Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Faqja juaj

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 

 
 
 
 
 
 
 
 
A lejohet mashkulli t’i  kapė flokėt gėrsheta apo t’i ketė flokėt e gjata?

Pyetja:

A lejohet mashkulli t’i  kapė flokėt gėrsheta apo t’i ketė flokėt e gjata, kur dihet se Muhamedi (alejhi selam) i ka pasur flokėt e gjata?

Pėrgjigja:

Falėnderimet i takojnė Allahut, paqja dhe bekimet e Tij qofshim mbi tė dėrguarin e Tij Muhamed, mbi familjen, shokėt dhe tė gjithė ata qė ndjekin rrugėn e tij deri nė Ditėn e Gjykimit.

Muslimani kėrkohet tė jetė i pėrgjegjshėm nė formėn e dukjes sė tėrė trupit dhe flokėve, pasi Allahu ėshtė i Bukur dhe e do bukurinė, ashtu siē vėrtetohet nė hadithe tė sakta. Gjithashtu, Resulullahu (salallahu alejhi ue selem) kujdesej nė mirėmbajtjen e flokėve, duke i krehur ato, lyer me vaj, etj.

Resulullahu (salallahu alejhi ue selem) thotė: “Kush ka flokė, le t`i mirėmbajė ato (me pėrkujdesje).” Kėtė hadith e bėn tė saktė imam Albani nė “Sahih el-xhami”.

Por, ajo qė vėrtetohet nga ai gjithashtu ėshtė, ashtu siē tregon Tirmidhiu nė librin “Shemail Muhamedije”, “Tiparet (cilėsitė) e Muhamedit (bekimi dhe paqja qofshin mbi tė!)” se Resulullahu (salallahu alejhi ue selem) i krihte flokėt jo gjithmonė, por nganjėherė. Do tė thotė se me pėrkujdesje duhet tė mos teprohet, ashtu siē ėshtė bėrė traditė e shumė tė rinjve tė cilėt humbin kohė tė tėra nė pasqyrė, duke u munduar tė zgjedhin stilet mė tė pėrshtatshme pėr flokėt e tyre. Tendenca pėr t`u zbukuruar tej mase nuk duhet tė jetė nga natyra e djemve, pasi ajo ėshtė natyrė e femrave. Prandaj kjo traditė qė po e shohim nė kėtė kohė nga djemtė duhet tė reduktohet mjaft.

Pas kėsaj hyrje tė nevojshme themi se zgjatja e flokėve ėshtė njė nga gjėrat qė nuk ka ardhur feja nė ndalimin e saj apo urdhėrimin nė tė, por ajo ėshtė nga ēėshtjet pėr tė cilat ka heshtur legjislacioni Islam rreth tij. Prandaj lejohet zgjatja dhe mos zgjatja e tyre dhe lejohet qė mashkulli t’i ketė flokėt e gjata, t’i lidhė ato apo t’i thurė gėrshet. Transmetohet nga Ebu Davudi, Ibėn Maxhe dhe Imam Ahmedi nga Muxhahidi i cili ka thėnė: “Umu Hani`ė (ishte nga sahabijet, Allahu qoftė i kėnaqur me tė) thotė: ‘Resulullahu (salallahu alejhi ve selem) ka ardhur nė Mekė duke i pasur katėr bishtaleca (flokė tė thurura gėrshet)’.”

Ibėn Kajimi nė librin “Zadu mead” thotė: “Resulullahu (bekimi dhe paqja qofshin mbi tė!) i kishte flokėt qė ia mbulonin veshėt dhe deri te supet. Kur i rriteshin flokėt i bėnte ato katėr gėrshetė.”

Ajo qė ėshtė e ndaluar kėtu ėshtė tė mos jetė pėr qėllim pasimi i jobesimtarėve, pasi kjo ėshtė e ndaluar. Gjithashtu, nė kėtė rast ndalohet tė bėhet zgjatja e tyre dhe pėrzgjedhja e frizurave nė formėn se si e bėjnė atė femrat, pasi kjo ėshtė ngjasim i femrave.

Sė fundi, mė duhet tė bėjė njė vėrejtje tė domosdoshme nė kėtė ēėshtje. Ajo ėshtė se disa nga vėllezėrit tanė i zgjasin flokėt dhe kur ata pyeten pėr shkakun thonė se kėtė e bėjnė me qėllim tė praktikimit tė sunetit, pasi siē kuptuam mė lartė edhe Resulullahu (bekimi dhe paqja qofshin mbi tė!) nganjėherė i mbante tė gjata. Ėshtė e vėrtetė se nėse muslimani e bėn kėtė pėr qėllimin e lartpėrmendur, ai do tė ketė shpėrblim, por ajo qė nuk ėshtė e saktė kėtu ėshtė ajo qė e pėrmend shej Muhamed Salih Uthejmin ku thotė:

“Por, i tėrė problemi dhe fatkeqėsia ėshtė se ata tė cilit i zgjasin qimet e kokės nuk i zgjasin qimet e mjekrės, pastaj ata pretendojnė se me kėtė pasojnė Resulullahun (salallahu alejhi ue selem), kurse ata me kėtė nuk janė tė sinqertė. Ata me kėtė pasojnė epshet e tyre dhe vėrehet se nuk janė tė sinqertė nė pasimin e Profetit (bekimi dhe paqja qofshin mbi tė!) pasi ata neglizhojnė ēėshtje tė fesė qė janė nga tė domosdoshmet si lėshimi i mjekrės, pėr shembull, ndėrkohė qė ata janė tė urdhėruar t`i lėshojnė mjekrat. Apo neglizhojnė nė faljen e namazit dhe vaxhibe tė tjera. Gjėra qė aludojnė se ata me zgjatjen e flokėve nuk kanė qėllim afrimin tek Allahu, e as pasim tė Profetit (salallahu alejhi ue selem). Por ata e bėnė kėtė pasi u pėlqeu.” (“Mexhmu fetava Ibėn Uthejmin”, vėll.11, f.119)

 Alaudin Abazi

29.07.2006

                                             www.klubikulturor.com