355.Bėhu
asket nė kėnaqėsitė e dynjasė dhe synues i
kėnaqėsive tė ahiretit!
356.Nga
kjo botė mos merr asgjė mė shumė se ē'tė mjafton
pėr nevojat e tua, sepse pėrndryshe do tė
marrėsh kalbėsirėn!
357.
Shpejto nė pendim pėr tė gjitha
mėkatet qė ke vepruar dhe veprėn e keqe pasoje
me tė mirė, e cila e shlyen atė (tė keqen)!
Gjithashtu ki kujdes nga zvarritja e pendesės
duke e shtyrė pėr mė vonė!
358.Gjatė
pendimit tėnd; ndieje keqardhjen pėr atė qė ke
vepruar (nga veprat e kėqija), bėhu i vendosur
se nuk do tė kthehesh mė nė mėkate dhe
shpeshtoje istigfarin (kėrko falje sa mė shpesh
duke thėnė "Estagfirullah"). Po
ashtu nxito nė kompensimin e veprave qė tė kanė
kaluar si; namazi, zekati, agjėrimi dhe tė
ngjashme me to! Orvatu qė njerėzve t’ua kthesh
borxhet dhe tė drejtat e tyre qė ke pasur
obligim karshi tyre duke i bartur edhe pasojat e
tyre!
359.Dedikoje
kohėn pėr adhurim aq sa tė kesh mundėsi dhe
drejtohu kah Allahu duke i respektuar urdhrat e
Tij!
360.Shpeshtoji
punėt e mira, e nė veēanti nė kohėn e fesatit
dhe qesatit (kur popullin e kaplon shkatėrrimi
dhe prishja e moralit)!
361.Vazhdo
nė punė tė mira, se vėrtet puna mė e dashur tek
Allahu ėshtė ajo qė kryhet nė vazhdimėsi, edhe
nėse ėshtė e paktė!
362.Mos
tė brengosin ēėshtjet e kėsaj bote! Varfėria mos
tė tė frikėsojė, por kėrko mbrojtje tek
Allahu qė tė tė ruajė nga ajo, sepse kėrkimi i
mbrojtjes tek Allahu ėshtė veēori e njerėzve tė
mirė.
363.Kėnaqu
me atė qė Allahu i Madhėrishėm ka caktuar pėr ty
dhe mos shfaq pakėnaqėsi!
364.Largoje
syrin nga pasuria e njerėzve, do tė tė duan
njerėzit dhe njėherėsh do bėhesh i pasur si dhe
largoje syrin nga kjo botė, do tė tė dojė Allahu
i Madhėrishėm!
365.Mos
shiko nė atė qė ėshtė mė i ulėt (dobėt) se ti nė
ēėshtjet fetare, por shiko dhe merr shembull nė
atė qė ėshtė mė i mirė dhe mė i ngritur (fetarisht)!1
366.Mos
shiko atė qė ėshtė mė i ngritur se ti nė
ēėshtjet e kėsaj bote (dynjasė), por merr mėsim
nga ai qė ėshtė mė keq se ti!
367.Hulumtoji
gjėrat e lejuara - hallall, ngase ky ėshtė
obligim pas obligimeve (farzeve) tė caktuara tė
Allahut!
368.Asgjė
mos ha nga ajo qė ėshtė e vjedhur, pėrndryshe do
pėrfshihesh nė atė mėkat!
369.Ushqehu
me ushqim hallall, do tė tė pranohen lutjet
(duatė)!
370.Bėhu
si bleta, e cila ushqehet me gjėra tė mira dhe
bėn gjėra (prodhime) tė mira!
371.Nė
mes teje dhe tė ndaluarės – haramit, vendos njė
perde nga hallalli!
372.Gjuhėn
ruaje dhe mos fol pėr atė qė nuk tė takon, pėr
shkak se kjo ėshtė cilėsi e fetarisė sė lartė tė
muslimanit!
373.Bėhu
i besueshėm, sepse ai qė nuk ėshtė i besueshėm,
nuk posedon as fe (din)!
374.Frikėsoju
shumė Allahut dhe mos u bėj i guximshėm kundėr
Tij
375.Shpreso
nė faljen e Allahut tė Madhėrishėm dhe nė
mėshirėn e Tij dhe ki mendim tė mirė pėr
Allahun!
376.Bėhu
i durueshėm kur tė godasin sprovat dhe
fatkeqėsitė, falėnderues kur Allahu tė begaton
me tė mira!
377.Mos
u shqetėso prej sprovave qė tė godasin e as mos
u mėrzit pėr gjėrat e dynjasė qė tė ikin!
378.Mos
mbaj hajmali, sepse njė gjė e tillė ėshtė e
shirk (ortakėri Allahut) dhe mos u kuro pėrveēse
me anė tė mėnyrave tė ligjshme islame!
379.Shėrohu
nga sėmundjet, se me tė vėrtetė Ai qė ka lėshuar
sėmundjen, ka krijuar edhe ilaēin!
380.Duaji
muslimanėt pėr hir tė Allahut, do tė tė dojė
Allahu!
371.Vizitoji
tė sėmurit dhe solidarizohu me ta duke ju dhėnė
gajret!
382.Lutu
pėr shėrimin e tė sėmurėve edhe nė mospraninė e
tyre!
383.Mos
fli asnjė natė pa e shkruar testamentin dhe tė
jesh i drejtė nė pėrmbajtjen e tij!
384.Pėrgatitu
pėr vdekjen para se ajo tė arrijė!
385.Pėrkujtoje
sa mė shpesh “shkatėrruesin e kėnaqėsive” -
vdekjen!
386.Fale
namazin e xhenazes, pėrcille kufomėn deri te
varri, vizitoji varrezat dhe merr mėsim nga
vdekja!
387.Pėrgatit
ushqim pėr familjen e tė vdekurit, ngase ata
kanė rast qė i bėn tė zėnė!
388.Mos
u ul mbi varreza dhe tė tjerėt ndaloji nga ulja
mbi to. Po ashtu mos lejo tė thyhen eshtrat e tė
vdekurve!
389.Varret
mos i zbukuro dhe mbi to asgjė mos ndėrto!
390.Lutu
pėr tė vdekurin qė mėshira e Allahut Fuqiplotė
ta mbulojė atė; pėrmendja vetėm anėt pozitive
tė tij! Mos i fyej tė vdekurit se vėrtetė ata
kanė shkuar nė atė qė kanė pėrgatitur mė parė
dhe se fyerja apo sharja e tė vdekurve i lėndon
tė gjallėt!
381.Ruaju
nga tė vajtuarit (kukatja) dhe nga ky fenomen
tėrhiqja vėrejtjen tė tjerėve!
392.Kėshilloje
gruan tėnde qė mos tė mbajė zi mė shumė se tri
ditė, pėrveē pėr burrin e saj!
393.Mos
kalo pranė varreve tė zullumqarėve (tiranėve dhe
mosbesimtarėve) dhe vendbanimeve tė tyre duke
qenė nė shkujdesje rreth asaj qė ata i ka
goditur!
394.Mos
lėr pas vete ndonjė gjurmė tė keqe, siē janė
veglat muzikore apo ndonjė libėr qė i shpie
njerėzit nė humnerė e tė ngjashėm me to!
395.Puno
vepra tė mira sa mė shumė, tė cilat do tė
mundėsojnė shpėrblimin edhe pas vdekjes tėnde,
si p.sh: ndėrtimi i xhamive, pėrhapja e diturisė
etj.!2
396.Pajisu
me devotshmėri (takvallėk) do bėhesh prej tė
dashurve tė Allahut tė Madhėrishėm!
397.Mos
u bėj mendjemadh, e tė bėhesh nga krijesat mė
tė kėqija tė Allahut!
398.Lute
Allahun e Madhėrishėm qė tė tė shpėrblejė me
xhenet dhe kėrko mbrojtjen e Allahut nga zjarri
i xhehenemit!
399.Njihu
me atė qė punon sipas ligjit (sheriatit) tė
Allahut dhe shoqėrohu me tė nė tė praktikuarit
e tė gjitha kėtyre kėshillave!
400. Le tė jetė “La ilahe il-lallah”
fjala mė e sinqertė qė e thua dhe fjala e fundit
me tė cilėn del nga kjo botė!
Autori: Ahmed Izzuddin
El-Bejanunij
Pėrktheu: Mr Fehim
Dragusha
11.10.2009
1)
Nė lidhje mė kėtė do tė
citoj thėniet e Ebu Derdas kur
pėrshkruan ata tė cilėt jepen pas
kėnaqėsive tė kėsaj bote, harrojnė dėmet
e mėkateve, pėr arsye se nuk shikojnė nė
atė qė ėshtė mė i ngritur pėr nga ana
fetare. Ja se ē’thotė Ebu Derdaja: “Tre
veta mė bėjnė tė qesh, ndėrsa tre mė
bėjnė tė qaj. Mė bėn tė qesh njeriu qė
shpreson njė jetė tė gjatė edhe pse
vdekja e kėrkon gjithkund, njeriu i cili
ėshtė i pakujdesshėm edhe pse e di se
nuk do tė lihet nė pakujdesi, njeriu i
cili qesh shumė, ndėrsa nuk e di se a
ėshtė i kėnaqur Krijuesi e Zoti i tij me
tė apo jo. Ndėrsa mė bėjnė tė qaj frika
nga fundi, ndalja e punės dhe qėndrimi
para Allahut, kur njeriu do tė presė qė
t’ia caktojė Allahu vendin nė xhenet apo
nė xhehenem. Kalifi Umer Ibn Abdulazizi
ka kėrkuar prej Hasanit qė ta
kėshillojė. Duke ia plotėsuar dėshirėn,
ai ka thėnė:“O sundues i besimtarėve!
Ajo qė ka qenė – sikur tė mos ketė qenė
fare, a ajo qė do tė vijė – sikur tė
jetė tash! Dije, o sundues i tė drejtėve
se ėshtė e mrekullueshme shija e asaj qė
vjen pas durimit, madje edhe nėse e
shijon hidhėsinė e atij durimi! Ndėrsa,
shija e pėrfundimit tė bukur ėshtė mė e
kėndshmja. Pasoja e kėnaqjes sė lakmive
trupore ėshtė gjithsesi e hidhur dhe ajo
medoemos do tė arrijė edhe nėse pėr njė
moment e shijon kėnaqėsinė e saj.
Ndėrkaq rezultati pėrfundimtar i gjithė
kėsaj do tė jetė i kobshėm pėr atė qė
shkon pas epsheve tė veta. Dije, o
sundues i tė besueshmėve, se do tė
shpėtojė vetėm ai qė ruhet nga mėkatet
dhe qė pėrkujdeset qė ta fitojė
shpėtimin nė shtėpinė e amshueshme. Ai
do ta meritojė edhe mėshirėn e Allahut
dhe do tė hyjė nė xhenet. Vėrtet ėshtė
njė shembull qė duhet pasuar, kush ishin
kėta njerėz tė cilėt i respektonin tė
diturit edhe pse ata posedonin njohuri,
mirėpo njohėsit e fesė i respektonin
edhe mė shumė dhe nuk ngurronin t’i
pyesnin pėr ēėshtjet e kėsaj dhe botės
tjetėr. Sot ėshtė vėshtirė tė hasesh nga
njė prijės tė pyes apo tė kėshillohet me
njohėsit (thirrėsit) islamė.
(Sh. P.)
2Aktiviteti
i mėsim-besimit, ligjėrata, libra
pėrkthime
dhe shkrime, broshura, tema tė ndryshme,
kujdesje pėr ndonjė faqe elektronike e
tė ngjashme. (Sh. P.)