Xhabiri, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, transmeton
nga i Dėrguari i Allahut, lavdėrimi dhe paqja e
Allahut qofshin mbi tė, se ka thėnė: Shembulli i
pesė namazeve ėshtė si shembulli i njė lumi
vėrshues qė rrjedh para derės sė ndonjėrit prej
jush, nė tė cilin lahet pesė herė nė ditė, kėshtu
qė nuk i mbetet ndonjė ndyrėsirė. Shėnon Muslimi.
Nė hadith ka argument se pesė namazet e pastrojnė
njeriun nga mėkatet dhe tė ligat, saqė nuk i
mbetet asnjė mėkat i vetėm, nėse i kryen ato me
kushtet, vaxhibet si dhe me pėrkushtim.
19) Shembulli i atij qė ėshtė i hershėm nė
namaz
Ebu Hurejra, Allahu qoftė i kėnaqur me tė,
transmeton nga i Dėrguari, lavdėrimi dhe paqja e
Allahut qofshin mbi tė, se ka thėnė: Shembulli i
atij qė ėshtė i hershėm (shkon nė orėt e para) nė
namaz ėshtė sikur ai qė ofron (sadaka) deve, ai qė
shkon pas tij ėshtė sikur tė ketė ofruar lopė, ai
qė e pason kėtė sikur tė ketė ofruar dash, ai qė
shkon pas tij ėshtė sikur tė ketė ofruar pulė,
ndėrsa ai qė shkon pas tij ėshtė sikur tė ketė
ofruar vezė. Shėnon Ahmedi, Buhariu dhe Muslimi.
Nė hadith ka argument pėr vlerėn e shkuarjes herėt
nė namaz dhe se njerėzit dallojnė nė shpėrblim
varėsisht nga kjo.
20) Shembulli i muxhahidit (luftėtarit) nė
rrugėn e Allahut
Ebu Hurejra, Allahu qoftė i kėnaqur me tė,
transmeton se i Dėrguari, lavdėrimi dhe paqja e
Allahut qofshin mbi tė, ka thėnė: Shembulli i
muxhahidit nė rrugėn e Allahut ėshtė sikurse
shembulli i agjėruesit, i falėsit tė natės, nuk e
ndėrpret agjėrimin e as sadakanė derisa tė kthehet
(muxhahidi). Shėnon Buhariu dhe Muslimi.
Nė hadith ka argument pėr vlerėn e xhihadit (luftės)
nė rrugėn e Allahut si dhe shpėrblimi i madh qė i
pret luftėtarėt nė rrugėn e Tij.
21) Shembulli i shokut tė mirė dhe i shokut tė
keq
Ebu Musa, Allahu qoftė i kėnaqur me tė,
transmetohet se i Dėrguari, lavdėrimi dhe paqja e
Allahut qofshin mbi tė, ka thėnė: Shembulli i
shokut tė mirė dhe shokut tė keq ėshtė (pėrkatėsisht)
si poseduesi i miskut dhe kovaēi. Mbartėsi i
miskut ose do tė tė japė erė tė mirė, ose do ta
blesh, ose do tė ndjesh prej tij erėn e mirė,
ndėrsa kovaēi ose do tė tė djegė rrobat ose do tė
ndjesh prej tij erėn e keqe. Shėnon Buhariu dhe
Muslimi.
Nga hadithi mėsojmė vlerėn e tė shoqėruarit me tė
mirėt, sqarimin e dobive tė cilat dalin gjatė
shoqėrimit me ta si dhe tėrheqja e vėrejtjes nga
shoqėrimi me tė kėqijtė dhe sqarimin e dėmeve tė
cilat mund tė ndodhin nga shoqėrimi me ta.
22) Shembulli i atij qė i ndihmon njerėzit e
vet nė padrejtėsi
Transmetohet prej Ibn Mesudit, Allahu qoftė i
kėnaqur me tė, se i Dėrguari, lavdėrimi dhe paqja
e Allahut qofshin mbi tė, se ka thėnė: Shembulli
i atij qė i ndihmon njerėzit e vet nė tė padrejtėn
ėshtė sikurse shembulli i devesė qė ėshtė rrėzuar
e tėrhiqet me bishtin e vet (duke u munduar tė
shpėtojė). Shėnon Bejhekiu. Albani e cilėson si
tė saktė.
Nė hadith ka tėrheqje tė vėrejtjes pėr mosndihmesė
reciproke nė mėkat dhe nė armiqėsi.
23) Shembulli i birit tė Ademit dhe shkaqet e
vdekjes
Transmetohet prej Abdullah b. Shehir, Allahu qoftė
i kėnaqur me tė, se i Dėrguari i Allahut,
lavdėrimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi tė, ka
thėnė: Shembulli i birit tė Ademit ėshtė se ai i
ka nėntėdhjetė e nėntė vdekje, nėse shpėton prej
tyre, atėherė bie nė pleqėri dhe vdes. Shėnon
Tirmidhi. Albani e cilėson si tė saktė.
Nė hadith ka argument pėr shkaqet e shumta tė
vdekjes, ndėrsa vdekja do tė ndodhė dhe ėshtė e
pashmangshme, ashtu siē kuptojmė edhe obligimin e
pėrgatitjes pėr tė vdekur, duke bėrė vepra tė mira
para ardhjes sė saj.