Gruaja e
devotshme duhet tė jetė e menēur dhe tė ketė urtėsi duke
mos iu ankuar pėr burrin e saj askujt, as prindėrve tė
saj. Ajo nuk i pėrhap problemet e shtėpisė jashtė saj
dhe nėse ndonjė problem bėhet shumė i madh, atėherė
shkojnė pėr tė gjetur zgjidhje te njerėzit e dijes dhe
tė devotshėm. Po ashtu, gruaja e devotshme e kėshillon
burrin e saj me sjellje tė mirė, modesti dhe me dashuri.
Gruaja e devotshme njė mijė herė mendohet para se tė
flasė ndonjė fjalė ose para se tė bėjė ndonjė punė dhe
pėr kėtė shkak nuk flet ēfarėdo fjale dhe nuk bėn
ēfarėdo pune (tė keqe), gruaja e devotshme duhet tė jetė
e menēur dhe tė flasė apo punojė me urtėsi.
Si rezultat i kėsaj ėshtė edhe mospėrhapja e problemeve
nė shtėpi tė tjera, edhe nėse ėshtė shtėpia e prindėrve
tė saj. Ajo nuk i pėrhap problemet qė ka me
bashkėshortin te dikush tjetėr, edhe nėse ata janė
prindėrit e saj, pėr shkak se ajo ėshtė e vetėdijshme se
si ti largojė kėto probleme dhe si ti fshehė nga tė
tjerėt. Kurse gruaja e marrė ėshtė ajo grua e cila ēdo
ditė nxjerr nga njė revistė, tė cilėn ua tregon
prindėrve, motrave apo tjetėrkujt pėr ēdo problem apo
ndodhi qė ka ndodhur brenda shtėpisė sė saj, qofshin ato
ndodhi gėzimi apo hidhėrimi.
Sa e sa probleme kanė filluar mes dy bashkėshortėve pėr
shkak tė kėtij veprimi tė gruas e sa e sa burra ankohen
pėr gratė e tyre pėr shkak tė mosruajtjes sė sekreteve
qė kanė mes tyre, saqė nė disa raste kane pėrfunduar me
shkurorėzim.
Nėse ndonjė problem merr pėrmasa mė tė mėdha dhe bėhet
mė serioz, saqė nuk mund ta zgjidhin vetė kėtė, atėherė
nė kėtė rast shkojnė te njerėzit e dijes dhe tė
devotshėm dhe nuk duhet qė kėto probleme tė dalin te
njerėzit jashtė shtėpisė, pasi nėse pėrhapet problem te
njerėzit, ata do tu shtojnė diēka fjalėve dhe do ti
pėrcjellin fjalėt sipas komenteve tė tyre dhe mė pas kjo
shtėpi do tė bėhet objekt bisedash dhe komentesh pėr ēdo
hipokrit.
Dr. Nasir Omer thotė: Pėrhapja e problemeve jashtė
shtėpisė rezulton nė vazhdimin dhe shtimin e problemeve
duke ndezur edhe mė shumė zjarrin nė shtėpi e
posaēėrisht nėse kėto probleme pėrhapen te familja e
ndonjėrit prej dy bashkėshortėve, pėr shkak se ata nuk i
dinė shkaqet e problemit dhe nė shumicėn e rasteve e
dėgjojnė shkakun e problemit nga njėra palė, qė nė kėtė
rast ėshtė i afėrmi i tyre. Por problemi duhet tė
dėgjohet nga tė dyja palėt dhe nė kėtė rast ata gjykojnė
me njė gjykim tė shtrembėruar e jo tė drejtė dhe nė disa
raste i shtyn afėrsia e tyre. Duke dėshiruar qė ta
mbrojnė djalin apo vajzėn e tyre nga fajėsia e atij
problemi, ata edhe mė shumė e shtojnė urrejtjen mes dy
bashkėshortėve duke mbrojtur fėmijėn e tyre dhe duke
akuzuar palėn tjetėr.
Nė shumicėn e rasteve problemet qė ndodhin mes
bashkėshortėve janė probleme tė vogla, tė cilat ndodhin
pėr shkak tė ndonjė sjelljeje jo tė pėlqyeshme apo diēka
si kjo dhe kur i interpretohet dikujt tjetėr ky problem,
i interpretohet nė mėnyrė mė tė vrazhdė sesa ka qenė nė
realitet dhe nė kėtė rast dėgjuesi mendon se nė tė
vėrtetė problem qenka i madh dhe sjell komente tė
ndryshme, viktimė e tė cilave mė nė fund do tė jenė dy
bashkėshortėt.
Dhe pėr kėtė shkak ėshtė e pėlqyeshme qė tė dy
bashkėshortėt ta kėshillojnė njėri-tjetrin dhe tia
japin besėn njėri-tjetrit qė mos ti pėrhapin problemet
e tyre te tė tjerėt dhe tė kenė kujdes qė mos tė kalojė
njė ditė pa e zgjedhur problemin (Mukavemat Es-seadetuz-Zevxhije).