Ka prej njerėzve qė thonė: Ne i besojmė All-llahut dhe
jetės tjetėr (ahiretit), por ata nuk janė besimtarė.
(Ajeti: 8, Kaptina El-bekareh) (Pėrpiqen ta) mashtrojnė
All-llahun dhe ata qė besuan, por nuk mashtrojnė
tjetėrkė pos vetes, dhe nuk e kuptojnė! (Ajeti: 9,
Kaptina El-Bekareh)
Nė zemrat e tyre ka sėmundje, pra All-llahu ua shton
sėmundjen, dhe pėsojnė dėnim tė dhembshėm pėr shkak se
pėrgėnjenin. (Ajeti:10, Kaptina El-Bekareh)
E kur atyre u thuhet: Mos bėni ērregullira nė tokė!
Ata thonė: Ne jemi vetėm paqėsues!(Ajeti: 11, Kaptina
El-Bekareh)
A nuk janė vėrtet ata ērregulluesit?; Por nuk kuptojnė!(Ajeti:12,
Kaptina El-Bekareh)
Dhe kur atyre u thuhet: Besoni sikurse besuan njerėzit!
Ata thonė: A tė besojmė ashtu siē besuan mendjelehtit?
A nuk janė vėrtet mu ata mendjelehtit? Por nuk e dinė.
(Ajeti: 13, Kaptina El-Bekareh)
E kur i takojnė ata qė besuan thonė: Ne besojmė! por
kur veēohen me djajt e vet u thonė: Ne jemi me ju, ne
vetėm jemi tallur. (Ajeti: 14, Kaptina El-Bekareh)
All-llahu tallet me ta, dhe ua shton tė kėqiat duke i
lėnė tė bredhin. (Ajeti: 15, Kaptina El-Bekareh)
Tė tillėt janė ata qė blenė lajthitjen me udhėzimin,
pra nuk pati fitim tregėtia e tyre dhe ata nuk qenė tė
udhėzuar. (Ajeti: 16, Kaptina El-Bekareh)
Shembulli i tyre ėshtė si shembulli i atij qė ndezė njė
zjarr dhe posa ai ndriēon vendin pėrreth tij, All-llahu
ua shuan dritėn atyre dhe i lė nė errėsira, (dhe aty)
nuk shohin. (Ajeti: 17, Kaptina El-Bekareh)
(Janė) Tė shurdhėr, memecė dhe tė verbėr, ata nuk
kthehen (nga rruga e shtrembėr). (Ajeti: 18, Kaptina
El-Bekareh)
Ose (Shembulli i tyre ėshtė) si ndonjė shi i rreptė
prej sė larti me errėsirė, me bubullimė e me vetėtimė, e
prej frikės sė vdekjes, nga rrufeja, ata vejnė gishtat
nė veshėt e tyre. Po All-llahu ėshtė rrethues i
mosbesimtarėve (atij nuk mund ti shpėtojė askush).
(Ajeti: 19, Kaptina El-Bekareh)
Vetėtima gati ua merrė tė pamurit dhe, saherė qė ajo u
bėnė dritė atyre, ata ecin nė te, e kur u errėsohet
mbesin aty. E sikur tė donte All-llahu, do tua merrte
tė dėgjuarit (me krismėn e bubullimės) dhe tė pamurit
(me shkėndijėn e vetėtimės). Vėrtetė, All-llahu ėshtė i
plotėfuqishėm pėr ēdo gjė. (Ajeti: 20, Kaptina El-bekareh)
U ju njerėz, adhuronie Zotin tuaj, i cili ju krijoi
juve ashtu qė tė jeni tė devotshėm (tė shpėtuar).
(Ajeti: 21, Kaptina El-Bekareh)
Ai, i cili pėr ju bėri tokėn shtrat, (vendbanim) e
qiellin kulm, e prej qiellit ju lėshoi shi me tė cilin
ju siguroi lloje tė frutave si ushqim pėr ju, pra mos i
pėrshkruani All-llahut shokė, duke qenė se ju e dini (qė
Ai nuk ka shokė).(Ajeti: 22, Kaptina El-Bekareh)
E nė qoftė se jeni nė dyshim nė atė qė Ne ia shpallėm
gradualisht robit tonė, atėherė sillnie ju njė kaptinė
tė ngjashme si ai (Kurani) dhe thirrni (pėr ndihmė)
dėshmitarėt tuaj (zotėrat) pos All-llahut, nėse jeni tė
sinqert (nė thėniet tuaja se Kurani nuk ėshtė prej
Zotit). (Ajeti: 23, Kaptina El-Bekareh)
E mos e paēit bėrė (deri mė tash), e as qė do ta bėni
kurrė (edhe nė tė ardhmėn), atėherė ruajuni zjarrit,
lėndė e tė cilit janė njerėzit dhe gurėt, qė ėshtė i
pėrgaditur pėr mosbesimtarėt. (Ajeti: 24, Kaptina El-Bekareh)
E, pėrgėzoi ata qė besuan dhe bėnė vepra tė mira se ata
do tė jenė nė Xhennete nė tė cilėt rrjedhin lumenj.
Saherė qė u jepet ndonjė ushqim nga frutat e tij, ata
thonė: Ky ėshtė qė me te u ushqyem edhe mė parė. Ngase,
u sillet ushqim i ngjashėm (vetėm nė formė, e jo edhe nė
shije). Aty do tė kenė ata bashkėshorte tė pastra dhe
aty do tė jenė pėrgjithmonė. (Ajeti: 25, Kaptina El-Bekareh)
All-llahu nuk ngurron qė tė marrė ēfarėdo shembulli,
qoftė mushkonjė a diēka edhe mė e imėt se ajo. Sa u
pėrket atyre qė besuan, ata e dinė se ėshtė e vėrtetė
nga Zoti i tyre, ndėrsa ata tė cilėt mohuan do tė thonė:
Ēdeshi All-llahu me kėtė shembull? Ai me tė lajthitė
shumė, dhe udhėzon me tė shumė (nė rrugėn e drejtė), por
nuk lajthitė me tė (tjetėrkė), pos fasikėt (mėkatarėt e
mėdhenj). (Ajeti: 26, Kaptina El-Bekareh)
Ata qė e thyejnė besėn e dhėnė All-llahut pasiqė ėshtė
lidhur ajo, dhe e kėpusin atė qė All-llahu ka urdhėruar
tė jetė e kapur (sa i takon fesė sė All-llahut,
monoteizmit Islam, dhe tė praktikohen ligjet e saj nė
tokė dhe gjithashtu sa i takon tė mbajturit e lidhjeve
tė mira me farefisin dhe miqėsinė ) e edhe bėjnė
shkatėrrimie nė tokė, tė tillėt janė ata tė dėshtuarit.
(Ajeti: 27, Kaptina El-Bekareh)
Si e mohoni All-llahun, e dihet se ju ishit tė vdekur,
e Ai ju ngjalli, mandej ju bėn tė vdisni e pastaj ju
ringjall, e mandej te Ai do tė ktheheni?(Ajeti: 28,
Kaptina El-bekareh) Ai (All-llahu) ėshtė qė pėr juve
krijoi gjithēka ka nė tokė, pastaj vullnetin e vet ia
drejtoi qiellit dhe i bėri ata shtatė qiej. Ai ėshtė i
Gjithėdijshmi pėr ēdo gjė. (Ajeti: 29, Kaptina El-Bekareh)
(Pėrkujto Muhammed) Kur Zoti yt u tha engjėjve: Unė po
krijoj (po pėrcaktoj) nė tokė njė zėvendės! Ata thanė:
A do tė vėshė nė te atė qė bėnė ērregullime dhe qė
derdh gjaqet, e ne tė madhėrojmė Ty me lavdėrimin Tėnd
dhe plotėsisht tė adhurojmė! Ai tha: Unė di atė qė ju
nuk dini!(Ajeti: 30, Kaptina El-Bekareh)
E Ai (Zoti) ia mėsoi Ademit tė gjithė emrat (e sendeve)
, pastaj ata ua prezentoi engjėjve dhe u tha: Mė
tregoni pėr emrat e kėtyre (sendeve tė emėrtuara), nėse
jeni tė drejt (ēka mendoni)?(Ajeti:31, Kaptina El-bekareh)
(Engjėjt) Thanė: Ti je i pa tė meta, ne kemi dije
tjetėr pėrveē atė qė na mėsove Ti. Vėrtetė, Ti je i
gjithdijshėmi, i urti! (Ajeti: 32, Kaptina El-Bekareh)
(Zoti) Tha: O Adem, njoftoj ata (engjėjt) me emrat e
atyre (sendeve)! E kur u rrėfeu atyre pėr emrat e tyre,
(Zoti) tha: A nuk u kam thėnė juve se Unė, mė sė miri e
di fshehtėsinė e qiejve e tė tokės dhe mė sė miri e di
atė, qė ju e publikoni dhe atė qė e mbani fshehtė.
(Ajeti: 33, Kaptina El-Bekareh)
E kur u thamė engjėjve: pėruluni (bini nė sexhde)
Ademit, ata menjėherė iu pėrulėn, me pėrjashtim tė
iblisit (djallit). Ai rrefuzoi dhe u mbajtė nė tė madh
dhe u bė pabesimtar. (Ajeti: 34, Kaptina El-Bekareh)
Ne i thamė: O Adem, ti dhe bashkėshortja juaj banoni nė
Xhennet dhe hani lirisht nga frutat e tij kah tė doni,
po mos iu afroni asaj bime (peme) e tė bėheni zulumqarė
(tė vetvetes suaj). (Ajeti: 35, Kaptina El-Bekareh)
Po djalli i bėri qė ata tė dy tė mashtrohen nė atė (pemė
ose Xhennetin) dhe i nxori ata nga ajo (e mirė) qė ishin
nė te, e Ne u thamė: Zbritni (dilni), jeni armik i
njėri-tjetrit, e ju deri nė njė kohė nė tokė keni
vendbanim dhe dėfrim. (Ajeti: 36, Kaptina El-Bekareh)
E Ademi prej Zotit tė vet pranoi disa fjalė (lutje),
prandaj Ai ia fali (gabimin), ska dyshim se Ai ėshtė
Mėshiruesi, Pendimpranuesi. (Ajeti: 37, Kaptina El-Bekareh)
Ne u thamė: Dilni prej atyhit qė tė gjithė, e juve
gjithqysh do tu arrijė udhėzim prej Meje, e kush pranon
udhėzimin Tim, pėr ata nuk ka as frikė as qė do tė
brengosen. (Ajeti: 38, Kaptina El-Bekareh)
E ata qė mohuan dhe pėrgėnjeshtruan argumentet tona, tė
tillėt janė banues tė zjarrit, ata do tė jenė aty
pėrgjithmonė. (Ajeti: 39, Kaptina El-Bekareh)
O bijtė e israilit, kujtoni (jini mirnjohės pėr) tė
mirat e Mia, tė cilat ua dhurova juve dhe zbatoni
premtimin qė mė keni dhėnė Mua. Unė zbatoj atė qė u
premtova dhe tė mė keni frikė vetėm Mua. (Ajeti: 40,
Kaptina El-Bekareh)
Dhe besonie atė, qė e shpalla (Kuranin), e qė vėrteton
atė e keni ju e mos u bėni mohues tė parė tė tij, dhe
mos i ndėrroni ajetet e Mia (Kuranin) me njė vlerė tė
paktė, por vetėm Mua tė ma keni dronė. (Ajeti: 41,
Kaptina El-Bekareh)
E mos e ngatėrroni tė vėrtetėn me tė pavėrtetėn dhe me
vetėdije tė fshehni realitetin. (Ajeti: 42, Kaptina El-Bekareh)
Falni namazin dhe jepni zeqatin, dhe pėruluni (nė ruku
) me ata qė pėrulen. (Ajeti: 43, Kaptina El-Bekareh)
A po i urdhėroni njerėzit pėr punė tė mira, e veten
tuaj po e harroni? Ndėrsa ju e lexoni librin (Tevratin).
A nuk po mendoni?" (Ajeti: 44,
Kaptina El-Bekareh)
Kėrkoni ndihmė (nė tė gjitha ēėshtjet) me durim dhe me
namaz, vėrtetė, ajo ėshtė e madhe (e vėshtirė), por jo
edhe pėr ata qė kanė frikė (Zotin). (Ajeti: 45, Kaptina
El-Bekareh)
Tė cilėt janė tė bindur se do tė takojnė Zotin e vet
dhe se ata do ti kthehen Atij. (Ajeti: 46, Kaptina El-Bekareh)
O bijtė e israilit, pėrkujtone dhuntinė, Time, tė cilėn
ua dhurova, dhe Unė ju pata (tė parėt tuaj) dalluar ndaj
njerėzve tė tjerė (tė asaj kohe). (Ajeti: 47, Kaptina
El-bekareh) Dhe ruajuni njė ditė kur askush askujt nuk
do tė mund ti kryej asgjė, kur nuk pranohet pėr te (jobesimtarin)
ndonjė ndėrmjetėsim dhe nuk pranohet pėr te kompensim, e
as qė do tė ndihmohen ata (fajtorėt). (Ajeti: 48,
Kaptina El-Bekareh)
Pėrkujtoni edhe kur ju shpėtuam prej popullit tė
faraonit, qė nga ai shijuat dėnimin mė tė idhėt, duke ua
therrur bijtė tuaj, e duke ua lėnė gjallė gratė tuaja.
Nė kėtė torturė pėrjetuat njė sprovim tė madh nga Zoti
juaj. (Ajeti: 49, Kaptina El-bekareh) Dhe kur pėr ju e
ndamė detin, e ju shpėtuam, ndėrsa ithtarėt e faraonit i
fundosėm, e ju i shihnit (me sytė tuaj). (Ajeti: 50,
Kaptina El-Bekareh)
E kur i premtuam Musait (tia japim Tevratin) dyzet
netė, pas tij ju (pasi shkoi ai pėr Tevrat) e adhuruat
viēin, ju ishit dėmtues (tė vetes suaj). (Ajeti: 51,
Kaptina El-Bekareh)
Mandej edhe pas asaj ua falėm (gabimin), ashtu qė tė
falenderoni. (Ajeti: 52, Kaptina El-bekareh) Dhe (pėrkujtoni)
kur ia dhamė Musait librin, dalluesin nė mėnyrė qė tė
udhėzoheni nė rrugė tė drejtė. (Ajeti: 53, Kaptina El-Bekareh)
Dhe kur Musai popullit tė vet i tha: O populli im, me
adhurimin e viēit (nė vend tė Zotit), ju i bėtė zullum
vetvetes, pra pendohuni para Krijuesit tuaj, dhe mbytne
vetveten. Kjo pėr ju ėshtė mė sė miri te Krijuesi juaj.
E Ai ua pranoi pendimin tuaj, Ai ėshtė mėshirues, ndaj
pranoi shumė pendimin. (Ajeti: 54, Kaptina El-Bekareh)
Dhe kur i thatė: O Musa, ne nuk tė besojmė ty derisa
ta shohim All-llahun haptazi, e atėherė juve u rrėmbeu
rrufeja (zjarri) dhe ju e shihnit. (Ajeti: 55, Kaptina
El-Bekareh)
Pastaj, qė tė jeni mirėnjohės pas vdekjes suaj juve ju
ngjallėm. (Ajeti: 56, Kaptina El-Bekareh)
Dhe Ne bėmė qė retė tu bėjnė juve hije, ju furnizuam
me rrėshirė (tė ėmbėl -Manna ) dhe me shkurtėza (Salėa).
(Ju thamė) Hani nga tė mirat qė ju furnizuam! (Ata nuk
qenė mirėnjohės). Po Neve ata nuk na bėnė kurrfarė dėmi,
por ata dėmtuan vetveten. (Ajeti: 57, Kaptina El-Bekareh)
E kur ju thamė: Hyni nė kėtė fshat (vendbanim), dhe
hani nė te lirisht ku tė dėshironi, e hyni nė derėn (e
fshatit) pėrulur dhe thuani: Hittatun - ndjesė, Ne ua
falim mėkatet tuaja, e bamirėsve ua shtojmė shpėrblimin.
(Ajeti: 58, Kaptina El-Bekareh)
E ata qė ishin mizorė atė qė u ishte thėnė e ndryshuan
me njė fjalė tjetėr, e Ne pėr shkak se ata kundėrshtuan,
lėshuam nga qielli Rizjan (lloj dėnimi) kundėr atyre qė
ishin mizorė. (Ajeti: 59, Kaptina El-Bekareh)
Dhe (pėrkujtoni) kur Musai kėrkoi ujė pėr popullin e
tij, e Ne i thamė: Bjeri gurit me shkopin tėnd,
atėherė nga ai gufuan dymbėdhjetė kroje qė secili grup e
dinte vendin ku do tė pinte ujė. (U thamė) Hani dhe pini
nga begatitė e All-llahut e mos vazhdoni tė jeni
ērregullues nė tokė. (Ajeti: 60, Kaptina El-Bekareh)
Madje kur ju thatė: O Musa, ne nuk mund tė durojmė (hamė)
vetėm njė ushqim (tė njėjtė), lute pra Zotin tėnd pėr ne
tė na furnizojė me ēka mbinė toka prej perimeve tė saj,
prej trangujve, prej hudrave, prej thjerze (groshė) dhe
prej qepėve tė saj! (Musai) Tha: A kėrkoni ta ndėrroni
tė mirėn pėr atė qė ėshtė me e thjeshtė? Zdirgjuni pra
nė qytet, se aty do tė keni atė qė kėrkoni! E mbi ta
rėndoi poshtrimi dhe skamja, e ata kundėr vetes
shkaktuan hidhėrimin e All-llahut. Kjo ndodhi ngase ata
mohonin argumentet e All-llahut, mbytnin pejgamberėt pa
kurrfarė tė drejte, dhe pėr shkak se kundėrshtuan dhe i
kalonin kufijtė nė tė keqe. (Ajeti: 61, Kaptina El-Bekareh)
Vėrtet, ata qė besuan, ata qė ishin jehudi, krishterėt
sabejėt , kush besoi prej tyre (sinqerisht) All-llahun,
dhe botėn tjetėr dhe bėri vepra tė mira, ata e kanė
shpėrblimin te Zoti i tyre. Pėr ta nuk ka frikė as nuk
kanė pėrse tė pikėllohen. (Ajeti: 62, Kaptina El-Bekareh)
(Pėrkujtoni) Kur Ne patėm marrė prej jush besėn tuaj,
ngritėm mbi ju (kodrėn) Turin (u thamė): veproni sipas
atij (Tevratit) qė ua dhamė me seriozitet, e mėsoni atė
qė ėshtė nė te, ashtuqė tė ruheni. (Ajeti: 63, Kaptina
El-Bekareh)
E pas asaj (besės) ju mė vonė ia kthyet shpinėn e po tė
mos ishte mirėsia dhe mėshira e All-llahut ndaj jush, ju
do tė ishit prej tė dėshpruarve (nė tė dy jetėt).
(Ajeti: 64, Kaptina El-Bekareh)
Ju tanimė e keni tė njohur ēėshtjen e atyre nga mesi
juaj qė nuk respektuan (urdhėrin) nė tė shtunėn, e Ne u
thamė: Shndėrrohuni nė majmunė tė pėrbuzur! (Ajeti: 65,
Kaptina El-Bekareh)
Atė (shndėrrimin e tyre) e bėmė masė ndėshkuese pėr ata
qė e pėrjetuan (me sy) dhe pėr tė pastajshmit, por edhe
si kėshillė pėr tė devotshmit. (Ajeti: 66, Kaptina El-Bekareh)
(Pėrkutjoni) Edhe kur Musai popullit tė vet i tha: All-llahu ju urdhėron
ta therrni njė lopė! Ata thanė: A bėn tallje me ne? Ai
tha: All-llahut i mbėshtetem tė mė ruaj e tė mos bėhem
nga injorantėt! (Ajeti: 67, Kaptina El-Bekareh)
Ata thanė: Lute Zotin tėnd pėr ne tė na sqarojė ēfarė
ėshtė ajo? Ai tha: Ai thotė se ajo ėshtė njė lopė as e
vjetėr (e moshuar) as e re (mėshqerė), ėshtė e mesme,
zbatoni pra atė qė urdhėroheni! (Ajeti: 68, Kaptina El-Bekareh)
Ata thanė: Lute Zotin tėnd pėr ne qė tė na sqarojė
ēfarė ėshtė ngjyra e saj? A tha: Ai thotė se ajo ėshtė
njė lopė e verdhė, ngjyra e saj ėshtė e fortė qė kėnaq
shikuesit. (Ajeti: 69, Kaptina El-Bekareh)
Ata thanė: Lute Zotin tėndė pėr ne qė tė na sqarojė
ēfarė ėshtė ajo, se lopėt na janė pėrzier (janė bėrė tė
ngjashme) e ne do tė gjejmė tė vėrtetėn nė dashtė All-llahu!
(Ajeti: 70, Kaptina El-Bekareh)
Ai tha: Ai thotė se ajo ėshtė lopė jo e lodhur duke
lėruar tokėn as duke ujitur bimėt, ajo ėshtė pa tė meta
dhe nė tė nuk ka shenjė (ngjyrė tjetėr)! Ata thanė: E
tash na e sqarove saktė dhe e therrėn atė, e pėr pak e
lanė pa e kryer punėn. (Ajeti: 71, Kaptina El-Bekareh)
(Pėrkujtoni) Kur e patėt mbytur njė njeri dhe u
kundėrshtuat mes veti pėr te, e All-llahu ėshtė zbulues
i asaj qė e mbanit fshehtė. (Ajeti: 72, Kaptina El-Bekareh)
E ne u thamė: Mėshoni atij (tė vdekurit) me njė pjesė
tė saj (tė lopės sė therrur)! Ja, kėshtu All-llahu
ngjallė tė vdekurit dhe ua sqaron argumentet e veta,
ashtu qė tė kuptoni. (Ajeti: 73, Kaptina El-Bekareh)
Edhe pas (fakteve tė qarta) zemrat tuaja u bėnė
pasandej tė forta si guri, e edhe mė tė forta, sepse ka
nga gurėt prej tė cilėve gufojnė lumenj, e ka disa prej
tyre qė ēahen dhe prej tyre buron ujė, madje ka prej
tyre qė nga frika ndaj Zotit rrokullisen tatėpjetė (nga
maja e kodrės). All-llahu nuk ėshtė i pakujdeshėm ndaj
asaj qė veproni ju. (Ajeti: 74, Kaptina El-Bekareh)
A shpresoni se do tu besojnė ata juve (jehudėt), kur
dihet se njė grup prej tyre dėgjuan fjalėt e All-llahut,
edhe pse i kishin kuptuar, e duke qenė tė vetėdijshėm (ēbėnin)
i ndryshuan ato. (Ajeti: 75, Kaptina El-Bekareh)
E kur takonin ata qė kishin besuar (muslimanėt) thonin:
Ne kemi besuar! E kur veēoheshin ata mes veti thonin:
A po ju tregoni atyre (muslimanėve) pėr atė qė All-llahu
ua shpalli juve (nė Tevrat rreth Muhammedit a. s. ) qė
ata para Zotit tuaj tė kenė argumente kundėr jush. A nuk
jeni duke kuptuar. (Ajeti: 76, Kaptina El-Bekareh)
Ka ndonjė nga njerėzit qė fjala e tij tė mahnit, por
vetėm nė kėtė botė (pse nė botėn tjetėr gjykon Ai qė e
di tė fshehtat), dhe pėr atė qė ka nė zemrėn e tij, e
paraqet All-llahun dėshmues, e nė realitet ai ėshtė
kundėrshtari mė i rreptė. (Ajeti: 204, Kaptina El-Bekareh)
E posa tė kthehet, ai nė tokė vepron tė bėjė shkatėrrim
nė te, tė asgjėsojė tė korrat (mbjelljet) dhe gjallesat.
E All-llahu nuk e do ērregullimin (fesadin). (Ajeti:
205, Kaptina El-Bekareh)
Dhe kur i thuet atij: Kij frikė All-llahun!, atė e
kap eufori pėr punė mėkati. Shtrat i shėmtuar ėshtė ai
qė i takon atij (Xhehennemi). (Ajeti: 206, Kaptina El-Bekareh)
Kaptina El-Bekareh, kaptina qe flet rreth lopės, ėshtė
prej sureve tė para tė zbritur nė Medinė dhe ka 286
ajete.