Allahu thotė: “Nėse
dy grupe besimtarėsh tentojnė tė luftojnė ndėrmjet vete,
ju pajtoni ata, e nė qoftė se ndonjėrin prej tyre e
sulmon tjetrin, atėherė luftojeni atė grup qė vėrsulet
me pa tė drejtė, derisa t'i bindet udhėzimit tė Allahut,
e nėse ktheheni, atėherė me drejtėsi bėni pajtimin
ndėrmjet tyre, mbani drejtėsinė se vėrtet Allahu i do tė
drejtėt.”
Shkaku i
zbritjes sė kėtij ajeti
Pėr
shkakun e zbritjes sė kėtij ajeti dijetarėt kanė pėrmend
njė hadith nga Enes ibėn Malik, i cili thotė se i ka
thėnė Pejgamberit: “O i Dėrguari i Allahut, sikur tė
vish te Abdullah bin Ubej! I hipi Pejgamberi gomarit dhe
me tė shkuan edhe disa muslimanė tek Abdullah ibėn Ubej.
Kur erdhi Pejgamberi tek ai, i tha Abdullah ibėn Ubej:
‘Largohu nga unė se nuk duroj dot erėn e gomarit tėnd.’
Njė njeri prej ensarve tha: ‘Vallahi, era e nevojės sė
gomarit tė Pejgamberit ėshtė mė e mirė se era jote.’
Njė njeri prej popullit tė Abdullah ibėn Ubej u hidhėrua
dhe filluan t’i gjuanin njėri-tjetrit me duar, nalle dhe
lėvore tė palmės dhe Enesi tha: Pastaj na ka mbėrritur
lajmi se ky ajet ka zbritur pėr kėtė.”
Ndėrsa
Muxhahidi ka thėnė: “Ky ajet ka zbrit pėr Eusin dhe
Hazrexhin, kėto dy lagje tė Medinės filluan t’i sjellin
njėri-tjetrit me shkopinj dhe nalle dhe pastaj zbriti ky
ajet.
Dobitė e
kėtij Ajeti
1. Lufta
nė mes tė muslimanėve ka mundėsi tė ndodhė.
2.
Mėkatet sado tė mėdha tė jenė nuk e nxjerrin njeriun
prej imanit.
3.
Urdhėrimi pėr pėrmirėsim mes dy tė hasmėve.
4.
Ndalimi i tejkalimit tė kufijve.
5.
Luftimi i atij grupi qė tejkalon kufijtė, gjersa tė
kthehet nė ēėshtjen e Allahut.
6.
Domosdoshmėria e pajtimit mes dy hasmėve me drejtėsi.
7.
Vėrtetimi i dashurisė sė Allahut ndaj tė drejtėve.