“(Ato ditė tė numėruara janė) Muaji i Ramadanit qė nė te
(filloi tė) shpallet Kurani, qė ėshtė udhėrrėfyes pėr
njerėz dhe sqarues i rrugės sė drejtė dhe dallues (i tė
vėrtetės nga gėnjeshtra) E kush e pėrjeton prej jush
kėtė muaj le tė agjėrojė, ndėrsa kush ėshtė i sėmurė ose
nė udhėtim, le tė agjėrojė aq ditė nga ditėt e
mėvonshme. Allahu me kėtė dėshiron lehtėsim pėr ju, e
nuk dėshiron vėshtirėsim pėr ju. (Tė agjėroni ditėt e
lėshuara mė vonė) Qė tė plotėsoni numrin, ta madhėroni
Allahun pėr atė se u udhėzoi dhe qė tė falėnderoni.” (Bekare,
185)
Lidhjet e ndėrsjella ndėrmjet ēiftit; gruaja ėshtė
prehje pėr burrin dhe burri ėshtė prehje pėr gruan
“Natėn e agjėrimit
u ėshtė lejuar afrimi te gratė tuaja, ato janė prehje
pėr ju dhe ju jeni prehje pėr ato. Allahu e di se ju e
keni mashtruar vetveten, andaj ua pranoi pendimin tuaj
dhe ua fali gabimin. Tash e tutje bashkohuni me to dhe
kėrkoni atė qė ua ka caktuar Allahu dhe hani e pini
derisa qartė tė dallohet peri i bardhė nga peri i zi nė
agim, e pastaj agjėrimin plotėsojeni deri nė mbrėmje...”
(Bekare, 187)
Kujt i lejohet agjėrimi i muajit tė Ramazanit edhe pasi
ai tė ketė kaluar?
“O ju qė besuat, agjėrimi u ėshtė bėrė obligim sikurse
qė ishte obligim edhe i atyre qė ishin para jush, kėshtu
qė tė bėheni tė devotshėm.” (Bekare, 183)
“(Jeni tė obliguar
pėr) Ditė tė caktuara, e kush ėshtė i sėmurė prej jush
ose ėshtė nė udhėtim (e nuk agjėroi), atėherė ai (le tė
agjėrojė) mė vonė aq ditė. E ata qė i rėndon ai (nuk
mund tė agjėrojnė), janė tė obliguar pėr kompensim,
ushqim (ditor), i njė tė varfėri, ai qė nga vullneti jep
mė tepėr, ajo ėshtė aq mė mirė pėr te. Mirėpo, po qe se
e dini, agjėrimi ėshtė mė i mirė pėr ju.” (Bekare, 184)
M.M. Pikthal & M. Fateh Muhammad
Pėrktheu: Mr. Fehim Dragusha
1.11.2009