Janė katėr lloje tė
dashurisė, ndėrmjet tė cilave duhet tė bėhet dallimi:
1. Dashuria pėr Allahun,
e cila nuk mjafton e vetme pėr njė shpėtim nga dėnimi i
Allahut, sepse ata qė bėjnė shirk (idhujtarėt), tė
krishterėt, jehuditė e duan Allahun.
2. Tė duash atė qė do
Allahu. Kjo ėshtė ajo dashuri e cila e fut njeriun nė
Islam dhe e nxjerr atė nga kufri dhe njerėzit mė tė
dashur tek Allahu janė ata qė e kanė tė fortė kėtė
dashuri.
3. Tė duash pėr Allahun
dhe pėr hir tė tij. Kjo ėshtė domosdoshmėri pėr
dashurinė qė ekziston pėr Allahun, sepse nuk mund tė
qėndrojė dashuria pėr dikė pa dashur pėr tė dhe pėr hir
tė tij.
4. Tė duash dikė me
Allahun. Kjo ėshtė ortakėri nė dashuri dhe ēdokush qė do
diēka me Allahun, jo pėr tė dhe jo pėr hir tė Tij,
atėherė ai i ka bėrė partner Allahut dhe kjo ėshtė
dashuria qė kanė mushrikėt (ata qė bėjnė shirk).
Ekziston
edhe njė lloj i pestė, i cili nuk radhitet me tė parat e
ajo ėshtė dashuria e natyrshme; d.m.th. lakmia e njeriut
ndaj asaj ēka i kėrkon natyra e tij. P.sh.: dashuria e
etjes pėr ujė, e tė uriturit pėr ushqim, dashuria pėr
gjumin, pėr gruan, fėmijėn etj. Kjo lloj dashurie nuk
ėshtė e qortuar, pėrveēse nėse bėhet shkak pėr largimin
e njeriut nga pėrmendja e Allahut dhe nga dashuria pėr
Tė, siē ka thėnė edhe i Larti: “O ju qė besuat! Tė
mos ju shmangė nga pėrmendja (adhurimi) i Allahut as
pasuria e as fėmijėt tuaj. E kush vepron ashtu, tė
tillėt janė ata tė humburit.” Munafikun, 9. Si edhe:
“Ata janė njerėz tė cilėt nuk i pengon as tregtia e
largėt, as shitblerja pėr ta pėrmendur Allahun, pėr ta
falur namazin, pėr ta dhėnė zekatin, ata i frikėsohen
njė dite kur do tė tronditen zemrat dhe shikimet.”
Nurė, 37.