Komenti i ajetit gjashtėmbėdhjetė i sures Huxhurat
“Thuaj! A
ju ia bėni me dije Allahut fenė tuaj (duke thėnė: ne
besuam), kur Allahu ėshtė Ai qė e di ēka nė qiej dhe ēka
nė tokė dhe Allahu ėshtė i Dijshėm pėr ēdo send."
Allahu ju
drejtohet me kėtė ajet: A ju jeni nga ata qė Allahut po
ja bėni me dije se ēka ka nė zemrat e tuaja kur Allahu
ėshtė ai i Cili di se ēka ka nė qiej dhe nė tokė. Si po
ia bėni me dije Allahut kur Ai ėshtė i Cili di ēdo gjė.
Ky ėshtė njė argument i fortė pėr pėrgjithėsimin e dijes
sė Allahut.
Ndoshta
dikush mund tė thotė se ajeti do tė ishte kuptuar edhe
sikur tė vinte nė kėtė formė: “Thuaj! A ju ia bėni me
dije Allahut fenė tuaj (duke thėnė: ne besuam), kur
Allahu ėshtė Ai qė e di ēka nė ( zemrat tuaja).”
Atėherė, pse Allahu i pėrmend qiejt dhe tokėn?
Pėrgjigja:
Ky ajet
ka ardhur nė kėtė formė pėr tė treguar dijen
gjithėpėrfshirėse tė Allahut. Pasi qė Allahu e di se ēka
ka nė tokė dhe nė qiej, ndėrsa ti, o njeri, je prej
banorėve tė tokės dhe Allahu e di gjendjen tėnde.
Pastaj
Allahu thotė: “Allahu ėshtė i dijshėm pėr ēdo send.”
Dijetari
i njohur Ibėn Uthejmin ka thėnė: “Ky ajet ėshtė mė
gjithėpėrfshirės pėr cilėsinė e Allahut. Sepse kjo
cilėsi pėrfshin tė fshehtėn dhe tė haptėn, tė
pėrgjithshmen dhe tė veēantėn. Ai ėshtė i Dijshėm pėr
ēdo gjė.
Prej
kėtij ajeti dijetarėt kanė nxjerrė se nuk ka nevojė qė
njeriu ta shqiptojė nijetin me zė nė namaz, sepse Allahu
e di se ēka po fal ti.
Dobitė e
kėtij ajeti
1.
Tėrheqja vėrejtjes qė mos tė themi ndonjė fjalė tė
pavėrtetė dhe mos tė themi atė qė nuk e kemi me zemėr.
2.
Vėrtetimi i dijės sė Allahut gjithpėrfshirse.
3.
Vėrtetimi nė ajet se nuk ėhstė vetėm nė qiell sepse
ajeti ak ardh nė form tė shumsit.
4.
Vėrtetimi i emrit tė Allahut (El Alim) dhe atė qė
pėrmban kjo cilėsi.