Falenderimet i takojnė Allahut, paqja dhe bekimet e Tij
qofshim mbi tė dėrguarin e Tij Muhamed, mbi familjen,
shokėt dhe tė gjithė ata qė ndjekin rrugėn e tij deri nė
Ditėn e Gjykimit.
Masturbimi qė nė gjuhėn arabe quhet istimna ėshtė
nxjerrja e spermės nė mėnyrė (jo gjatė mardhėnieve
intime) e cila quhet vetėkėnaqėsi. Nė Islam ėshtė e
ndaluar (haram).
Argumenti pėr kėtė ėshtė fjala e Allahut nė Kuran nė
suren Muminun, kur flet pėr cilėsitė e besimtarit tė
denjė thotė: “Dhe ata tė cilėt e ruajnė nderin e vet (sa
i pėrket jetės intime) me pėrjashtim ndaj grave tė veta
(me kurorė) dhe ndaj atyre (robėreshave) qė i kanė nė
pronėsinė e vet, pėr tė cilat nuk janė tė qortuar, e
kush kėrkon prej tyre (dėfrim nga tė ndaluarit), tė
tillė janė ata qė kanė shkelur normat e caktuara.”
(Muminun, 5-7)
Ky ėshtė edhe argumeti me tė cilėn argumentoi imam
Maliku pėr kėtė qėshtje. Kurse imam Shafiu thotė se
nga ky ajet nėnkuptojmė se ekzistojnė vetėm dy mėnyra tė
kėnaqet epshi i personit (me gratė dhe robėreshat e
veta); pėrndryshe (nėse kėrkon formė tjetėr), personi
ėshtė mėkatar, qė i bėn padrejtėsi vetes.
Argument tjetėr kemi thėnien e Profetit (salallahu
alejhi ue selem): “ Ju tė rinj, ata qė mund ta mbajnė
gruan le tė martohen, ngase nė kėtė mėnyrė arrihet
ndalja e shikimit (nė harame) dhe mbrohet nderi (nga
imoraliteti). Ai qė s'mundet (tė martohet), atėherė le
tė agjėrojė, ngase agjėrimi ftoh pasionin seksual ".
(Transmeton Buhariu)
Nga ky hadith shohim se i Dėrguari (bekimi dhe paqja
qofshin mbi tė!) i kėshillon ata qė nuk munden tė
martohen tė agjėrojnė, pėr shkak se ai e zbut instiktin
seksual dhe nuk kėshillojė ndonjė formė tjetėr.
Kurse sa i pėrket dėmeve shėndetėsore qė mund tė
shkaktohen nga masturbimi, po e pėrmendim atė qė e cek
shejh Muhamed Hamidi nė librin e tij me titull “Rudud
ala ebatil” ku thotė: “Profesori i mjekėsisė ligjore
pranė Universitetit tė Azharit sqaron pėr disa dėme me
rastin e aplikimit tė masturbimit. Ai thotė se koka e
penisit ėshtė shumė e ndjeshme. Nga ngacmimi i saj
ngjallet ndjenja pėr mardhėnie intime. Me atė rast
aktivizohen gjėndrrat seksuale dhe nga organi del sasi e
caktuar e spermatozoidėve. Megjithatė, nėse kjo
procedurė kėshtu pėrsėritet shpesh mund qė ndjeshmėria
tė dobėsohet. Prandaj ai qė aplikon kėtė mėnyrė tė
daljės sė spermes mund tė mos ketė mundėsinė e kryerjes
sė mardhėnieve intime, sepse organi gjenital i
mashkullit mė nuk ngacmohet me rastin e futjes sė
organit nė vaginė, pasi qė dalja e spermės nuk
shkaktohet pėrveē pasi ta bėjė atė me dorė. Kjo shkakton
dėm te vetė burri, gjithashtu edhe gruas e cila ka tė
drejtė tė kėrkojė nga ai kėnaqėsi seksuale.”
Me kėtė rast do tė shtojmė edhe atė se sperma ėshtė njė
prej komponenteve kryesore tė trupit dhe element bazė
pėr krijimin e pasardhėsve, pėr tė cilėn mjekja anleze
Mary Stubes nė librin e saj “Married, Love” “Martesa,
dashuri” pėrmend se analizat kimike tė bėra tė spermes
tregojnė, nė mes tė tjerash, se sperma pėrmban njė sasi
tė madhe tė kalciumit dhe fosforit, dy elemente shumė tė
nevojshme pėr formimin e trupit tė njeriut. Nėse kjo
ėshtė e vėrtetė atėherė njerėzit vėrtetė gabojnė shumė
kur kėtė lėng (spermėn) e konsiderojnė tė tepėrt dhe e
hedhin jasht pa nevojė.”
Mjaftojnė kėto qė u pėrmenden ta kuptojmė rrezikun e
kėtij veprimi, e posaēėrisht, kur kjo shnėdrrohet nė
ves, prandaj duhet tė largohemi nga ky veprim dhe ēdo
gjėje qė na shpien tek ai, si shikimi i fotografive tė
grave, shikimi i vajzave, domethėnė: mosulja e shikimit,
mos kryerja e obiligimeve ndaj Allahut, mos bėrja
dhikėr, mos falja namaz nate, mos shoqėrimi me musliman
tė mirė etj.
Pasi kuptuam kėtė, ėshtė e nevojshme tė pėrmendim se
disa dijetarė tė medhhebit hanbeli e lejojnė
masturbimin, mirėpo duhet ta kemi tė qartė se ata e
lejojnė kėtė vetėm nė situata tė caktuara.