Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thėnė:
Melaiket nuk hyjnė nė njė shtėpi nė tė cilėn ka qenė
apo fotografi. Buhariu dhe Muslimi.
Pėrjashtohet mbajtja e qenit tė gjuetisė apo pėr tė
ruajtur shtėpinė. Transmeton Ibn Omeri, Allahu qoftė i
kėnaqur me tė, se Pejgamberi salallahu alejhi ue selem
ka thėnė: Kush merr qen pėrveē qenit tė gjuetisė apo
qenit pėr tė ruajtur bagėtinė, i pakėsohet nga veprat (e
mira) e tij ēdo ditė nga dy kiratė. Ka thėnė imam
Neveviu: Kirati ėshtė sasi qė nuk e di askush pėrveē
Allahut. Buhariu 5/6 dhe Muslimi 10/240.
2. Shtėpitė nė tė cilat ka statuja gjallesash apo
fotografi
Transmeton Ebu Seidi, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, se
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thėnė: Nuk
ka dyshim se melaiket nuk hyjnė nė njė shtėpi qė ka
statuja (skulptura) ose fotografi. Ahmedi dhe
Tirmidhiu. Shejh Albani ka thėnė se hadithi ėshtė sahih.
Shih Sahih el Xhami nr. 1961.
3. Njė shtėpi nė tė cilėn ndihet zilja (sikurse kambana
e kishės)
Transmeton Ebu Hurejra, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, se
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thėnė: Zilja
(kambana) ėshtė muzikė e shejtanit. Muslimi, Ahmedi
dhe Ebu Davudi. Shejh Albani ka thėnė se hadithi ėshtė i
vėrtetė. Shih Sahih el Xhami nr. 3107.
Me kėtė hadith na tregon Pejgamberi salallahu alejhi ue
selem se ėshtė e ndaluar tė mbahet zilja (kambana) nė
shtėpi, apo tua varim fėmijėve apo kafshėve (siē ėshtė
traditė tek ne, ku ua varin lopėve kėtė lloj zileje),
sepse nė kėtė rast afrohen shejtanėt pranė asaj zileje
qė gjendet nė shtėpi dhe largohen melaiket.
Edhe kishat, tė cilat janė vend i shirkut dhe thėrrasin
nė shirk e kufėr, pėrdoren kėsi zile. Shejtani afrohet
aty dhe melaiket largohen nga ato vende.
Po ashtu transmeton Ebu Hurejra, Allahu qoftė i kėnaqur
me tė, se Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thėnė:
Melaiket e mėshirės nuk shoqėrojnė njė vend ku ka
qen ose zile (kambanė). Muslimi.
Melaiket janė ushtria e Allahut dhe gjithmonė janė nė
luftė me ushtrinė e shejtanit. Nė rast tė largimit tė
ushtrisė sė Allahut nga njė vend, nė atė vend do tė hyjė
ushtria e shejtanit.
Dhe zilja e cila ėshtė e ndaluar ėshtė zilja qė i
pėrngjan ziles sė kishės si nė formė edhe nė zė dhe nė
kėtė ndalesė nuk hyn zilja e telefonit, zilja e derės sė
shtėpisė etj., pėrveē nėse i pėrngjan zėrit tė ziles sė
kishės.
Nė kėtė ndalesė hyjnė edhe zilet e orėve tė murit apo
orėt e mėdha, tė cilat kanė njė zile tė ngjashme me atė
tė kishės. Edhe kėto zile orėsh janė tė ndaluara.
4. Njė shtėpi nė tė cilėn nuk pėrmendet Allahu i
Madhėruar
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem thotė: Kur njė
person hyn nė shtėpi tė tij dhe e pėrmend Allahun (thotė
bismilah) para se tė hyjė dhe para se tė hajė ushqim,
shejtani thotė: Nuk keni strehim kėtu e as darkė kėtu.
E, nė qoftė se hyn dhe nuk e pėrmend Allahun (nuk thotė
bismilah), shejtani thotė: E gjetėm vendstrehimin. E,
nėse nuk e pėrmend Allahun (nuk thotė bismilah) para se
tė hajė ushqim, shejtani thotė: E gjetėm edhe strehimin
edhe ushqimin. Muslimi.