Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Faqja juaj

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.pertymoter.net
 
www.audionur.com
 
www.islamgjakova.net
 
www.ilahi-ks.com
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Sihri (magjia), el-kehane (falli) dhe el-arrafe (parashikimi)

   Sihri (magjia) ėshtė prej llojit tė kufrit dhe njėkohėsisht ėshtė prej shtatė mėkateve mė tė mėdha dhe sjell vetėm dėm e jo dobi. Allahu subhanehu ue teala thotė: "…dhe ashtu mėsonin ēka u sillte dėm e nuk u sillte dobi atyre." (El Bekare, 102), si dhe: "…e magjistari nuk do tė ketė sukses kudo qoftė." (Ta Ha, 69)
   Ai qė bėn sihėr (magji) konsiderohet qafir (jobesimtar). Allahu subhanehu ue teala thotė: "Po Sulejmani nuk ishte i pafe, djajtė ishin tė pafe, sepse u mėsonin njerėzve magjinė. (ndoqėn) Edhe ēka u zbriti nė Babil dy engjėjve, Harutit dhe Marutit. E ata tė dy nuk i mėsonin askujt (magjinė) para se t’i thoshin: “Ne jemi vetėm sprovė, pra mos u bėj i pafe!" (El Bekare, 102)
   Dėnimi i magjistarit (sihėrbazit) ėshtė me vdekje, kurse fitimi i tij ėshtė haram dhe i fėlliqur. Injorantėt, zullumqarėt dhe njerėzit me iman tė dobėt shkojnė te magjistarėt pėr t’i bėrė dikujt sihėr, qė tė marrin hak ndaj atij personi apo pėr t’i bėrė dėm, kurse njė grup tjetėr njerėzish bėjnė haram duke shkuar tek magjistari pėr tė larguar sihrin qė u ka bėrė dikush. Kėta njerėz nė kėtė rast duhet t’i kthehen Allahut subhanehu ue teala dhe tė kėrkojnė prej Allahut subhanehu ue teala, qė t’i shėrojė me fjalėt e Tij (Kuran) apo me lutje tė tjera.
   Falltari (el-kehan) dhe parashikuesi (el-arraf) janė qafirė (jobesimtarė), sepse qė tė dy pretendojnė se e dinė tė fshehtėn (gajbin), por tė fshehtėn (gajbin) nuk e di askush pėrveē Allahut subhanehu ue teala. Shumica e tyre pėrdorin naivitetin e njerėzve pėr t’ua marrė paratė me metoda tė ndryshme e tė planifikuara, si: leximi i fatit duke shikuar dorėn apo filxhanin, shikimi i topit tė kristaltė apo shikimi i pasqyrės etj.. Nėse ata thonė tė vėrtetėn njė herė, do tė gėnjejnė nėntėdhjetė e nėntė herė, kurse njerėzit e humbur dhe naivė mbajnė mend vetėm rastin kur kėta gėnjeshtarė ia kanė qėlluar e jo kur i kanė gėnjyer. Kėshtu ata vazhdojnė tė shkojnė tek ata pėr tė ditur tė ardhmen e tyre, se a do tė jenė tė lumtur apo tė mjerė nė martesė a biznes, ose shkojnė tek ata dhe i pyesin pėr gjėrat e humbura dhe pėr nevoja tė tjera.
   Ai qė shkon te kėta persona dhe u beson atyre, ai ėshtė qafir (jobesimtar) i dalė nga feja islame. Argument pėr kėtė ėshtė hadithi qė transmeton Ebu Hurejra, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, se Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thėnė: "Ai i cili shkon te njė falltar dhe i beson atij, ai vetėm se ka mohuar atė qė i ka zbritur Muhamedit (salallahu alejhi ue selem)." (Ahmedi 2/429, hadithi ėshtė sahih, shih Sahih El Xhami 5939).
Kurse ai i cili shkon te kėta persona (falltari dhe parashikuesi) dhe nuk beson se ata kanė mundėsi tė dinė tė fshehtėn (gajbin), mirėpo shkon tek ata qė tė shikojė se ē’thonė, ky person nuk bėn kufėr (nuk del prej fesė islame), mirėpo nuk i pranohet namazi dyzet ditė. Argument pėr kėtė ėshtė hadithi ku Pejgamberi salallahu alejhi ue selem thotė: "Ai i cili shkon tek njė falltar pėr ta pyetur pėr ndonjė gjė, nuk do t’i pranohet namazi dyzet net." (Muslimi 4/1751). Edhe pse nuk i pranohet namazi, ai e ka obligim tė falet dhe tė pendohet tek Allahu subhanehu ue teala.


Muhamed Salih El Munexhid
Pėrktheu: Eroll Nesimi
8.2.2008

                                         www.klubikulturor.com