Eselam
alejkum!
Kam njė pyetje. A keni mundėsi ta shėnoni hadithin nė
lidhje me dy rekate namaz pas ēdo abdesti dhe pak sqarim
nė lidhje me kėtė, se si aplikohet kjo praktikisht.
Pėrgjigjja:
Falėnderimet i
takojnė Allahut, paqja dhe bekimet e Tij qofshin mbi tė
Dėrguarin e Tij Muhamed, mbi familjen, shokėt dhe tė
gjithė ata qė ndjekin rrugėn e tij deri nė Ditėn e
Gjykimit.
Dy rekatet, tė
cilat falen pas abdestit, janė nga sunetet qė i ka
preferuar Muhamedi salallahu alejhi ue selem. Nga
hadithet qė e vėrtetojnė kėtė veēojmė:
-Muhamedi (salallahu alejhi ue selem) i thotė Bilalit:
O Bilal, kam dėgjuar kėrcitjen e papuēeve tė tua nė
xhenet. Mė trego se ēfarė vepre tė mirė ke bėrė. Bilali
tha: O i Dėrguar i Allahut, nuk kam marrė abdest
ndonjėherė e tė mos i kem falur namaz aq sa kam mundur.
(Shėnon Buhariu dhe Muslimi)
-Hadithi i Othman ibėn Affanit, ku nė njė rast ai ka
kėrkuar ujė pėr tė marrė abdest dhe pasi mori abdest nė
formėn mė tė mirė dhe mė tė pėrsosur, tha: E kam parė
tė Dėrguarin e Allahut salallahu alejhi ue selem qė ka
marrė abdest nė kėtė formė si kam marrė unė tani dhe ka
thėnė: Kush merr abdest si abdesti im dhe pastaj fal dy
rekate duke mos folur pėr diēka tjetėr (d.m.th duke mos
u preokupuar me diēka tjetėr), Allahu ia fal atij
mėkatet qė ka bėrė. (Shėnon Buhariu)
Kėto dy hadithe
vėrtetojnė vlerėn e kėtij namazi dhe dijetarėt thonė se
mė e preferuara ėshtė qė kėto dy rekate tė falen
menjėherė pas abdestit, pasi me kėtė bėjmė lidhjen
ndėrmjet dy adhurimeve me vlerė (abdestit dhe namazit).
Madje disa kanė thėnė qė tė lidhemi nė namaz madje para
se tė thahen pjesėt e lagura tė abdestit. Allahu e di mė
sė miri!