Mė herėt, gjatė pėrkufizimit
tė kamatės, kemi sqaruar se kamatė quhet
shtesa e cila merret gjatė shkėmbimit tė njė
malli me njė tjetėr, por duhet ta dimė se jo
ēdo shtesė nė shitblerje ėshtė kamatė. Me
fjalė tė tjera, mallrat nė tė cilat ndalohet
shtesa (kamata) janė vetėm disa dhe kėto i
quajmė mallra kamatare, pasi nė kėto mallra
ndodh kamata. Kėshtu qė nėse dy mallrat qė
shkėmbehen nuk janė nga mallrat kamatarė ose
njėri ėshtė dhe tjetri jo, atėherė lejohet
qė ato tė ndėrrohen (tregtohen) me shtesė
dhe nė kėtė nuk ka asnjė tė keqe, p.sh. tė
shitet njė makinė me dy makina, ose njė
kilogram mollė me dy kilogramė mollė, ose
njė libėr me dy libra dhe kėshtu me radhė.
Mallrat qė ndalohet kamata gjatė
shitblerjes nė citatet sheriatike janė:
Ari (floriri)
Argjendi
Gruri
Elbi
Hurmat
Kripa
Kėto gjashtė lloje mallrash janė ato nė tė cilat
ndodh kamata dhe kėto lloje janė tė pėrmendura
nė hadithet e Muhamedit salallahu alejhi ue
selem. Ne do tė pėrmendim disa hadithe tė
Profetit, lavdėrimi dhe paqja qofshin mbi tė, qė
kanė tė bėjnė me kėto mallra duke sqaruar
domethėnien e tyre:
- Ubadetu bin Samiti, Allahu qoftė i kėnaqur me
tė, transmeton se i Dėrguari i Allahut salallahu
alejhi ue selem ka thėnė: "Ari me ar, argjendi
me argjend, gruri me grurė, elbi me elb, hurmat
me hurma dhe kripa me kripė (shkėmbehen mes
vete) nė tė njėjtėn sasi, nė tė njėjtėn peshė,
dorė mė dorė. Nėse ndryshojnė kėto lloje,
atėherė shisni si tė doni me kusht qė tė jetė
dorė mė dorė.”1
Komenti i kėtij hadithi ėshtė se nėse shitet njė
nga kėto lloje me tė njėjtin lloj, pra tė shitet
ari me ar, argjendi me argjend, gruri me grurė,
elbi me elb, hurmat me hurma, kripa me kripė,
atėherė nė kėto raste ėshtė e ndaluara kamata