Cilėsia e tretė e gruas muslimane ėshtė njohja e vlerės
sė burrit tė saj dhe e pozitės sė tij, tė cilėn ia ka
dhėnė Islami. Me kėtė ajo i kryen obligimet e saj ndaj
tij nė mėnyrėn me tė pėrsosur, duke qenė e bindur se
nėnshtrimi ndaj burrit ėshtė adhurim pėr tė cilin gruaja
shpėrblehet tek Allahu.
Ndėr shkaqet kryesore tė lumturisė bashkėshortore ėshtė
edhe njohja e pozitės sė burrit dhe e vlerės sė tij nė
Islam. Kur e di vlerėn dhe pozitėn e tij nė Islam,
atėherė edhe sjelljet e saj do tė jenė mė tė mira.
Husajn ibn Muhsin ka thėnė: Halla ime mė ka thėnė: Kam
shkuar te
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem dhe mė ka thėnė:
Si po sillesh me burrin tėnd? I thashė: E dėgjoj
dhe i respektoj kėrkesat e tij, pėrveē nėse nuk kam
mundėsi ta bėj ndonjė gjė. Pejgamberi salallahu alejhi
ue selem tha: Shikoje veten tėnde se si po sillesh
me tė, sepse ai ėshtė xheneti yt dhe xhehenemi yt
(me tė mund tė fitosh xhenetin, nėse e dėgjon, dhe mund
tė fitosh xhehenemin, nėse e kundėrshton). Ahmedi dhe
Nesaiu. Shejh Albani ka thėnė se hadithi ėshtė shih.
Shih Adabuz-Zifaf f. 285.
Kurse Nesaiu transmeton se Pejgamberi salallahu alejhi
ue selem ka thėnė: Gratė tuaja, tė cilat janė prej
banoreve tė xhenetit, janė ato qė i doni dhe qė lindin
dhe tė cilat, kur hidhėrohet burri, vijnė dhe ua kapin
dorėn burrave tė tyre dhe u thonė: Nuk do tė fle derisa
tė kėnaqesh (pajtohesh). Albani ka thėnė: Hadithi
ka transmetime tė tjera, tė cilat e vėrtetojnė kėtė
hadith. Shih Silsile Es-Sahiha tė Albanit 287.
Ebu Hurejra, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, thotė se
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thėnė: Nuk i
lejohet askujt ti bėjė sexhde dikujt (tjetėr pėrveē
Allahut). Sikur ti obligohej ndokujt ti bėnte sexhde
dikujt, do ti kisha urdhėruar gratė ti bėjnė sexhde
burrave tė tyre pėr shkak se Allahu e ka lartėsuar
pozitėn e burrit. Ibn Hibani. Shejh Albani ka thėnė
se hadithi ėshtė hasen. Shih Irvaul Galil nr. 1998.
Kurse nė njė transmetim tjetėr, Pejgamberi salallahu
alejhi ue selem ka thėnė: Pasha Atė nė dorėn e tė
cilit ėshtė shpirti i Muhamedit, gruaja nuk i ka kryer
obligimet ndaj Zotit tė saj derisa ti kryejė tė gjitha
obligimet ndaj burrit tė saj, saqė edhe nėse ėshtė duke
i lidhur kėrpeshet e deveve dhe kėrkon burri i saj tė
bėjė marrėdhėnie, nuk e refuzon. Ahmedi, Ibn Maxhe.
Shejh Albani ka thėnė se hadithi ėshtė hasen. Shih Sahih
El Xhami 6915.
Kurse Aishja, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, ka thėnė: O
ju gra! Sikur ta dinit se ēfarė haku ka burri tek ju, do
tia kishit fshirė pluhurin e kėmbėve tė tyre me fytyrat
tuaja.
Nėse njė grua i kupton kėto hadithe dhe punon me to, ajo
nuk do ta respektojė burrin vetėm se duhet respektuar
apo nėse ai i kryen obligimet ndaj saj, edhe kjo do ti
kryej obligimet ndaj tij, mirėpo ajo i kryen obligimet
ndaj burrit pėr shkak se kėtė e konsideron afrim tek
Allahu xh.sh. Edhe nėse burri i saj nuk i kryen tė
gjitha obligimet ndaj gruas sė tij, ajo shpreson
shpėrblimin nga Allahu xh.sh.