Si
shkak i moskujdesjes ndaj gjėrave qė na
dobėsojnė besimin dita-ditės jemi duke i
dobėsuar raportet tona me All-llahun s.v.t. Siē
dihet All-llahu na ka dhėnė shumė tė mira nė
kėtė botė ,disa prej tyre i dijmė dhe i
pėrjetojmė e disa nuk i dijmė. All-llahu thotė:”Nėse
mundoheni t’i numėroni tė mirat e All-llahut nuk
do tė mundeni kurrė”.
Gjėja
mė e vlefshme qė All-llahu ia ka dhėnė njeriut
ėshtė besimi i tij ,kjo nuk llogaritet me asnjė
nga sendet e kėsaj dunjaje ēfardo qoftė ajo,
pozitė apo qoftė me peshė ajo, pra ke kujdes o
vėlla. Shejtani i mallkuar nuk ėshtė i qetė ndaj
kėsaj gjėje qė e ke ti, andaj ai me tė gjitha
forcat qė i posedon mundohet tė ta humbė kėtė
mirėsi duke pėrdorur mjete tė ndryshme.Duhet ti
njohim se cilat janė ato shkaqe qė po na
pengojnė rritjen e besimit tonė,kur dihet se nė
gjeneratat e mėhershme kjo dukuri me kėtė
intenzitet nuk ka qenė ,nuk ka qenė punė
diskutimi namazi, por ka qenė diskutim se kush
po jep ma shum sadaka, kush po falė shumė nafile
etj.
Shkaqet qė i pėrdor shejtani janė
shumė,por ne do t'i pėrmendim disa:
Shpirti i cili tė nxitė nė punė
tė kėqija dhe siē
ėshtė reale nė kohėn tonė ku ushqimi ė shpirtit
me gjėra tė kėqija ėshtė bėrė reale, nuk ke
nevojė ta kėrkosh kėtė pasi nė ēdo vend e ke ,pra
ke kujdes se me ēka po e ushqen shpirtin tėnd.
Nė lidhje me kėtė All-llahu ka thėnė, kur tregon
pėr Jusufin (as.) tė cilin, kur e ka thirrur
gruaja e mbretit pėr marėdhėnie intime (pėr
amoralitet), se si iu pėrgjigj Jusufi (a.s):”Me
tė vėrtetė shpirti thėrret nga e keqja”,pra
kujdes se si po e ushqen shpirtin tend!
Tė lidhurit pėr dunja-
sot nė kėtė kohė shumė njerėz
janė dhėnė pas dunjaje dhe e kanė harruar botėn
tjetėr dhe punojnė pėr dunja sikur tė jetojnė
pėrgjithmonė dhe punojnė pėr botėn e ardhme
sikur do tė jetojnė njė kohė tė shkurtėr. Pėr
kėtė arėsye All-llahu na ka treguar qė mos tė
lidhemi pas kėsaj dunjaje ngase po tė kishte
vlerė te All-llahu do t’ia jipte kėtė Muhammedit
s.a.v.s. dhe robėrve tė Tij tė mirė ,se me ēdo
send tė mirė mė sė pari ėshtė stolisur me tė
Muhammedi s.a.v.s., mirėpo siē dihet, si
transmeton Aishja e cila thotė se nuk ėshtė
ngrėnė bukė tri ditė rend nė shtėpinė e
pejgamberit s.a.v.s. Muhammedi s.a.v.s. ka thėnė:
“Nėse kjo botė do tė kishte vlerė sa krahu
i mizės, All-llahu nuk do t’i lejonte
pabesimtarėt te hanė e as tė pijnė nė tė”,ngase
ajo qė ėshtė e vlefshme s’kanė pjesė ata qė janė
tė pavlefshėm ,pra Xhenneti ėshtė i vlefshėm,
pėr kėtė pabesimtarėt nuk kanė vend nė tė.Nė
lidhje me kėtė thonė dijetarėt :“Koka e ēdo
sherri ėshtė dashuria ndaj dunjasė”.
3)Aktiviteti shejtanėve nga
njerėzit dhe xhindėt –
tė cilėt me tėrė fuqinė qė kanė mundohen tė
pėrhapin helme apo tė futin dyshime nė Fenė e
All-llahut s.v.t. qė besimtarėt ta humbin
bindjen nė All-llahun s.v.t.
Pėrdorin metoda tė ndryshme si media e gazeta tė
ndryshme vetėm pėr ta prishur Fenė e All-llahut!
Kush e prishi moralin e popullit tonė pėrveē se
kėta ,moralin me tė cilin jemi mburrur, ndėrsa
tani jemi bėrė tė hyjmė nėpėr skuta tė ndryshme
duke u fshehur nga turpi qė na ka goditur! All-llahu
na permirsoftė. Kėta janė ata qė e futėn
propagandėn se shamija e vajzės qė e vendos nė
kokėn e saj ėshtė prapambeturi ,kėta janė ata qė
na zbuluan motrat dhe nėnat tona ,pra dijeni o
vėllezėr se shejtani ėshtė betuar sė bashku me
ushtrinė e tij se kanė t’i humbin njerėzit nga
rruga e drejtė, kėtė shejtani ia ka thėnė edhe
All-llahut, se tė gjithė robėt e Tu kam me i
dėrguar nė humbje pėrveē robėrve tė Tu tė
sinqertė . Ky dhe ushtria e tij ėshtė duke ia
bėrė tė vėshtirė tė riut namazin ,vajzės sė re
shaminė e saj. All-llahu svt. ka thėnė:”Me tė
vėrtetė shejtani ėshtė armik i juaji ,pra
merreni atė si armik’’, pra o njeri All-llahu
po tė tregon se je nė armiqėsi tė vazhdueshme me
shejtanin dhe ushtrinė e tij ,pra mos rri nė
pakujdesi ndaj kėtyre armiqėve se do tė humbėsh.
Mos i merr gjėrat e kėqija si tė vogla ngase
duke thėnė se kjo e vogėl e kjo vogėl ka
bėrė sot qė muslimanėt me emėr ta luftojnė
Islamin ndėrsa shejtani dhe ushtria e tij
shikojnė . Prap tė them , dije o njeri se gjėnė
mė tė shtrenjtė e ke, pra degjo se ēka thotė njė
dijetar nė lidhje me kėtė: “Shembulli i
muslimanit sot ėshtė sikurse shembulli i njė
njeriut qė ia ke dhėnė njė kuti qė brenda saj ka
diē shumė tė vlefshme , dhe i ke thėnė merre
kėtė kuti dhe dėrgoja filanit , kurse ky gjatė
rruges nga pakujdesia e tij luan me tė, sepse
nuk e din se ēka ka brenda dhe e humb e kur tė
arrit te ai person qė ka pasur me ia dėrguar atė
, ai i tha : “a ma solle amanetin qė ta
dha shoku im” ,tha ky: ”kam pasur shumė peshė tė
rėndė me veti e mė paska humbur” ,i thotė ky :
”a je i vedijshėm se ēka ke humbur?! Nėse do t’i
kishe humbur tė gjitha kėto, do t’ishte mė mirė
se kjo!” dhe i thotė: “a e din se nė tė ka
pasur margaritarė shumė tė ēmueshėm?!”, ky
ēuditet dhe thotė: ”tė kthehem ta marr?!”,
mirėpo ky nuk ka mundėsi se ai ėshtė tani para
All-llahut dmth. ka vdekur.
Shkaqet qė na mundėsojnė ta ruajmė besimin tonė
janė dituria mbi All-llahun. Si ke mundėsi o
njeri tė keshė besim tė fortė ,tė mbeshtetesh nė
All-llahun kur ti nuk ke njohuri pėr All-llahun
,nuk din se ēfarė fuqije ka, ēfarė cilėsi ka?!
etj. A nuk ėshtė turp qė njė njeri ti thotė
vetes musliman,e shehadetin nuk e din! Si ka
mundėsi ky tė ketė besim tė forte?!
Tė
kuptosh se kjo botė ėshtė e kalueshme-mendo o
njeri se ku janė ata persona qė kanė qenė para
teje dhe mendo se edhe ti do tė shkosh tek ta .
Tė
lexuarit e historisė sė burrave tė parė te mirė
si: jetėn e pejgamberit s.a.v.s. jetėn e Ebu
Bekrit,Omerit etj.,mirėpo pėr fat tė keq
fėmijėt e muslimanėve nuk i njohin kėta burra tė
mėdhenj, ndėrsa kur t’i pyesish pėr emra tė
lojtarėve edhe prejardhjen ua dijnė.
Tė
shoqėruarit me besimtarėt , tė afruarit te
All-llahu me ibadete etj.
E lusim Allahun qė tė na ruaj kėtė nimet
(begati) tė madh.