Kjo ėshtė nėna e disa fėmijėve, e cila i
kishte rritur dhe edukuar nė mėnyrėn mė tė mirė, me tė
cilėn Allahu Fuqiplotė ėshtė i kėnaqur. Me kalimin e
kohės, fėmijėt u rritėn. Djali mė i madh kishte qenė
ndėr mė tė afėrmit pėr shkak se ishte shėmbėlltyrė pėr
tė mirė, ishte djalė qė respektonte prindėrit, i dashur
mė vėllezėrit e tij. Ishte shumė i kuptueshėm me tė
gjithė njerėzit qė e njihnin si dhe me ata qė nuk e
njihnin dhe e shikonin pėr tė parėn herė.
Kur kishte ardhur koha e martesės, ky fėmijė kishte
dashur tė martohet me njė vajzė tė zgjedhur, e cila
kishte kulturė dhe tradita tė ndryshme nė krahasim me
familjen e djalit. Ishte njė vajzė qė besonte nė lirinė
e veshjes, vishej me ēfarėdo lloj rrobash, e veēmas me
ato rroba tė valltareve dhe kėngėtareve. Tė gjitha kėto
lloj veshje ishin pėrhapur kohėve tė fundit nė programet
televizive, programe me kėngė dhe valle, nėpėr videoklipe, etj.
Pasi vajza, tė cilėn i biri i saj kishte vendosur ta
merrte pėr grua, kishte veshur pantallona shumė tė
ngushta, pamja e njė veshjeje tė tillė e kishte habitur
tė ėmėn e djalit. Ishte gjysmėlakuriqe, duke treguar njė
pjesė tė belit, imitim i atyre videoklipeve. E ėma
kishte refuzuar qė biri i saj i menēur tė martohej me
atė vajzė, djalė tė cilit asnjė namaz nuk i ikėn, mirėpo
fatkeqėsisht biri i saj e kishte refuzuar kėrkesėn e sė
ėmės dhe si rrjedhojė kishte kėmbėngulur qė tė martohet
me tė. U martua me kėtė vajzė pavarėsisht mosdėshirėn sė
nėnės pėr njė martesė tė kėtij lloji dhe ja qė djali
pajtohet qė gruaja tė veshė ēfarė tė dėshirojė. Ai
filloi t'i japė krahun gruas nė ēdo gjė qė ajo fliste
apo vepronte, edhe pse veprimet e saj ishin tė gabuara
dhe tė pabaza gjithashtu, por djali i merrte si tė
sakta.
Kėshtu djalit filloi t'i ikė koha e namazit, gjithashtu
edhe agjėrimi dhe gjendja e tij ndryshonte pėr tė keq, e
urrente nėnėn e tij pėr faktin se ajo nuk i pranonte
sjelljet e gruas (sė djalit). Jo vetėm kaq, djali nuk e
vizitonte as nė ditėt e gėzimit, as pėr ditėt e Bajramit
nuk e telefononte tė ėmėn.
Nėna kishte dėgjuar pėr tė birin se ia kishte dorėzuar
shtėpinė dhe pasurinė e tij gruas. Gjithashtu kishte
marrė vesh se reja (gruaja e djalit) nuk sillej mirė as
me burrin e saj dhe se i biri po i nėnshtrohej asaj pėr
ta kėnaqur dhe se ajo rrallėherė pajtohej me tė.
Nėna e shihte veten nė njė pozitė shumė tė vėshtirė, si
nėnė e djalit. E kishte kuptuar se e reja nuk i kishte
lėnė asnjė vend nė zemrėn e te birit, por atė e kishte
mbushur ajo dhe sikur t'i kishte bėrė magji, e donte
gruan pa masė, saqė nuk shikonte gabimet e saj ndaj tij
dhe familjes, nė kohėn kur kjo grua e kishte ndarė
burrin nga prindėrit dhe vėllezėrit e tij!
A ėshtė e mundur qė fėmija im tė jetė ndikuar nga sihri
(magjia)? Nėna mė tutje thotė:
- E ēfarė tė veproj kur djali im qė sa vite nuk mė ka
telefonuar dhe ėshtė shndėrruar nga njė djalė i
sjellshėm ndaj prindėrve nė njė njeri krejtėsisht
tjetėr, jorespektues, i cili nuk mund tė durojė dot tė
dėgjojė zėrin e prindėrve dhe tė vėllezėrve tė tij?
Nganjėherė ulem dhe mendoj dua qė plotėsisht ta harroj
birin tim, pėr shkak se mė ka lėnduar shpirtėrisht,
nganjėherė edhe lutem kundėr tij sepse ai ėshtė njė
djalė i pasjellshėm ndaj prindėrve, mirėpo zemra e nėnės
mė rikthen dhe kėrkon nga unė qė ta mėshiroj dhe
shpresoj qė ta shoh edhe njėherė dhe ta pėrqafoj mirėpo
ai nuk vjen prandaj ēfarė tė bėj, si tė veproj kur tė
gjitha orvatjet e mia pėr kthimin e tij nė mendjen dhe
zemrėn e tij tė mėparshme veē kanė dėshtuar?1
Pėrktheu dhe pėrshtati nga gjuha arabe: Mr. Fehim
Dragusha
28.6.2009
1
Revista Arabe (El-Mexhel-le El-Arabije/ numri: 324,
29 Muharrem 1425. Shkėputur nga libri: Kisas min
Ukukil Validejn; Kisas Vaki'ijetun Mueth-theretun
, autor "Muhammed bin Salih El-Kahtani" botimi i
pare, faqe:121.