “...kush do, le tė besojė, e kush do, le tė mohojė...”[9][9]

Mirėpo, gjithmonė kanė ekzistuar disa ēėshtje pėr tė cilat njeriu nuk ka patur fuqi qė t’i ndryshojė, si p.sh. ligjet “natyrore”, momentin e lindjes dhe vdekjes, furnizimin, etj. Kėto pėrcaktime njeriu edhe tė pėrpiqet, nuk mund t’i ndryshojė. Prandaj, besimtari e ka pėr obligim qė tė besojė se ēdo gjė qė i ka ndodhur, qoftė e mirė ose e keqe, i ka ndodhur me lejen e Allahut. Urtėsia e kėtij kushti tė besimit shpjegohet nė kėta ajete:

“Nuk ndodh asnjė fatkeqėsi nė tokė e as nė trupin tuaj, e qė tė mos jetė nė shėnime para se tė ngjajė, e kjo pėr Allahun ėshtė lehtė, ashtu qė tė mos dėshproheni tepėr pėr atė qė ju ka ndodhur, e as tė mos gėzoheni tepėr me atė qė Ai ju ka dhėnė, se Allahu nuk e do asnjė arrogant, lavdidashės.”[10][10]

Pra, me besimin e kėtij kushti, nė rast fatkeqėsie besimtari fiton vullnet pėr tė vazhduar jetėn, ndėrsa nė gjendje tė mirėqenies nuk jepet shumė pas gėzimit, sepse nuk e di se ē’mund t’i ndodhė tė nesėrmen, dhe kėshtu ia jep respektin e duhur Zotit tė vet nė tė dy rastet.

Kushti i mirėsisė (Ihsanit)

Ta adhurosh Allahun sikur ta shohėsh, edhe pse ti nuk e sheh, Ai vėrtet tė shikon ty.

Ihsani ėshtė kulminacioni i fesė. Kjo ėshtė gjendja kur njeriu ėshtė mė i bindur mė i palėkundėshėm nė ekzistencėn e Zotit tė vet dhe e adhuron Atė ashtu siē ėshtė i urdhėruar, me kėtė rast fitohet kėnaqėsia dyanėshe dhe harmonia mes krijesės dhe Krijuesit tė vet.

E lus Allahun qė tė na e mundėsojė kėtė shkallė tė besimit!

Sė fundi ju kujtoj se unė e bėra detyrėn time, tani mbetet qė ju tė reagoni ndaj kėsaj qė lexuat. Nėse ke nevojė pėr mė shumė, mos hezito tė kėrkosh. Kjo jetė ėshtė e shkurtėr. 

Falenderimi i takon Allahut qė na e mundėsoi shkrimin e kėtij mesazhi, paqja dhe mėshira qoftė mbi tė Dėrguarin e Allahut, Muhamedin (alejhi selam), mbi ne dhe mbi tė gjithė besimtarėt!

 

Besnik Kasemi


[2][2] Islam do tė thotė nėnshtrim, dorėzim.

[3][3] Iman do tė thotė besim, bindje.

[4][4] Ihsan do tė thotė mirėsi, etikė.

[5][5] Transmeton Muslimi (gjithashtu gjendet nė “Rijadus-Salihin”, hadithi n. 61)

[6][6] Luj Pasteri e vėrtetoi rreth njė shekull mė parė kėtė fakt shkencor me metodėn qė sot mban emrin “pasterizim”.

[7][7]  P.sh: rrotullimi i elektroneve rreth bėrthamės atomike i ngjan shumė rrotullimit tė planeteve tė sistemit tonė rreth diellit.

[8][8] Cressy Morrison shkroi librin “MAN DOES NOT STAND ALONE” ku vėrteton me argumente shkencore ekzistencėn e Allahut, si pėrgjigje librit tė Julian Huxley-t “MAN STANDS ALONE”, nė tė cilin ai pretendon se shkenca mohon ekzistimin e Zotit.

[9][9] Kehf: 29

[10][10] Hadid: 22, 23

             
www.klubikulturor.com