Zbatimi praktik i Kuranit nė jetėn e pėrditshme
(Pjesa 19)
Lėmosha
Lėmosha shpaloset nga dora nė
dorė, bashkė me tė falurit (namazin). Ndėrmjet
shpirtėrores (shpirtit) e materiales (trupit),
ekziston njė lumė i vazhdueshėm. Po ashtu, kėtė dukuri
e gjejmė edhe mes fjalėve dhe veprave. Pėrmes namazit
arrijmė tė komunikojmė me Krijuesin e gjithėsisė,
mirėpo duke dhėnė lėmoshė kėto fjalė dhe lutje, tė
cilat i kėndojmė gjatė namazit, automatikisht
shndėrrohen nė vepra. Si ėshtė e mundur qė tė falim
namaz, tė kėrkojmė falje nga Allahu, pėrderisa fqinji
ynė nuk ka as bukė pėr tė ngrėnė? Si mund tė kėrkojmė
nga Zoti qė tė na shpėrblejė me xhenet pėrderisa i
afėrmi ynė vuan nga sėmundja dhe ne nuk i ofrojmėndihmė fare? Nė botėn e
ardhshme nuk do tė na ndihmojnė vetėm fjalėt, por ajo
qė do tė na ndihmojė janė veprat dhe fjalėt e mira sė
bashku me ndihmėn e Allahut. Kujt duhet ti jepet
lėmoshė?
Tė pyesin se ēdo tė japin. Thuaj:
Atė qė jepni prej pasurisė jepeni pėr prindėrit, pėr
tė afėrmit, pėr jetimėt, pėr tė varfrit, pėr
udhėtarėt. E ēdo tė mirė qė punoni, ska dyshim se
Allahu e di.1
Sikur ēdo njeri tė jepte lėmoshė duke ndihmuar sė pari
prindėrit, pastaj tė afėrmit, jetimėt, udhėtarėt etj.,
nuk do tė shihnim asnjė tė varfėr nė kėtė botė. Vlen
tė ceket se gjatė dhėnies sė lėmoshės duhet tė jemi tė
sigurt se qėllimi i dhėnies sė lėmoshės bėhet vetėm
pėr hir tė Allahut dhe nuk duhet tė kėrkojmė asnjė
shpėrblim, madje as falėnderim nga pranuesi i saj.
Allahu i Plotfuqishėm thotė:
Ata janė qė pėr hir tė Tij u japin ushqim tė
varfėrve, jetimėve dhe tė zėnėve robėr. Ne po ju
ushqejmė vetėm pėr hir tė Allahut dhe prej jush nuk
kėrkojmė as shpėrblim e as falėnderim.2
Kjo ėshtė mė e lehtė tė thuhet sesa tė bėhet, por me
tė filluar ta zbatojmė do tė shohim se bėhemi njerėz
mė tė mirė dhe nuk do tė zhgėnjehemi. Sepse zhgėnjimet
janė rezultat i pritshmėrive tona! Nė Kuran kemi njė
parabolė tė mrekullueshme pėr ata qė japin pėr
kėnaqėsinė e Zotit: E
shembulli i atyre qė pasurinė e vet e japin nga bindja
e tyre e duke kėrkuar kėnaqėsinė e Allahut, i pėrngjan
njė kopshti nė njė rrafshnaltė qė i bie shi i madh, e
ai jep fruta tė dyfishtė. Po edhe nėse nuk i bie shi i
madh, i bie njė rigė. Allahu sheh atė qė veproni.3
Ėshtė mė rėndėsi qė tė kuptohet nocioni lėmoshė. Tė
gjithė duhet tė japim lėmoshė, duke u bazuar nė
qėllimet tona. Nė fakt, nėse dėshirojmė qė pėrmes
lėmoshės tė arrijmė devotshmėri, atėherė duhet mėsuar
edhe se si tė japim lėmoshė:Kurrė
nuk do ta arrini sinqeritetin e plotė me besim derisa
tė mos e jepni mė tė dhimbshmen e pasurisė suaj.
Ēfarėdo qė tė jepni, Allahu e di atė.4
Nga ky varg kuranor mėsojmė se doemos duhet tė japim
prej gjėrave mė tė dashura qė zotėrojmė, pra tė japim
mė tė dhimbshmen e pasurisė sonė. Fundja, ėshtė shumė
e lehtė tė japim diēka qė se pėlqejmė apo diēka qė
sna hyn nė punė. Vėshtirėsia qėndron nė dhėnien e
asaj qė e duam mė shumė nga pasuria jonė. Ka njerėz tė
cilėt paranė e dashurojnė tej mase, tė tjerėt
dashurojnė veten deri nė atė shkallė saqė pėr ta asgjė
nuk luan rol, ajo qė atyre
u intereson ėshtė tė kėnaqin epshin e tyre.
Tė jesh i
aftė tė japėsh ėshtė mjaft me rėndėsi, sepse arritja e
devotshmėrisė ėshtė njė synim pėr tė cilin tė gjithė
duhet tė garojmė, pasi ajo konsiderohet burim i
urtėsisė dhe urtėsia ėshtė burim i lumturisė.
Haxhah Liza Abdullah
Shqipėroi: Mr. Feim Dragusha
26.9.2008