O ju tė menēur, ē’mendoni pėr atė person i cili pa vullnetin
e tij papritur e gjen veten nė njė qytet tė panjohur apo nė
ndonjė shkretėtirė tė pafund, e mė pas i vijnė udhėrrėfyesit
e Atij i Cili e solli aty pėr ta orientuar drejt rrugės qė
duhet tė ndjekė pėr t’u kthyer atje ku ishte mė parė, nė
shtėpinė e tij, si dhe duke i treguar se pse gjendet aty?
Megjithatė, ky njeri indiferent nuk interesohet fare pėr
pėrpjekjet e atyre qė ia tregojnė rrugėn e kthimit, por i
kundėrshton dhe tregohet agresiv ndaj tyre! E pėrsėri ata
vazhdojnė tė sillen mėshirshėm me tė, sepse e dinė fare mirė
qė ky vend nuk ėshtė shtėpia e tij e vėrtetė. Aq tė
durueshėm tregohen ndaj tij, saqė edhe pse ai i ofendon e i
kundėrshton, ata pėrsėri nuk rendin sė kėshilluari me tė
mirė e urtėsi.
S’ka dyshim se tė menēurit pėr kėtė person do tė thonin se
fillimishit ai duhet tė gjejė atė qė e solli nė kėtė vend tė
humbur pa dėshirėn e tij, pastaj tė shohė se ē’qėllim ka
pasur. Nėse ky njeri gjen njerėz tė cilėt e dinė fshehtėsinė
e dėrgimit tė tij aty, duhet patjetėr tė interesohet se a
janė besnikė a jo, e po qenė besnikė, del detyrė t’i dėgjojė
kėshillat e tyre dhe tė ndjekė rrugėn e tyre. Nėse nuk i bėn
kėto qė pėrmendėm, me tė drejtė themi se ky njeri nuk ėshtė
normal.
E njėjta gjė ndodh me njerėzit sot, ata pa dėshirėn dhe pa
dijeninė e tyre u gjendėn nė kėtė botė tė pashkelur prej
tyre mė parė. Mirėpo, njerėzit nė vend qė tė kėrkojnė tė
dinė se kush dhe pse i solli nė kėtė vend pėr tė vepruar
sipas qėllimit tė atij qė paska mundėsi tė veprojė me
njerėzit si tė dojė e pa i pyetur fare ata, nė mėnyrė qė tė
fitojnė kėnaqėsinė e tij pėr tė mos i ndėshkuar kur tė
takohen me tė, se nuk kanė vepruar sipas planifikimit tė tij
pėr ta, ata mashtrohen me kėnaqėsitė momentale tė atij vendi
duke harruar se njė ditė do tė takohen me atė qė i dėrgoi
aty pėr njė qėllim tjetėr.
E njerėzit, qė nga krijimi i tyre nuk binden lehtė dhe janė
tė hedhur drejt mė tė lehtės, jo vetėm qė nuk kėrkojnė tė
dinė se pse dhe kush i solli, por dhe kur u vinė atyre
lajmėtarėt e Krijuesit dhe Dėrguesit tė tyre nė kėtė botė,
pėrsėri nuk ua vėnė veshin por vazhdojnė nė mashtrim pas
mashtrimi duke e pėrmbushur premtimin e armikut tė tyre tė
pėrbetuar, shejtanit, se do t’i largojė njerėzit nga rruga e
Zotit.
Dijetari i njohur Ibn Kajimi na tregon se shtėpia e vėrtetė
e njeriut ėshtė xheneti, vendi ku dhe ishte babai i
njerėzimit Ademi, paqja qoftė mbi tė, por djalli i mallkuar
me mashtrimet e tij e nxori nga aty, kėshtu qė ne jemi
emigrant nė kėtė vend. Jo vetėm qė e nxorri babain e
njerėzimit dhe rrjedhimisht dhe tė gjithė njerėzit mė pas,
por ėshtė betuar se do t’i mashtrojė pafundimisht njerėzit
pėr tė mos ua dhėnė mundėsinė pėr t’u kthyer mė kurrė nė
shtėpinė e tyre tė parė, nė xhenetin e pėrgatitur pėr ata
njerėz qė i binden urdhėrave tė Krijuesit tė tyre.
Pra, o njerėz, mendoni, a
mos vallė jeni krijuar nga asgjėja apo jeni krijues tė
vetvetes?! A nuk mendoni se mund tė ketė ndonjė dallim nė
mes jush dhe krijesave thjesht me instikte, qė edhe ju,
dashur a pa dashur, jetoni pa e pėmbushur qėllimin e
krijimit tuaj, sepse nuk keni shanse ta dini njė gjė tė
tillė pa jua treguar Krijuesit tuaj.
Sė fundi, e lusim Zotin tonė tė na e bėjė tė kuptueshme dhe
tė lehtė pėrmbushjen e atij qėllimi pėr tė cilin na ka
krijuar nė mėnyrė qė tė arrijmė shpėrblimin e premtuar prej
Tij nė kėtė botė dhe atė tė botės tjetėr qė ėshtė e
pashmangshme, siē ishte i pashmangshėm dhe krijimi ynė nė
formėn qė jemi, edhe pse nuk na ka pyetur kush se si do tė
na pėlqente tė ishim.