Tė vetmuarit
e meshkujve me femra apo gra tė huaja
Nuk ka dyshim se tė
vetmuarit e meshkujve me femra tė huaja (me tė
cilat e ka tė lejuar martesėn) ėshtė njė prej
harameve tė mėdha dhe shumė prej udhėheqėsve janė
duke i lejuar kėto gjėra, kurse shumė prej
gazetave dhe revistave janė duke e fshehur
realitetin se ēfarė ėshtė duke ndodhur pėr sa u
pėrket vrasjeve, sjellje imorale dhe incidenteve
tė tjera si pasojė e kėsaj dukurie.
Prej llojeve tė kėsaj dukurie shkatėrruese ėshtė
edhe pritja e musafirėve tė burrit nga ana e gruas
ose tė afėrmit e tij apo edhe pritja e tė afėrmve
tė saj (me tė cilėt e ka tė lejuar martesėn me ta)
dhe po ashtu ndenja me ta duke biseduar dhe duke i
mirėpritur etj.
Dijetari Es-Sabag ka thėnė: Me tė vėrtetė tė
vetmuarit e dy gjinive ėshtė e ndaluar nė Islam
dhe nuk lejohet tė tolerohet nė kėtė ēėshtje duke
u arsyetuar nė besimin e shokut apo gruas dhe nuk
ėshtė i kėnaqur me kėtė vepėr pėrveē atij qė e ka
zemrėn e sėmurė, i cili ka humbur xhelozinė ndaj
gruas sė tij. E mė e keqe se kjo ėshtė nėse gruaja
udhėton vetėm pa mahrem ose udhėton vetėm me
vozitėsin ose shėrbėtorin, ose tė shkojė gruaja
tek mjeku vetėm e tė vetmohet me tė.
Dhe si ka mundėsi njė njeri i cili i frikėsohet
Allahut qė tė jetė i kėnaqur nėse gruaja ose vajza
e tij tė vetmohet me ndonjė mashkull tė huaj (qė e
ka tė lejuar martesėn me tė)? Me tė vėrtetė Islami
ka ndaluar krimin dhe po ashtu ka ndaluar shkaqet
tė cilat tė ndihmojnė nė kryerjen e krimit pėr
shkak se ai i cili i vepron shkaqet tė cilat tė
ēojnė drejt krimit, do ta bėjė edhe krimin. Ai i
cili i sillet pėrreth kufijve, ka mundėsi qė ta
kalojė kufirin. (Tahrim hulvetu bil meretil
exhnebije ue ihtilat el mustehtir.)
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem na ka ndaluar
qė tė vetmohemi me njė grua me tė cilėn e kemi tė
lejuar tė martohemi. Transmeton Ibn Abbasi, Allahu
qoftė i kėnaqur me tė, se Pejgamberi salallahu
alejhi ue selem ka thėnė: Mos tė vetmohet njė
mashkull me njė femėr pėrveē nėse ajo ka njė
mahrem me vete. Buhariu dhe Musimi.
Transmeton Ibn Omeri, Allahu qoftė i kėnaqur me
tė, se Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka
thėnė: Nuk vetmohen njė mashkull me njė femėr
e qė i treti mes tyre tė mos jetė shejtani.
Ahmedi, Termidhiu, Hakimi, qė ka thėnė se hadithi
ėshtė sahih sipas kushteve tė Buhariut dhe
Muslimit dhe kėtė e ka thėnė edhe Dhehebiu. Shih
Avdetul Hixhab 3/46.
Tė vetmuarit e meshkujve me femra ėshtė shkak i
shkatėrrimit dhe ėshtė njė hap drejt haramit dhe
si mos tė jetė kėshtu kur shansi ėshtė i
pashmangshėm, kur tė vetmuarit me njė femėr nxit
epshin edhe mė shumė pėr ndonjė mėkat?
Dhe mund tė themi se prej gjėrave mė tė pėrhapura
tė kėtij lloji ėshtė tė vetmuarit e tė dy fejuarve
duke qenė tė sigurt nga tė dy familjet dhe nuk ka
dyshim se kjo gjė ėshtė haram nė Islam dhe nuk ka
dyshim nė tė pėr shkak se i fejuari i femrės ende
nuk ėshtė burri i saj. Edhe nėse ata e kanė
qėllimin qė tė martohen mė vonė, ai ende ėshtė i
huaj pėr femrėn derisa tė martohet me tė, mirėpo
kjo qė po ndodh ėshtė nga neglizhenca e prindėrve
tė femrės duke ia lejuar vajzės sė tyre tė dalė me
tė fejuarin e saj kudo qė dėshiron e tė vetmohet
ku tė dėshirojė ajo duke mos i respektuar
rregullat islame.