Leximi i Kuranit duke qenė shtrirė ėshtė i lejuar,
ashtu siē lejohet leximi i tij pa abdest. Argument
pėr kėtė kemi ajetin kuranor, ku Allahu i
Lartėsuar, kur flet pėr muslimanėt dhe cilėsitė e
tyre, thotė: Ata qė Allahun e pėrmendin me
pėrkujtim kur janė nė kėmbė, kur janė ulur, kur
janė tė shtrirė dhe thellohen nė mendime rreth
krijimit tė qiejve e tė tokės (duke thėnė): Zoti
ynė, kėtė nuk e krijove kot, i lartėsuar qofsh,
ruana prej dėnimit tė zjarrit! (Ali Imran, 191)
Nė ajet pėrmendet se nga veēoritė e besimtarėve
ėshtė se ata e pėrkujtojnė Allahun e Lartėsuar nė
ēdo formė; duke qenė nė kėmbė, ulur dhe shtrirė.
Njė nga format e pėrkujtimit (dhikrit) ėshtė edhe
leximi i Kuranit.
Argument tjetėr pėr kėtė ėshtė hadithi tė cilin e
transmeton Aishja, Allahu qoftė i kėnaqur me tė:
Pejgamberi salallahu alejhi ue selem e pėrmendte
Allahun nė ēdo kohė.1
Gjithashtu, Sheukani nė librin e tij Nejlul eutar
dhe disa tė tjerė pėrmendin hadithin ku Mejmune
bint Harith, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, tregon
se Muhamedi, paqja dhe bekimi qofshin mbi tė,
kėndonte Kuran duke qenė shtrirė nė prehėr tė
Aishes, ndėrkohė qė ajo ishte me menstruacione.
Muhamed Ibėn Salih Uthejmin, kur ėshtė pyetur
rreth leximit tė Kuranit shtrirė, thotė: Te
leximi i Kuranit shtrirė nuk ka diēka tė keqe,
pasi Muhamedi salallahu alejhi ue selem e lexonte
Kuranin duke qenė i mbėshtetur nė prehėr tė
Aishes, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, madje kur
ajo ishte me menstruacione. Prandaj nuk prish punė
nėse besimtari lexon Kuranin, nga mus`hafi ose
pėrmendėsh, duke qenė i mbėshtetur ose shtrirė dhe
nė kėtė nuk ka tė keqe.
Nė fund tė kėsaj, dėshirojmė tė bėjmė me dije se
kur themi se kjo lejohet, nuk nėnkupton se kėshtu
duhet ta bėjė praktikė besimtari leximin e
Kuranit. Pėr arsye se ėshtė mjaft e qartė se kur
tė lexojmė Kuran, duhet tė kemi parasysh se jemi
duke kryer njė adhurim mjaft tė rėndėsishėm nė
Islam dhe duhet tė mundohemi qė gjithmonė ta
lexojmė atė me abdest, tė ulur, tė pėrqendruar,
etj.. Kėshtu, vėrtetohet se Profeti, bekimi dhe
paqja e Allahut qofshin mbi tė, kur binte pėr tė
fjetur, lutjet dhe pjesėt e Kuranit qė zakonisht i
lexonte para gjumit, ato i lexonte duke qenė i
ulur nė shtrat. Por, nėse nė ndonjė rast ndihemi
tė lodhur, ose nganjėherė shtrihemi tė pushojmė,
por jemi nė gjendje tė pėrsėrisim Kuran ashtu
shtrirė, atėherė nuk ka tė keqe ta shfrytėzojmė
kohėn qė tė lexojmė dhe tė pėrkujtojmė fjalėt e
Allahut edhe ashtu. Allahu e di mė sė miri!