Duke lexuar disa gazeta lidhur me njė raport rreth
statistikave, tė cilat sqarojnė popujt mė tė pasur nė
botė, vura re se nė krye tė tyre qėndronte Singapori,
shteti i dytė ishte Katari, i treti Zvicra, pastaj
Emiratet e Bashkuara arabe, Kuvajti etj.
Duke lexuar kėtė lajm, pyeta se cili ėshtė kriteri i tė
qenėt i pasur. Pas kėsaj mėsova se kriteri ėshtė "kush
posedon njė milion dollar e mė tepėr"! Pėrqindja e atyre
tė cilėt posedojnė miliona nga popullata e Singaporit
ėshtė 10.6 %, e Katarit 9.7 %, ndėrsa e Zvicrės 7.3 %.
Pas leximit tė kėsaj statistike, iu drejtova tim biri
duke e pyetur se kush konsiderohet i pasur. Ai u
pėrgjigj duke thėnė: "I pasur konsiderohet kush ka
para".
Nga kėtu mėsova konceptin e brezave tė ardhshėm lidhur
me disa dukuri, e veēanėrisht lidhur me pasurinė. A thua
jetojmė nė kohėn e ndryshimit tė koncepteve?
Furnizimi nuk pėrfshin vetėm pasurinė, edhe pse
konsiderohet njė pjesė e tij. Edhe shėndeti ėshtė
furnizim, fėmijėt janė furnizim, bashkėshortja e mirė
ėshtė furnizim, banesa, siguria, stabiliteti, lėvizja,
tė qeshurit, tė gjitha kėto janė furnizim dhe ēdo gjė qė
e kaplon njeriun nga mirėsitė e kėsaj bote janė prej
furnizimit nga ana e Allahut tė Lartėsuar. Koncepti i
furnizimit nganjėherė ėshtė edhe nė kuptimin negativ. Si
ilustrim, fėmijėt e tu, kur nuk sėmuren, kjo ėshtė
furnizim. Gjithashtu ekzistojnė edhe koncepte tė tjera
lidhur me tė, si suksesi nė punė, qė konsiderohet
furnizim nga i Madhi Zot. Mbi tė gjitha, ėshtė tė qenėt
i kėnaqur me atė qė tė ka dhėnė Allahu dhe qė ta ka
caktuar si furnizim nė jetėn tėnde. Tė gjithė kėta
shembuj janė vetėm pėr furnizimin individual tė njeriut.
Ekziston edhe furnizim pėr Tokėn, qė ėshtė shiu.
Furnizim pėr shoqėrinė, ulja e ēmimeve... etj.
Kėsisoj shtohen konceptet dhe kuptimet e furnizimit.
Furnizimi nuk konsiderohet vetėm pasuria. Fėmijėt tanė,
kur i edukojmė sipas besimit se "Allahu ėshtė
Furnizuesi", kėtė nuk duhet ta kufizojmė vetėm nė
furnizimin e pasurisė. E as mos ta e ndėrlidhim pasurinė
me kėnaqėsinė e Allahut, kurse varfėrinė me pėruljen e
Allahut e tė bėhemi ashtu siē ka thėnė Allahu i
Lartėsuar: "Pėr sa i pėrket njeriut, kur Zoti i tij e
sprovon atė, duke e ngritur lart dhe duke i dhėnė
mirėsi, ai thotė: "Zoti im mė ka nderuar." Por, kur e
sprovon atė, duke ia ngushtuar mjetet e jetesės, ai
thotė: "Zoti im mė ka poshtėruar." (Fexhr, 15-16)
Qėllimi nuk ėshtė nė atė qė posedon, por si e shpenzon
atė! Njeriu mund tė jetė i pasur, por pasuria e tij tė
shpenzohet pėr shėrimin e tij nga ndonjė sėmundje e
caktuar! A thua kėtė quajmė pasuri? Edhe tė kundėrtėn,
mund tė gjejmė njė person tė varfėr materialisht, porse
ai kėnaqet dhe i shijon begatitė e shumta tė Allahut tė
Lartėsuar. A e quajmė kėtė varfėri? Rėndėsia e kėsaj
tematike buron nga natyra e kohės materialiste nė tė
cilėn kemi filluar tė jetojmė. Si do t'i pėrcjellim kėto
koncepte tek fėmijėt tanė? Njė pyetje e rėndėsishme qė
duhet tė parashtrohet fuqishėm dhe seriozisht.