Ka qenė njė fqinj i yni, qė Allahu i pat dhėnė shėndet e
gjallėri e shumė tė mira. E kam parė shumė herė nė
veturė duke shkuar apo duke ardhur me shokėt e tij,
pamja e tė cilėve jepte pėr tė kuptuar se ata nuk ishin
nė njė gjendje tė mirė tė devotshmėrisė. Dhe e kisha
lėnė pas dore kėshillimin e tyre pėr shumė gjėra e
posaēėrisht pėr ēėshtjen e namazit, qė ta falte me kohė
tė caktuar nė xhami me xhemat. Rrallė ndonjėherė e
kėshilloja pėr namaz dhe ai kėtė e priste me njė heshtje
tė mbytur apo me njė buzėqeshje tė mbyllur dhe unė isha
i dėshpėruar pėr mungesėn e pėrgjigjes dhe ftohtėsinė e
tij. Njė ditė, njė fqinj mė tregoi se fqinji ynė i
lartpėrmendur ishte dėrguar nė spital pas njė aksidenti
tė rėndė nė komunikacion. E kishin vėnė nė dhomėn e
reanimacionit pėr shkak tė gjendjes sė vėshtirė qė
kishte dhe pas disa ditėsh, pasi kishte filluar ti
pėrmirėsohej gjendja, posa dėgjova shpejtova pėr ta
vizituar. Mė trazoi kur e pashė se ishte paralizuar nė
tėrėsi dhe smund tė ecte e as tė lėvizte! Nuk kishte
mundėsi as tė kryente nevojat fiziologjike vetė dhe disa
injeksioneve i shkaktonin njė dhembje aq tė madhe, saqė
nuk mund ta pėrshkruajė kush pėrveē Allahut.
E pėrshėndeta dhe e pyeta pėr shėndetin e tij, po sa mė
pa, sytė iu mbushėn me lot i pikėlluar pėr gjendjen e
tij tė rėndė shėndetėsore, pėr sėmundjen dhe paralizėn e
tij, kur kujtonte se si kishte jetuar mė parė njė jetė
tė lumtur dhe me shėndet si dhe duke kujtuar kėshillat e
mia, se si Allahu mund ti ndėshkojė njerėzit me
fatkeqėsi tė papritura nė kėtė botė para botės tjetėr.
Pasi e ngushėllova dhe e porosita tė bėnte durim si dhe
tė kėnaqej me kaderin (caktimin ) e Allahut, e pyeta se
ēfarė dėshire kishte tani.
Duke mė shikuar me njė shikim tė mėrzitur, mė tha se
kishte vetėm njė dėshirė nė jetėn e tij, qė tė kishte
mundėsi tė ngrihej vetėm edhe njė herė nė kėmbėt e tij
jo pėr tjetėr, por vetėm qė tė falte namazin me xhemat
nė xhami!
Pastaj dola nga spitali i mėrzitur dhe i pikėlluar pėr
kėtė pėrfundim tė keq, duke thėnė me vete se ku kishte
shkuar mendjemadhėsia e mėhershme e kėtij njeriu, ku
ishte arroganca e tij ndaj namazit dhe urdhrave tė
Allahut nė pėrgjithėsi, ku ishte shėndeti i tij i mirė?
Shkuan tė gjitha sa hap e mbyll sytė!
Po ku ta di unė? Mund tė ndodhė qė ajo fatkeqėsi tė jetė
hajėr pėr tė, ngase ajo ishte shkak pėr pendimin e tij
nga gjynahet e tij si dhe kthimin e tij tė sinqertė tek
Allahu e kjo ėshtė njė dhuratė e madhe qė Allahu ia
kishte dhuruar atij nė fatkeqėsinė qe i kishte ndodhur
dhe iu luta Allahut qė ta forconte nė rrugėn e tij deri
sa tė vdiste.
Vėlla i nderuar! Kėtė letėr vėllazėrore tė sinqertė qė
po tė dėrgoj e fillova me ngjarjen lartpėrmendur, e cila
mė ka brengosur shumė kur e kam dėgjuar. Po ta dėrgoj qė
tė tė tregoj pėrmes tė saj se sa tė ēmoj dhe tė
respektoj si dhe tė tė tregoj dashurinė time vėllazėrore
ndaj teje. Po tė mos ishte ashtu, nuk do tė merrja
mundimin ta shkruaja kėtė letėr dhe ta dėrgoja te ti,
por a thua vallė kjo letra ime po zė vend nė zemrėn
tėnde dhe se ti do ta lexosh me pėrkushtim e me vėmendje
duke u menduar mirė? Shpresoj te kjo gjė.
Ndoshta do tė tė shkojė mendja pėr qėllimin e dėrgimit
tė kėsaj letre, se kush jam unė qė ta dėrgoj ty kėtė
letėr. Po tė them se besimtari ėshtė si pasqyrė pėr
besimtarin, e njeh atė apo nuk e njeh. Prej vėllazėrisė
sė sinqertė ėshtė qė ti tregojė vėllai vėllait tė tij
pėr tė mirat dhe pėr tė metat e tij, ngase ska njeri pa
tė meta, por mė tė mirėt janė ata tė cilėt kur gabojnė,
pendohen.
Mangėsia qė kam vėrejtur te ti, megjithėse shquhesh pėr
virtyte tė larta, tė cilat nuk e shoh tė arsyeshme ti
pėrmend kėtu, ėshtė mangėsia e madhe e faljes sė namazit
me xhemat nė xhami. Kjo ėshtė njė mungesė dhe gabim i
cili nuk ėshtė i lehtė, duke pasur parasysh se shejtani
ėshtė ai qė nxit urrejtjen ndaj ēdo personi qė do tė na
kėshillojė pėr atė qė ėshtė e dobishme pėr kėtė botė apo
pėr botėn tjetėr si dhe duke pasur parasysh bindjet e
gabuara tė njerėzve, se kėshillimi vėllazėror ėshtė
hyrje nė punė tė brendshme dhe nuk i lejohet askujt qė
tė flasė pėr to. Kjo mė bėri qė tė ngurroj dhe tė vonoj
nė dėrgimin e kėtyre fjalėve, tė cilat nuk do ti
dėgjojė askush pėrveē meje dhe teje me shpresė qė ti
pranosh kėto prej njė vėllai qė ta do tė mirėn si pėr
veten, nėse jo edhe mė shumė.
Vėlla i nderuar! Muslimani vėrtet i brengosur shpesh
ndodh qė tė pyesė vetveten pėr shkakun qė shumė prej
vėllezėrve muslimanėve e lėnė namazin nė xhami me xhemat
nė tėrėsi apo shumė herė.
Shtrohet pyetja se cili ėshtė shkaku i kėsaj dukurie.
Shpresa e zgjatur, e cila i bėn disa njerėz tė mendojnė,
nga inspirimi i shejtanit dhe kurthet e tij, se nuk do
tė vdesin para se tė jetojnė nė kėtė botė sė pakti
shtatėdhjetė apo tetėdhjetė vite, qė bėn tė kalojė njė
jetė sa mė tė kotė argėtuese me epshe mashtruese e qė
shumė shpejt do tė kalojnė dhe sikur tė ishte i sigurt
qė nė fundin e jetės do ti jepej rasti qė tė pendohet
dhe ta mbėrrijė tė tėrė atė qė i ka kaluar duke harruar
se vdekja mund ta befasojė papritur nė ēdo moment nė
pakujdesi (gaflet) e nė mėkate e pendohet dhe
dėshpėrohet atėherė pėr pakujdesinė e tij, kur nuk bėn
dobi mė pendimi e as dėshpėrimi!
Apo mosdija pėr obligimin e tij, se ėshtė shtylla
kryesore e Islamit. Dhe ai qė ka lėnė obligimet e tjera
pa dyshim se i ka lėnė edhe mė shumė dhe se ai ėshtė
obligim me xhemat nė xhami, vetėm nėse ėshtė i sėmurė
apo nė udhėtim.
Apo gjynahet e tij, tė cilat aq tė shumta e kanė
mbėshtjellė dhe e kanė errėsuar zemrėn e tij dhe u bėn
si pengesė pėr kryerjen e farzeve si dhe obligimeve tė
tjera, derisa ka mbėrritur nė atė gjendje tė ulėt, qė
edhe nėse bėn ndonjė ibadet, se pėrjeton fare
kėnaqėsinė e tij dhe nuk pėrjeton keqardhje edhe pėr
mėkate nėse i bėn edhe nėse i humb pasuria mė e madhe e
tij, namazi!
Apo mosmbizotėrimi i shejtanit nė jetėn tonė, derisa
janė bėrė disa nga ne si topi; luan me tė si tė dojė,
nėse e urdhėron diēka dhe e bėn menjėherė edhe nėse
ėshtė e ndaluar me Kuran, apo e ndal nga diēka qė ėshtė
obligim dhe e lė atė. Dhe nuk ka forcė qė ti thotė jo
njėherė e pėrgjithmonė, se je vetėm njė armik i
pėrbetuar i imi, qė po pėrpiqesh tė mė bėsh prej grupit
tėnd, tė cilėt do tė jenė pėrgjithmonė nė xhehenem!
Apo duke ndier deri vonė mosrregullimin e orarit tė
jetės: Disave u kthehen punėt mbrapsht nė tėrėsi dhe u
bėhet nata ditė dhe dita natė dhe kjo e bėn namazin tė
jetė nė vend tė fundit nė vend qė tė zėrė vendin e parė
tė punėve mė tė rėndėsishme, duke i dhėnė pėrparėsi
lojės, argėtimit e darkave para namazit!
Apo pėr shkak tė mendjemadhėsisė: Mendimi i gabuar i
njeriut se nuk ka nevojė pėr Krijuesin e tij duke qenė i
zhytur nė mirėsi tė ndryshme tė Zotit bujar, gjė qė e
bėn tė harrojė tė gjitha mirėsitė: shėndetin, rininė,
shikimin, ndijimin, mendjen, pasurinė dhe sa e sa tė
tjera tė panumėrta duke mos ditur se burimi i tė gjitha
kėtyre tė mirave ėshtė vetėm njė, Allahu i Lartėsuar, i
Cili ka mundėsi tia marrė ato menjėherė, siē ia mori
personit tė pėrmendur mė herėt ose shumė tė tjerėve, tė
cilėt prej dhjetėra vitesh janė duke vuajtur nėpėr
shtretėr spitalesh. Atėherė njeriu e kupton sa i dobėt
ėshtė, sa i ulėt dhe pa rezistencė ėshtė, se ai ska
mundėsi tė bėjė as ndryshimin mė tė vogėl tė gjendjes
pėrveēse me ndihmėn dhe lejen e Krijuesit tė Lartėsuar
dhe me mėshirėn e tij. Apo ndoshta ka shkaqe tė tjera?!
Allahu tė ruajttė!
Vėllai juaj!