Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Faqja juaj

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 
www.pertymoter.net
 
www.islamgjakova.net
 
www.ilahi-ks.com
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Kushtet e mbulesės nė Islam (3)

Kushti i tretė

Rroba duhet tė jetė e trashė, tė mos jetė e tejdukshme

Mbulimi i trupit nuk mund tė realizohet nėse rroba nuk ėshtė e trashė, nuk ėshtė e tejdukshme, pasi nėse ėshtė e tejdukshme, do tė jetė edhe mė fitne (sprovė) pėr meshkujt.

Pėr kėtė, edhe Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thėnė, sipas transmetimit tė Abdullah ibn Omerit: “Nė fund tė umetit tim do tė ketė femra tė veshura mirėpo tė zhveshura, nė kokat e tyre do tė kenė (model flokėsh) sikurse gungat e deveve, mallkojini ato sepse ato janė tė mallkuara.” Taberaniu nė Muxhem Es-Sagir f. 232, dhe shejh Albani ka thėnė se hadithi ėshtė shih. Shih El hixhab f.56 dhe Es-Sahiha, 2683.
Kurse nė transmetimin e Ebu Hurejrės shton: “Nuk do ta ndiejnė erėn e xhenetit, edhe pse era e xhenetit ndihet prej njė largėsie tė madhe.” Muslimi, 2128.

Ibn Abdul Beri ka thėnė: “Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka pasur pėr qėllim gratė tė cilat veshin rroba tė tejdukshme, tė cilat tregojnė trupin e femrės dhe nuk e mbulojnė atė, ato janė tė veshura gjuhėsisht (pra kanė rroba mbi trupin e tyre), mirėpo nė realitet ato janė tė zhveshura.” Tenvirul Havalik 3/103 dhe Et-Temhid 13/204.
Dhe ka thėnė: “Dhe ky hadith ėshtė argument se rroba e hollė, e tejdukshme, nuk lejohet pėr femra dhe gjithashtu nėse ėshtė e tejdukshme pėr avretin e mashkullit, nuk lejohet as pėr meshkuj.” Et-Temhid 23/450.

Sefarini ka thėnė: “Nėse rroba ėshtė e hollė, e cila e tregon trupin e femrės pėr shkak tė hollėsisė sė saj, kjo veshje ėshtė e ndaluar dhe nuk ka dyshim nė kėtė.” Gidhaul Elbab fi Sherh Mendhumetul Adab 3/63.

Dehijetul Kelbij, Allahu e mėshiroftė, thotė: “I ėshtė dhuruar Pejgamberit salallahu alejhi ue selem njė rrobė prej Egjipti (qė ka qenė e hollė). Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ma dha mua atė rrobė dhe mė tha: “Ndaje pėrgjysmė, me njėrėn pjesė bėj kėmishė dhe tjetrėn dhuroja gruas tėnde, ta bėj vello pėr t’u mbuluar me tė.” Pasi u kthye, tha: “Dhe urdhėroje gruan tėnde tė vendosė pėrfund saj ndonjė rrobė qė mos tė shihet trupi i saj.” Ebu Davudi 6/64 nr.4116, Nesaiu dhe Bejhakiu nė Sunen 2/234.

Transmeton Hisham ibn Urve se Mundhir ibn Ez-Zubejri ka ardhur prej Irakut dhe i ka dėrguar Esmas bintu (bijės sė) Ebu Bekrit njė vello “Mervije” (petk i njohur nė Irak) dhe “Kuhije” (petk i njohur nė njė fshat afėr Kufės nė Irak). Vellot ishin tė holla dhe antike (lashta). Pasi i shikoi ato, i preku me duart e saj dhe tha: “Uff i qoftė (turp), kthejani kėto vello atij!” tha (transmetuesi i hadithit). Dhe Mundhir ibn Zubejrit i erdhi shumė rėnd (qė ia ka refuzuar dhuratėn) dhe tha: “Oj nėnė kėto vello nuk jan tė tejdukshme”, ajo tha: “Nėse nuk janė tė tejdukshme, ato ta vizatojnė trupin.” Ibn Sadi 8/184, dhe Shejh Albani ka thėnė se hadithi ėshtė sahih.

Transmeton Abdullah ibn ebi Seleme se Omer ibnul Hatabi, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, ka marrė rroba egjiptiane (qė kanė qen tė bardha dhe tė holla), dhe ka thėnė: “Mos t’i veshin kėto rroba gratė tuaja.” Njė person tha: "O udhėheqės i muslimanėve, gruaja ime e ka veshur kėtė petk dhe ka ecur nė shtėpi dhe nuk kam parė se ėshtė e tejdukshme.” Omeri, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, tha: “Nėse nuk ėshtė e tejdukshme, ajo ta vizaton trupin (puthitet pėr trup).” Bejhakiu nė Sunen 2/234-235, Ibn Ebi Shejbe nė Musanef 8/195.

Shejh Albani ka thėnė: “Ky transmetim dhe transmetimi i mėhershėm tregojnė se tek sahabėt ka qenė e njohur se petku (rroba) i tejdukshėm apo i ngushtė nuk ėshtė i lejuar dhe rroba e tejdukshme ėshtė mė e keqe sesa ajo qė e vizaton trupin. Dhe pėr kėtė Aishja, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, ka thėnė: “Me tė vėrtetė vello ėshtė ajo e cila fsheh (mbulon) lėkurėn (trupin) dhe flokėt.” Bejhekiu “Mualak” 2/235.
Bin Bazi ka thėnė: “Rroba e tejdukshme ėshtė sikurse tė mos ishte.” Fetava Bin Baz 1/49.

Dhe pėr kėto shkaqe dijetarėt kanė thėnė: “Obligohet tė mbulohet trupi me rroba tė cilat nuk janė tė tejdukshme dhe e shfaqin ngjyrėn e lėkurės sė gruas..., kurse nėse mbulohet me rroba te cilat janė tė tejdukshme, nuk lejohet, sepse mbulimi i trupit nuk ėshtė arritur me kėtė mbulesė”. Shih. El Muhdhib bi Sherh el Mexhmu 3/176.


Shejh Albani
Pėrktheu dhe pėrshtati: Eroll Nesimi

2.11.2008

                                         www.klubikulturor.com