Gruaja muslimane ėshtė e nėnshtruar dhe sakrifikon pėr
burrin e saj. Ajo e harron veten dhe kujton gjithmonė
burrin e saj, u jep prioritet kėnaqėsive dhe dėshirave
tė tij ndaj tė sajave.
Respektimi i burrit nė atė qė nuk ėshtė haram ėshtė
qėllimi i saj kryesor; po ta humbė kėtė gjė, pėr tė
ėshtė njėlloj si tė kishte humbur ajrin me tė cilin merr
frymė.
Ibn El Xheuzi, Allahu e mėshiroftė, ka thėnė: Gruaja e
menēur e ka pėr obligim qė, kur gjen njė burrė tė
devotshėm, i cili i pėrshtatet asaj, tė mundohet ta
kėnaqė atė dhe tė largohet nga ēdo vepėr qė e pengon atė
sepse nėse ajo bėn ndonjė vepėr qė e hidhėron atė apo e
pengon atė, kjo do ta shqetėsojė atė dhe do ta mėrzisė.
Ai do ta mbajė mėrzinė nė vetvete dhe ka mundėsi qė kur
ta gjej momentin e duhur, ta shkurorėzoj atė ose tė
marrė ndonjė tjetėr. (Ahkam En-Nisa)
Njohja e veprave dhe e fjalėve qė bashkėshorti i saj i
pėlqen ose nuk i pėlqen dhe veprimi sipas asaj qė
dėshiron burri ėshtė prej kushteve tė njė jetese tė
lumtur.
Shurjeh el Kadi tregon ngjarjen e tij pasi u martua me
njė grua tė fisit Beni Temim. Ai vazhdon dhe thotė:
Pasi hyra natėn e parė me gruan time, shkova pėr tė
marrė abdest. U ngrit gruaja dhe mori abdest bashkė me
mua. U fala e edhe ajo u fal me mua. Pasi mbarova
namazin, e luta Allahun qė tė jetė gruaja ime njė
dhuratė e begatshme dhe tė mė dhurojė Allahu prej tė
mirave tė saj dhe tė mė mbrojė nga tė kėqijat e saj.
Vazhdon Shurejhu dhe thotė: Pasi pėrfundova fjalėt e
mia, filloi ajo duke falėnderuar Allahun dhe duke e
lavdėruar Atė, pastaj tha: Unė jam njė grua e panjohur
pėr ty (nuk njihemi), mė trego se ēfarė ke dėshirė ti e
unė tė veproj ashtu dhe ēfarė urren ti, qė tu largohem
atyre veprave.
I thashė: Unė kam dėshirė kėto sende dhe i urrej kėto.
Ia tregova veprat dhe thėniet tė cilat urrej. Mė tha: A
ke dėshirė qė familja ime tė tė vizitojė? I thashė:
Unė jam gjykatės dhe kam frikė se mos i mėrzis ata.
Pastaj mė pyeti: Kė dėshiron prej fqinjėve qė tė tė
vizitojnė? Dhe unė i tregova pėr kėtė.
Thotė Shurejhu: Kam jetuar me kėtė grua njė jetė shumė
tė mirė dhe tė lumtur, derisa u bė njė vit. Kur hyra nė
shtėpi, pashė njė grua tė vjetėr, e cila urdhėronte dhe
ndalonte (kėshillonte duke e urdhėruar dhe ndaluar). E
pyeta gruan se kush ishte kjo grua, mė tha: Kjo ėshtė
nėna ime.
Nėna e saj tha: Si je ti dhe si po kalon me gruan?
Shurejhu ia ktheu: Nuk ka grua mė tė mirė. Ajo tha:
Sjanė mbushur shtėpitė me sherr mė tė madh sesa nga
ankimet apo pakėnaqėsitė. E nėse sheh nė tė (gruan
tėnde) diēka tė dyshimtė, atėherė pėrdore thuprėn.
Thotė Shurejhu: Na vizitonte nėna e saj njė herė nė
vit, e kėshillonte vajzėn e saj dhe e mėsonte atė. Kam
kaluar me gruan time njėzet vite dhe nuk jam hidhėruar
me tė vetėm se njė herė, rast nė tė cilin kam qenė unė
fajtor dhe i kam bėrė padrejtėsi asaj.
Ky tregim ėshtė njė shembull i gjallė i cili tregon pėr
njė grua e cila ka pasur cilėsi tė lakmueshme, qė ka
pasur prioritet kėnaqėsitė e burrit tė saj ndaj
kėnaqėsive tė veta.
Nėnshtrimi ndaj burrit tė saj ka qenė pėr tė baza pa tė
cilėn nuk ka mundur tė jetojė.
Prej shkaqeve kryesore tė mosmarrėveshjeve mes dy
bashkėshortėve ėshtė mosnėnshtrimi i gruas ndaj burrit
tė saj, saqė arrihet deri te shkurorėzimi. Prej shkaqeve
kryesore tė lumturisė bashkėshortore ėshtė nėnshtrimi i
gruas ndaj burrit tė saj.
Nuk ka dyshim se nėnshtrimi i gruas ndaj burrit tė saj
mbron familjen nga humbja dhe shkapėrderdhja e saj
gjithashtu e bėn burrin tė lumtur dhe tė dashuruar ndaj
gruas sė tij. Burri ėshtė dera e gruas, derė pėr nė
xhenet nėse ajo i nėnshtrohet atij nė gjėrat e lejuara e
jo nė harame, apo derė pėr nė xhehenem nėse ajo nuk i
nėnshtrohet atij.