“I penduari nga gjynahu ėshtė si ai i
cili nuk ka fare gjynah.” Transmeton Ibn Maxhe.
Prej mėshirės sė Allahut mbi robėrit e
Tij ėshtė dhe pranimi i pendimit, nėse ky pendim bėhet
me sinqeritet dhe duke vendosur moskthimin mė nė tė.
Dijetari i njohur Ibn Kajim el Xheuzijeh
thotė se nėse njeriu pendohet nga gjynahu me gjithė
zemėr dhe me sinqeritet, atėherė ky pendim ia djeg ēdo
tė keqe qė ka vepruar mė parė dhe ia kthen ato sevape qė
ka pasur mė parė.
Gjynahet dhe veprat e shėmtuara janė
sėmundje pėr zemrėn siē janė dhe ethet pėr trupin. I
sėmuri nėse shėrohet nga sėmundja i kthehet shėndeti si
mė parė e ndoshta dhe mė mirė, sikur tė mos ishte kurrė
i sėmurė.
Po ta zėvendėsonim shėndetin me veprat e
mira dhe sėmundjen me veprat e kėqija dhe gjynahet,
ndėrsa shėrimin dhe rikthimin e shėndetit me pendimin do
tė ishte i saktė krahasimi i mėposhtėm:
“Siē dihet ka disa sėmundje pas sė
cilave njeriut nuk i kthehet shėndeti si mė parė, e kjo
vjen nga mos shėrimi i plotė. Nga disa sėmundje tė tjera
i kthehet shėndeti siē e ka pasur, por ka dhe prej atyre
sėmundjeve pas tė cilave njeriu ndjehet mė i shėndoshė
se mė parė pėr shkak tė shkaqeve tė suksesshme qė u
pėrdorėn pėr shėrim. E pra, u bė sėmundja shkak pėr njė
shėndet mė tė fortė.”
Shėnim: Ky
mesazh ėshtė pėr tė gjithė ne njerėzit mėkatarė, qė tė
pendohemi nga gjynahet, t’i kthehemi me sinqeritet
rrugės ku na fton Allahu, e t’i konsiderojmė gjynahet e
kryera si njė nxitės pėr vepra tė mira e jo pengues, nė
mėnyrė qė tė mos i humbasim shpresat nga mėshira e
Allahut e tė mos vazhdojmė mė nė tė ndaluara.