Shpeshherė dėgjojmė dhe
shohim, posaēėrisht nė kėto ditė, mbi shkeljen e
detyrimive tė shenjta dhe mbi rritjen e krimeve si:
prostitucioni, vjedhja, pirja e alkoolit, kidnapimet etj.
Tė gjithė pyesin: Pse
ndodh e gjithė kjo, perderisa ne jemi muslimanė?!
Shkaku qėndron nė atė se
njerezit janė larguar nga feja e Allahut (subhanehu ue
teala) dhe pikėrisht pėr kėtė shkak ėshtė larguar nga
ata Mėshira e Allahut.
Pra, kur njeriu bie nė
mėkate, largohet nga ai besimi (imani) derisa ai e kryen
atė (mėkatin) dhe kjo duke u bazuar nė hadithin e
Muhamedit ( Paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė!):
“Nuk ka besim (iman) laviri derisa bėn prostitucion dhe
nuk ka besim (iman) vjedhėsi derisa ai vjedh dhe nuk ka
besim (iman) alkoolisti derisa pi alkool.”
S’ka dyshim se kthimi
tek Allahu (subhanehu ue teala) realizohet me zbatimin e
asaj qė ka ardhur nė Kuran dhe Sunet, sepse kėtu
qėndron lumturia e njeriut nė tė dy botėt.
Tė besuarit siē ka
porositur Ai, e pastron shpirtin dhe e shton kujdesin
ndaj Allahut (subhanehu ue teala) dhe urdhėrave tė Tij.
Me anė tė kėsaj, njeriu
largohet nga mėkatet, nxiton nė bindje, respekt dhe punė
tė mira.
Duke u nisur nga kjo,
mund tė themi se vėrtet Islami e pėrmirėson njeriun
dhe shoqėrinė, dhe nė ēdo shtėpi tė botės pėrhap
sigurinė dhe paqen. Allahu (subhanehu ue teala) tė
vėrtetėn e ka thėnė kur thotė: “A thua mos po kėrkojnė
gjykimin e kohės sė injorancės, po pėr njė popull qė
bindshėm beson, a ka gjykim mė i mirė se ai i Allahut.”
Maide, 50.
Detyra jonė, ėshtė qė tė
kapemi pėr moralin e pastėr dhe tė mirė, sepse
besimtarėt dallohen dhe kanė epėrsi ndaj njėri-tjetrit
me besim (iman), dhe mė i mirė prej tyre ėshtė ai qė ka
moral tė lartė.
Muhamedi ( Paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė!). ka thėnė: "Vėrtet,
jam dėrguar pėr pėrsosjen e virtyteve tė moralit."
Gjithashtu, feja jonė
islame na porosit qė tė largohemi nga: kryelartėsia,
lavdėrimi me pasuri apo diēka tė ngjashme, pėr arsye se
pasuria nuk ėshtė argument qė Allahu (subhanehu ue teala)
tė do.
“Me tė vėrtetė Allahu (subhanehu
ue teala) ia dhuron tė mirat e kėsaj bote atij qė e do
dhe atij qė nuk e do, mirėpo nuk ia dhuron fenė askujt
tjetėr pėrveē atij qė e do.”
Ajo nė tė cilėn urdhėron
Islami ėshtė: maturia, mbrojtja e vetvetes nga veprat e
pamoralshme, ruajtja e organeve gjenitale nga tė dy
palėt, prandaj, Islami e ndalon shfaqjen e bukurisė,
sepse ajo ėshtė cilėsi prej cilėsive tė kohės sė
injorancės.
Allahu (subhanehu ue
teala) thotė: “Mos shfaqni bukurinė tuaj siē shfaqej nė
injorancėn e hershme”. Maide, 33.
Tė shpėtojmė nga tė
gjitha kėto dhe tė kthehemi tek Allahu (subhanehu ue
teala) e tė pendohemi.
Allahu (subhanehu ue
teala. Thotė): "Pendohuni tė gjithė te Allahu, o
besimtarė, nė mėnyrė qė tė gjeni shpėtim.” Nur, 31.
Le tė mos harrojė asnjėri
nga ne, se dyert e pendimit janė tė hapura.
Vėrtet, Allahu (subhanehu
ue teala) e shtrin Dorėn e Tij gjatė natės pėr t'i falur
gabimet qė robi i Tij i bėn gjatė ditės dhe e shtrin
Dorėn e Tij gjatė ditės pėr t'i falur gabimet qė robi i
Tij i bėn gjatė natės.
Dhe jo vetėm kaq, por
vėrtet Ai, Allahu (subhanehu ue teala) na thėrret natė e
ditė.
Allahu (subhanehu ue
teala) thotė: “Thuaj! O robėrit e Mi, tė cilėt e keni
ngarkuar me shumė gabime veten tuaj, mos e humbni
shpresėn ndaj Mėshirės sė Allahut, sepse vėrtet, Allahu
i falė tė gjitha mėkatet. Ai ėshtė qė shumė falė dhe
ėshtė Mėshirues.” Zumer, 53.
Ah, sa e mirė ėshtė kjo
thirrje fisnike, ky lajm i mirė dhe i vlefshėm! Dhe
njėkohėsisht ėshtė ajeti kuranor ai qė rrit shpresėn tek
njeriu pėr t'u penduar sinqerisht tek Allahu (subhanehu
ue teala).
Dhe mjerė pėr atė njeri
i cili shmanget nga feja islame dhe pėrcaktohet pėr
braktisjen e fesė, pėr mosbindje, rebelizėm,
prostitucion, alkool etj.
Allahu thotė: “Nėse u
vjen nga Unė udhėzimi (libėr, pejgamber) kush i
pėrmbahet udhėzimit Tim, ai nuk ka pėr tė humbur (nė
kėtė botė) e as nuk ka pėr tė dėshtuar (nė botėn tjetėr).
E kush ia kthen shpinėn udhėzimit Tim, do tė ketė jetė
tė vėshtirė dhe nė Ditėn e Kiametit do ta ringjallim tė
verbėr.” Ai (qė nuk besoi) do tė thotė: Zoti im, pėrse
me ngrite tė verbėr, kur unė isha me sy ?.” Ai (Allahu
subhanehu ue teala) thotė: ‘Ashtu si i harrove ti
argumentet Tona qė t’i ofruam, ashtu sot je i harruar.’”
“Po kėshtu Ne e
shpėrblejmė edhe atė qė zhytet nė mėkate dhe nuk i beson
argumentet e Zotit tė tij, po dėnimi nė botėn tjetėr
ėshtė edhe mė i ashpėr dhe i pėrjetshėm.” Ta Ha, 123 –
127.