Falėnderimi i takon Allahut tė Madhėruar, ndėrsa
pėrshėndetjet dhe selamet tona ia dėrgojmė Muhamedit
alejhi selam, familjes sė tij, shokėve dhe pasuesve tė
tij gjer nė amshim.
Vėllezėr tė dashur muslimanė, me tė vėrtetė ndihemi tė
pikėlluar pėr gjendjen e shoqėrisė sonė islame, e nė
veēanti pėr moralin e femrave muslimane kosovare kėtu nė
Kosovė, tė cilat me tė vėrtetė janė duke kaluar ēdo kufi
tė moralit dhe kėtė e bėjnė ndoshta nga injoranca ose
ndoshta nga pasimi i verbėr i kulturės sė huaj joislame.
Tė gjithė jemi tė vetėdijshėm se femrat kosovare janė
duke bėrė fitne shumė tė madhe me veshjen e tyre
joislame si nė rrugė, shkolla, fakultete, universitete e
thuajse kudo.
Pra, tani besoj se tė gjithė e keni tė qartė se pėr
ēfarė e kemi fjalėn, e kemi fjalėn pėr zbulesėn,
gjysmėlakuriqėsinė e femrave ose shfaqjen e zbukurimit
tė fytyrės ose trupit tė tyre para njerėzve tė huaj.
Pra , ta keni tė gjithė tė qartė se zbulesa e femrave
apo shfaqja e bukurisė sė tyre njerėzve tė huaj ėshtė
dukuri negative, ėshtė prej mėkateve tė mėdha, ėshtė
shkak pėr zbritjen e dėnimeve apo shfaqjen e
ērregullimeve dhe fesadit, ėshtė fitne-sprovė e madhe
pėr rininė tonė, ose thėnė mė shkurt pėr tė gjithė.
Vėllezėr tė dashur, mė tė vėrtetė duke e parė kėtė
gjendje alarmante dhe kėtė degradim qė po i kanoset
femrės muslimane kosovare, duke e parė kėtė dukuri tė
zbulimit tė femrave, e cila tashmė thuajse ėshtė bėrė si
traditė e zakonshme e sidomos nė kohėn e verės, pra nė
kėtė kohė me vapė, me tė vėrtetė e pamė tė arsyeshme dhe
si obligim qė tė flasim pak rreth zbulesės sepse ne
muslimanėt e kemi obligim dhe parim se nėse shfaqet
ndonjė dukuri negative nė shoqėrinė tonė islame, atėherė
patjetėr duhet ta ndalojmė me aq sa kemi mundėsi. Lidhur
me kėtė Allahu az-ze ve xhel-l thotė:
"Ju jeni populli mė i dobishėm, i ardhur pėr tė mirėn e
njerėzve, tė urdhėroni pėr mirė, tė ndaloni nga veprat e
kėqija dhe tė besoni nė Allahun. (Ali Imran: 110)
Dhe gjithashtu Pejgamberi alejhi selam na porosit:
من رأي منكم منكرا فليغيره بيده، فإن لم يستطع فبلسانه،فإن
لم يستطع فبقلبه و ذلك أضعف الإيمان
"Kush e sheh prej jush ndonjė vepėr tė keqe, le ta
ndryshojė atė me dorėn e tij. Nėse nuk mundet me tė,
atėherė ta ndryshojė me gjuhėn e tij; po qė se nuk
mundet as me kėtė, atėherė bile sė paku ta urrejė me
zemrėn e tij, mirėpo ky ėshtė besim i dobėt
Pra, urrejtja e sė keqes vetėm me zemėr nuk mjafton, po
duhet tė merren parasysh ndalimi me forcė, nėse kemi
pushtet, ose bile sė paku me gjuhė, me kėshillė ta bėjmė
kėtė.
Vėllezėr tė dashur besimtarė, kini frikė Allahun az-ze
ve xhel-l, urdhėroni gratė, vajzat, motrat, etj., tė
mbulohen, ta praktikojnė veshjen islame dhe tė mos e
shfaqin bukurinė e tyre para njerėzve tė huaj, druajuni
dėnimit tė Allahut az-ze we xhel sepse Pejgamberi alejhi
selam ka thėnė:
والذي نفسى بيده لتأمرن بالمعروف و لتنهون عن المنكر أو
ليوشكن الله أن يبعث عليكم عقابا منه ثم تدعونه فلا يستجاب
لكم
Pasha Atė nė dorėn e tė Cilit ėshtė shpirti im, tė
urdhėroni pėr tė mirė dhe tė ndaloni nga e keqja, se
pėrndryshe dyshohet qė Allahu sė shpejti ju dėrgon
dėnimin e Tij dhe pastaj e lutni Atė, por nuk ju
pėrgjigjet.
Vėllezėr tė dashur, urdhėroni nė tė mirė e ndaloni nga e
keqja e mos tju ngjajmė benu israilėve, ēifutėve qė u
mallkuan nga Davudi dhe Isai, paqja qoftė mbi ta, siē na
tregon Allahu az-ze ve xhel-l kur thotė :
(لُعِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ بَنِي إِسْرائيلَ عَلَى
لِسَانِ دَاوُدَ وَعِيسَى ابْنِ مَرْيَمَ ذَلِكَ بِمَا
عَصَوْا وَكَانُوا يَعْتَدُونَ) (كَانُوا لا يَتَنَاهَوْنَ
عَنْ مُنْكَرٍ فَعَلُوهُ لَبِئْسَ مَا كَانُوا يَفْعَلُونَ)
Ata qė mohuan tė vėrtetėn nga beni israilėt, u mallkuan
prej gjuhės sė Davudit dhe Isait, tė birit tė Merjemes.
Kėshtu u veprua sepse kundėrshtuan dhe e tepruan. Ata
ishin qė nuk ndalonin njėri-tjetrin nga e keqja qė
punonin. E ajo qė bėnin ishte e shėmtuar. (El-Maide:78,
79)
Vėllezėr tė dashur besimtarė, respektoni urdhrat e
Allahut, urdhėroni gratė pėr tu mbuluar dhe pėr tė mos
shfaqur bukuri para tė tjerėve. Ta dini se kur Allahu az-ze
ve xhel ka urdhėruar gratė e Pejgamberit alejhi selam,
nėnat e besimtarėve, pėr tu mbuluar, edhe pse dihet
besimi i tyre dhe pastėrtia e tyre, gratė e tjera janė
edhe mė shumė tė obliguara. Allahu az-ze ve xhel-l i ka
urdhėruar gratė e Pejgamberit por edhe gratė e
besimtarėve me fjalėt:
Dhe rrini nė shtėpitė tuaja e mos shfaqni bukurinė tuaj
si shfaqej nė injorancėn e hershme, faleni namazin,
jepeni zekatin dhe respektojeni Allahun dhe tė Dėrguarin
e Tij. (El-Ahzab: 33)
Nga ky ajet kuptojmė se zbulesa ėshtė traditė e
injorancės sė hershme dhe gjithashtu kuptohet se nuk
ėshtė zhveshje vetėm dalja e femrės me rroba tė
tejdukshme apo e pambuluar, por gjithashtu dalja e gruas
nga shtėpia e saj pa nevojė dhe pa shoqėrimin e ndonjė
tė afėrmi, duke e lėnė tė pėrzihet me burra nėpėr pazare
dhe vende tė tjera publike, ėshtė njėra nga gjėrat qė e
ka ndaluar rregullorja islame. Dhe e tėrė kjo ėshtė pėr
ta ruajtur familjen dhe pėr tė formuar njė shoqėri mė tė
shėndoshė.
Pra, zhveshja dhe zbukurimi i gruas tregon injorancėn e
saj. Sa e bukur ėshtė njė fjalė e urtė qė thotė: Koka
boshe ka nevojė pėr zbukurim, ndėrsa koka e mbushur me
dituri ska nevojė fare!
Thuaju edhe besimtareve tė ndalin shikimet e tyre, ti
ruajnė pjesėt e turpshme tė trupit tė tyre, tė mos
zbulojnė stolitė e tyre pėrveē atyre qė janė tė
dukshme(fytyrės dhe duarve), le tė venė shamitė mbi
kraharorin e tyre dhe tė mos ua tregojnė bukuritė e tyre
askujt pėrveē burrave tė vet, baballarėve tė vet ose
baballarėve tė burrave tė vet, djemve tė vet ose djemve
tė burrave tė vet, vėllezėrve tė vet ose djemve tė
vėllezėrve tė vet apo djemve tė motrave tė veta, ose
grave tė tyre (qė u pėrmendėn) dhe robėreshave, tė cilat
i kanė nė pronėsinė e tyre, ose shėrbėtorėve nga
meshkujt, tė cilėt nuk ndiejnė nevojė pėr femrat, ose
fėmijėt qė nuk e kanė arritur pjekurinė pėr gra. Le tė
mos kėrcasin me kėmbėt e tyre pėr ta zbuluar fshehtėsinė
nga stolitė e tyre. Pendohuni tė gjithė tek Allahu, o
besimtarė, nė mėnyrė qė tė gjeni shpėtim. (En-Nur:31)
Ky ishte ajeti 31 i sures En-Nur. Pėr ata qė dėshirojnė
ta kuptojnė mė mirė, ti kthehen edhe njėherė komentimit
tė tij.
Vėllezėr besimtarė, ndaloni gratė, bijat dhe motrat
tuaja qė mos tu pėrngjajnė jobesimtareve me veshje tė
shkurtra dhe tė ngushta dhe zbukurime tė tjera sepse
Pejgamberi alejhi selam, thotė:
من تشبه بقوم فإنه منهم
Kush i ngjan njė populli, ai ėshtė prej tyre."
Dhe ta dini se nėse heshtni dhe nuk i kėshilloni ato,
edhe ju jeni pjesėmarrės nė mėkatin e tyre dhe
gjithashtu edhe ju mund tju pėrfshijė dėnimi i tyre.
Thotė Allahu az-ze ve xhel:
O ju qė besuat, ruajeni veten dhe familjen tuaj prej
njė zjarri, lėndė djegėse e tė cilit janė njerėzit dhe
gurėt. (Et-Tahrim: 6)
Pastaj Pejgamberi alejhi selam thotė:
كلكم راع و كلكم مسؤول عن رعيته
Ēdonjėri nga ju ėshtė bari dhe pėrgjegjės pėr kopenė e
vet (pra e ka fjalėn ēdonjėri prej jush ėshtė mbrojtės i
familjes sė vet dhe pėrgjegjės pėr moralin dhe sjelljet
qė bėn familja e tij, pasi burrat i kanė nė mbikėqyrje
dhe pėrkujdesje gratė e tyre.).
Pra, tia kemi frikėn Allahut tė gjithė, tė mundohemi nė
maksimum me tė gjitha mundėsitė tona qė ta ndalojmė
zbulesėn, edhe nėse nuk na dėgjojnė, po bile sė paku
kemi mundėsi ti kėshillojmė e tua tėrheqim vėrejtjen.
Ndoshta do Allahu e ua hap zemrat dhe udhėzohen nė
praktikimin e mbulesės.
Pra, nuk na takon neve qė tė kemi turp ti kėshillojmė
gratė, bijat apo motrat tona qė tė praktikojnė mbulesėn
islame sikurse nuk turpėrohemi ta ndalojmė vjedhėsin qė
shohim duke vjedhur nė shtėpinė tonė!
Vel hamdu lil-lahi rabbil-alemin we sal-lallahu alehi we
sel-leme we ala alihi we sahbihi we sel-lem.