Es-selamu
alejkum!
Jam mė se e kėnaqur me disa pėrgjigje qė kam marrė nė
lidhje me ca pyetje tė miat nga vėlla Alaudini, andaj
edhe ju lutem tė mė pėrgjigjeni edhe nė njė pyetje e
cila prapė ka tė bėjė me vesvese dhe harresė nė namaz.
Pyetja: Lirisht mund ta quaj vuajtje, jam duke vuajtur
pėrse nuk mund tė pėrqendrohem nė namaz, pėrse harroj,
pėrse kam vesvese pėr prishjen e abdestit (qė e marr
para ēdo namazi).
Ndodh qė filloj mirė, diku nė rekatet vijuese mė shkon
mendja diku dhe harroj nėse e kam thėnė Elhamin apo kam
bėrė rukunė, nėse i kam bėrė dy sexhdet, nėse kam thėnė
Etehijatin, nėse kam bėrė Bismilah para duave, nėse kam
dhėnė selamin etj. Ndodh edhe qė harroj se kam bėrė
tekbirin fillestar apo Eudhubilahin dhe Bismilahin para
hyrjes nė namaz. Shpesh pėrsėris namazin 2-3 e ndoshta
edhe 4-5 herė. Kam filluar tė urrej veten, pėrse mė
ndodhin kėto gjėra? Mos janė shenja qė namazet e mia nuk
po mė pranohen? Bėj dua pandėrprerė, madje edhe duke
qarė, qė tė mė largohen kėto vesvese, tė cilat mė parė
kurrė nuk mė kanė ndodhur. Ju lutem mė tregoni si t'ia
bėj, a duhet nė kėto raste, kur dyshoj nėse nuk kam
thėnė/bėrė kėtė ose atė, a duhet tė bėj vetėm sehvi
sexhde apo si? Kam frikė mos po kaloj nė ēmenduri,
ndoshta edhe kam nevojė pėr rukje apo nuk e di se ēka.
Ju lutem mė jepni sqarime sa mė gjerėsisht.
Allahu i Madhėruar ju shpėrbleftė!
Pėrgjigjja:
Falėnderimet i takojnė Allahut, paqja dhe bekimet e Tij
qofshin mbi tė Dėrguarin e Tij Muhamed, mbi familjen
e tij,
mbi shokėt e tij dhe mbi tė gjithė ata qė ndjekin rrugėn e tij
deri nė Ditėn e Gjykimit. Motėr e nderuar, ju
pėrshėndesim edhe njė herė me selam dhe ju kujtojmė se
nė njė pyetje tė mėhershme keni marrė pėrgjigje tė
mjaftueshme nė lidhje me problemin tuaj. Por pasi, si
pėrmendni, vuani nga vesveset e shumta, do t`ju bėjmė
disa sqarime me tė cilat kėrkojmė qė t`i jepni fund
njėherė e pėrgjithmonė kėtyre vesveseve dhe tė mos
humbni kohėn dhe energjinė duke pasuar ēdo cytje qė
futet nė zemrėn tuaj.
Islami shumė qartė
por edhe thjesht e ka zgjidhur kėtė problem dhe nė kėtė
nuk ka ndonjė filozofi apo komplikim. Kur iu ankua
Muhamedit salallahu alejhi ue selem njė njeri rreth
prishjes sė abdestit, ai i thotė: Nėse ndonjėri prej
jush ka shqetėsime nga barku dhe nuk ėshtė i sigurt nėse
ka nxjerrė gazra apo jo, ai kurrsesi nuk duhet ta lėrė
xhaminė derisa tė dėgjojė zė apo tė nuhasė erėn."
Shėnon Muslimi. Do tė thotė se vesvesi nuk merret pėr
bazė vetėm pse nė zemėr na janė futur dyshime dhe cytje
se mos e kemi prishur abdestin.
Nė pėrgjithėsi kjo
formė e trajtimit tė vesveseve duhet tė jetė bazė edhe
te ju. Ju nuk duhet tė ndėrmerrni asnjė hap vetėm pse ju
vjen nė mendje cytja se a e keni thėnė Elhamin apo jo
ose keni bėrė dy sexhde apo njė. Mė konkretisht, nėse ju
jeni nė namaz dhe duke u falur ju bėhet vesvese a keni
bėrė tekbirin fillestar apo jo, kjo nuk duhet tju
pengoj fare nė vazhdimin e namazit, pasi nė esencė ju
jeni nė namaz dhe vesvesi i ngritur nuk ka kurrfarė
peshe. Gjithashtu edhe nė kėndimin e Elhamit, tė
edhubesmelės etj. Tė gjitha kėto janė vesvese dhe ju nuk
duhet tė ndėrprisni namazin dhe tė filloni prapė,
vazhdojeni namazin dhe mos i shikoni kėto vesvese.
Allahu e di mė sė miri!