Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Faqja juaj

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 
www.pertymoter.net
 
www.islamgjakova.net
 
www.ilahi-ks.com
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Disa rregulla tė kurbanit

Ē’duhet thėnė para se tė therim kurbanin?

Para se tė theret kurbani duhet thėnė Bismil-lah Allahu Ekber. Transmetohet nga Enesi, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, se ka thėnė: "I Dėrguari salallahu alejhi ue selem, para se t’i printe dy kurbanet e tij, tha 'Bismil-lah Allahu Ekber'." (Buhariu 7/130 nr.5554, Muslimi 3/1556 nr.1966)

Dhe ėshtė kusht qė tė thuhet Bismil-lah para se tė pritet kurbani, pėrndryshe nuk lejohet tė hahet ai mish. Allahu i Madhėruar thotė: "Dhe mos hani nga ajo qė (para therjes sė saj) nuk ėshtė pėrmendur emri i Allahut." (El-En'am, 121)

Gjithashtu transmetohet se i Dėrguari salallahu alejhi ue selem ka thėnė: "Ēdo gjė qė, para se tė theret, pėrmendet emri i Allahut, haje."
Pra, nga kjo kuptojmė se ēdo gjė qė theret dhe nuk pėrmendet emri i Allahut, nuk lejohet tė hahet.

Kur ėshtė koha pėr therjen e kurbaneve?

Koha e therjes sė kurbaneve fillon pas namazit tė Bajramit (Kurban Bajramit) dhe vazhdon derisa tė perėndojė dielli i ditės sė 13 tė muajit Dhulhixhe, d.m.th. qė pasi tė falet namazi i Bajramit deri nė ditėn e katėrt para se tė perėndojė dielli.

Mirėpo mė sė miri ėshtė qė tė theret kurbani sa mė shpejt, namazit tė Bajramit, ashtu siē ka vepruar edhe i Dėrguari salallahu alejhi ue selem, dhe ushqimi i parė qė hahet atė ditė tė jetė nga mishi i kurbanit.

Transmeton Ahmedi (22475) nga Burejde, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, se ka thėnė: "I Dėrguari salallahu alejhi ue selem nuk ka shkuar tė falė namazin e Bajramit (Bajramit tė Ramazanit) pa ngrėnė, kurse pėr Kurban Bajramin nuk ka ngrėnė asgjė derisa ėshtė kthyer dhe ka ngrėnė nga kurbani qė ka prerė."
[Zejlaiu transmeton nė "Nisbur-raje" (2/221) se Ibn Kattani e klasifikoi kėtė hadith si sahih.]

Ibn Uthejmini, Allahu e mėshiroftė, thotė: “Koha e therjes sė kurbaneve fillon pas namazit tė Bajramit (Kurban Bajramit) dhe vazhdon derisa tė perėndojė dielli i ditės sė 13 tė muajit Dhulhixhe. D.m.th. janė katėr ditė pėr prerjen e kurbaneve: dita e Bajramit (pas namazit tė Bajramit) dhe tri ditė pas tij. Kush e ther kurbanin para se tė falet namazi i Bajramit apo pasi ka perėnduar dielli i ditės sė katėrt, atėherė ky kurban nuk ėshtė i vlefshėm (nuk e ka vlerėn e kurbanit, mirėpo njihet si sadaka). Por nėse e ka vonuar therjen me ndonjė arsye, si p.sh. i ka ikur kafsha dhe nuk ka mundur ta zėrė derisa ka kaluar dita e katėrt ose ka autorizuar dikė pėr tė therur kurbanin dhe i autorizuari ka harruar, atėherė nuk ka ndonjė tė keqe qė tė theret edhe pas ditės sė katėrt pėr shkak tė arsyes.

Gjithashtu lejohet therja e kurbaneve ditėn dhe natėn, mirėpo prerja e kurbaneve ditėn ėshtė mė mirė. Mė mirė ėshtė qė kurbanet tė theren menjėherė pas faljes sė namazit tė Bajramit.


Pėrktheu dhe pėrshtati: Eroll Nesimi
7.12.2008

                                         www.klubikulturor.com