80. Kur tė vijė
dita e xhumasė, nisu sa mė herėt pėr nė xhami dhe
kur tė dėgjosh thirrjen e ezanit, pėrgjigju
menjėherė!
81. Vazhdimisht lahu tė premteve qoftė verės apo
dimrit!
82. Ēdo javė bėje zakon qė ti presh dhe
pastrosh thonjtė, ngase Islami ėshtė fe e pastėr!
83. Ditėn e xhuma parfumohu me erėra tė mira dhe
vish rrobat mė tė zgjedhura!
84. Ki kujdes nga tė shtyrit nėpėr safa [rendet e
xhamisė]!
85. Mos fol pėrderisa imami ėshtė duke ligjėruar (gjatė
hytbes sė xhumasė)!
86. Po pate mundėsi, praktikoje leximin e sures
El-Kehf pėr ēdo xhuma!
87. Shpeshtoji pėrshėndetjet [salavatet] mbi tė
Dėrguarin [salallahu alejhi ue selem] gjatė natės
sė tė enjtes dhe ditės sė xhumasė!1
Kėshilla mbi
bamirėsinė-sadakanė
(dhėnia lėmoshė)
88. Bėhu xhymert; ruaju koprracisė, ngase Allahu i
Madhėrishėm ėshtė bujar, i do ata qė japin (xhymertėt)
dhe dorėdhėnėsit!
89. Paguaje zekatin pėr tė cilin je i obliguar dhe
mos u bėj koprrac ndaj atyre qė meritojnė
nxjerrjen e asaj sasie!
90. Nėse tė godet skamja apo varfėria, mbėshtetu
nė Allahun xh.sh. dhe assesi mos lejo qė me zemrėn
tėnde ti mbėshtetėsh krijesave tė Tij!
91. Nėse ndokush tė dhuron diēka dhe vėren se nuk
ėshtė dhėnė me plot zemėr, atėherė mos e prano!
92. Mėsohu qė dhėnia e lėmoshės (sadakas) tė jetė
shprehi e vazhdueshme nė jetėn tėnde dhe asgjė mos
pakėso nga ajo (mos e keqpėrdor atė duke marrė nga
nevojat e tua personale)!
93. Jep sadaka nga ajo qė ėshtė mė e dashur nga
pasuria jote, siē na porosit edhe Allahu i
Madhėrishėm: Kurrė nuk do ta arrini sinqeritetin
e plotė me besim (as kėnaqėsinė e lumtur nė
xhennet) derisa tė mos e jepni mė tė dhembshmen (mė
tė dashurėn) e pasurisė suaj...2
94. Lėmoshėn shtesė (atė qė jep vullnetarisht)
shpėrndaje fshehurazi, kurse zekatin nė praninė e
masės, se ky gjest rezulton qė tė tjerėt tė marrim
mėsim prej teje!
95. Pėrparėsi gjatė shpėrndarjes sė lėmoshės jepu
tė afėrmve nga familja jote si dhe njerėzve tė
mirė dhe fetarė!
3
96. Secilit qė tė ka kėrkuar hua nga nevojtarėt e
drejtė, pėrgjigju atyre pozitivisht duke ua
plotėsuar kėtė kėrkesė!
97. Atyre qė tė kanė borxh, shtyja afatin e
pagesės, e nėse nuk janė nė gjendje qė ta paguajnė,
atėherė falja njė pjesė tė borxhit!
98. Shpėrndaje pasurinė pėr qėllime tė mira, si
f.v. ndėrtimi i xhamive, pėrhapja e diturisė dhe e
shkencės; tė gjitha kėto vepra tė mira hyjnė nė
rangun e lėmoshės sė rrjedhshme!4
99. Bashkėshortes lejoji qė tė kėtė mundėsinė tė
japė lėmoshė nga pasuria jote!
100. Paralajmėroje gruan tėnde qė mos tė japė
asgjė nga (pasuria) tė cilėn nuk ia ke lejuar!
101. Ushqej dhe jepu ujė te tjerėve dhe mos pėrēmo
asgjė nga veprat e mira!
102. Falėnderoje atė qė tė bėn mirė dhe shpėrbleje
bėrėsin e saj... dhe ashtu lutu pėr tė qė Allahu
ti japė ēdo tė mirė!
Pėrktheu: Mr Fehim
Dragusha
21.6.2009
1Ėshtė
me rėndėsi pėr tu cekur nė kėtė libėr se
autori i librit nė fjalė shpeshherė kur cek
natėn e xhumasė ka pėr qėllim natėn e sė
enjtes. Te ne nė Kosove kjo fjali kuptohet
ndryshe, mirėpo nė Islam me tė hyrė namazi i
akshamit automatikisht ajo natė konsiderohet
nata e ditės sė ardhshme e jo e sė kaluarės.
Kjo vlen pėr tė gjitha netėt e javės. Pra, kur
flasim pėr pėrgatitjet e xhumasė, duhet ta
kemi parasysh se pėrgatitjet fillojnė nga
akshami i ditės sė enjte deri nė akshamin e
ditės sė premte. (shėn. i pėrkth).
2Ali-Imran
(3) ajeti: 92.
3 Nga kjo
kėshillė mėsojmė shumė urtėsi pėr tė cilat
kemi nevojė. Kur tu japim lėmoshė tė afėrmve
tanė, pa dyshim se ky gjest human forcon
lidhjet familjare si dhe ėshtė me lehtė pėr ne
qė tua besojmė ndonjė amanet tė afėrmve sesa
atyre qė nuk i njohim fare, prandaj dhėnia e
lėmoshės apo zekatit ėshtė mirė qė nė rend tė
parė tu jepet atyre qė i kemi te afėrm nga
gjaku, mirėpo nėse na mundėsohen kushtet
materiale, atėherė edhe nėse u japim tė
tjerėve, pėr kėtė Allahu prapė do tė na
shpėrblejė. Ne lidhje me kėtė Allahu xh.sh.
thotė: ...Ēkado qė jepni (pėr Zotin),
All-llahu atė e di. (Ali-Imran, ajeti: 92)
4 Shpėrblimi
pėr kėtė lloj te lėmoshės nuk ndalet, edhe po
qė se dhėnėsi i saj ka vdekur. (shėn. i
pėrkthyesit).