Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Interesante

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 
www.elitaislame.com
 

 
 
 
 
 
 
 

Pėrkufizimi i besimit nė aspektin gjuhėsor dhe terminologjik

 

Pėrkufizimi i besimit nė gjuhė ėshtė: Nėnshtrimi dhe pėrulja, kėshtu qė thuhet “kafshė e pėrulur” d.m.th.: “e nėnshtruar”, si dhe “rrugė e nėnshtruar”, pra ėshtė nėnshtruar nga kėmbėt e njerėzve.

Pėrkufizimi i besimit nė aspektin terminologjik: Nė aspektin terminologjik kanė ardhur shumė pėrkufizime nė lidhje me adhurimin, ndėr tė tjera ne do tė pėrmendim kėto.

1. Shejkhu islam Ibėn Tejmije (Allahu e mėshiroftė!) ka thėnė: "Adhurimi ėshtė  njė term pėrmbledhės i tė gjitha atyre qė Allahu i do dhe ėshtė i kėnaqur me to, qofshin kėto fjalė apo vepra, tė dukshme apo tė padukshme.

2. Imam Ibėn Kajim ka thėnė: "Adhurimi ėshtė dashuria dhe nėnshtrimi i plotė.

Ndėrsa nė poemėn e tij tė njohur Nunije ka thėnė:

Adhurimi i Allahut ėshtė dashuria e plotė ndaj Tij.

Bashkė me nėnshtrimin e robit sigurisht janė esenca e tij.

3. Shejkh Abdurrahman Sadi ka thėnė: "Vėrtet shpirti i adhurimit dhe realiteti i tij ėshtė dashuria dhe nėnshtrimi ndaj Allahut. Pra, dashuria dhe nėnshtrimi i plotė dhe i tėrėsishėm pėr Allahun ėshtė realiteti i adhurimit, kėshtu qė, sa herė qė njė nga kėto dy faktorė nuk qėndron, atėherė edhe adhurimi nuk ėshtė vėrtetuar. Sepse, realiteti i tij ėshtė nėnshtrimi dhe dorėzimi i plotė ndaj Allahut dhe kjo nuk arrihet vetėm se kur tek ai gjendet dashuria e plotė dhe e fuqishme tė cilėn e pasojnė dashuritė e tjera (dashuria pėr Profetin, fėmijėn, prindėrit,etj.).

4. Po ashtu, ky dijetar nė njė vend tjetėr ka thėnė: "Adhurimi ėshtė term pėrmbledhės i tė gjitha atyre qė Allahu i do dhe ėshtė i kėnaqur me to, qofshin kėto besim, punė tė zemrės apo tė gjymtyrėve. Kėshtu qė, ēdo gjė qė tė afron pėr tek Allahu prej veprave dhe lėnieve ėshtė adhurim. Ndaj pėr kėtė ėshtė konsideruar lėnėsi i gjynaheve si adhurues dhe i afruar pėr tek Zoti i tij.

Kėtu duam tė tėrheqim vėrejtjen dhe tė sqarojmė se shprehja adhurim pėrdoret pėr dy gjėra:

1. Pėrdoret pėr veprėn nė vetvete. (p.sh.: namazi nė vetvete ėshtė adhurim)

2. Gjithashtu, pėrdoret edhe pėr kryerjen e kėsaj vepre. ( tė falėsh namazin ėshtė adhurim)

Kuptimit tė parė i pėrshtatet pėrkufizimi qė i ka bėrė adhurimit shejkhu Islamit Ibėn Tejmije (Allahu e mėshiroftė!), ndėrsa kuptimit tė dytė i pėrshtatet pėrkufizimi i dytė dhe tė tretė.

Ndėrsa, pėrkufizimi i katėrt i pėrmbledh tė dyja ato, veprėn nė vetvete dhe kryerjen e saj.

Gjithashtu, nga pėrkufizimet e adhurimit ėshtė edhe ky: “Punėt e mira tė cilat janė tė shoqėruara me dėshirė dhe qė tė afrojnė tek Allahu dhe qė veēohet me to.” Edhe ky pėrkufizim i pėrmbledh tė dyja kuptimet e adhurimit.

Dallimi midis adhurimit dhe teuhidit tė adhurimit

Dallimi midis kėtyre tė dyjave ėshtė i qartė. Adhurimi ėshtė vetė vepra dhe afrimi pėr tek Allahu me tė, ndėrsa teuhidi i adhurimit ėshtė qė kėto adhurime tė kryhen vetėm pėr Allahun Njė tė vetėm dhe nė to tė mos i shoqėrohet askėnd.

 

Muhamed bin Ibrahim el Hamd

Pėrktheu: Bledar Haxhiu

             
www.klubikulturor.com