Allahu i Lartėsuar thotė: Ai
ėshtė mbikėqyrėsi, i lavdėruari. (Shura, 28).
Gjithashtu thotė: Sa mbrojtės i mirė dhe sa
ndihmėtar i madh qė ėshtė. (Haxh, 78)
Dallimi mes El Velij dhe El Mevla qėndron nė atė se El Velij ėshtė
Ai i Cili i merr gjėrat dhe rregullon gjendjet.
Kjo ėshtė mbrojtje e pėrgjithshme. Ndėrsa El Mevla
ėshtė Ndihmės tė cilit besimtarėt i mbėshteten. Ai
i ruan dhe i mbron ata nė ēaste tė vėshtira dhe jo
tė vėshtira. Kjo ėshtė mbrojtje e veēantė.
Pikėrisht pėr kėtė arsye i ka veēuar besimtarėt
dhe ky emėr ėshtė i lidhur me ndihmėn nė shumė
vende nė Kuran. Allahu i Lartėsuar thotė: Kėtė
ngase Allahu ėshtė mbrojtės i atyre qė besuan,
kurse pėr jobesimtarėt nuk ka mbrojtje. (Muhamed,
11). Gjithashtu thotė: Po nėse refuzojnė, ta
dini se Allahu ėshtė mbrojtės i juaji. E, sa
mbikėqyrės e ndihmės i mirė ėshtė Ai. (Enfal,
40). Gjithashtu thotė: Thuaj: "Ne nuk na godet
asgjė tjetėr, pėrveē ēka na ėshtė caktuar nga
Allahu; Ai ėshtė ndihmėtar yni". Prandaj, vetėm
Allahut le t'i mbėshteten besimtarėt. (Teube,
51)
El Mubin (I Qarti)
Emri El Mubin ėshtė pėrmendur nė Kuran. I Pėrveēėm,
i cili tregon cilėsi tė pėrsosur, ashtu siē
qėndron nė fjalėn e Allahut tė Lartėsuar: Atė
ditė Allahu ua plotėson shpėrblimin e merituar, e
ata e dinė se Allahu ėshtė Ai i vėrteti, i qarti
nė drejtėsi. (Nur, 25)
Ky emėr nuk ėshtė pėrmendur vetėm nė kėtė ajet
kuranor e as nuk ėshtė pėrmendur nė hadith sahih,
mirėpo ajeti ėshtė mjaft i qartė dhe argument i
mjaftueshėm se Allahu ka emėrtuar Veten me kėtė
emėr. Ky emėr ka ardhur pas shpifjeve qė i janė
bėrė nėnės sė besimtarėve, Aishes, Allahu qoftė i
kėnaqur me tė. Allahu shfaqi dhe tregoi pastėrtinė
e saj nga ajo qė ia mveshėn dhe i qartėsoi pėr
besimtarėt pastėrtinė dhe pozitėn e lartė qė gėzon
ajo.
El Hajj El Kajjum (I Gjalli, i Pėrjetshmi)
Argument pėr kėtė emėr kemi fjalėn e Allahut tė Lartėsuar:
Allahu - s'ka zot pos Tij. i Gjalli, Vigjiluesi.
(Bekare, 255). I Gjalli, i Pėrjetshmi, jetė tė
pėrsosur, qėndron vetvetiu. Ėshtė i Pėrjetshėm pėr
banorėt e qiejve dhe tė tokės, i rregullon
ēėshtjet e tyre, furnizimet dhe tė gjitha gjėrat e
tjera.
I Gjalli ėshtė Ai i Cili ka pėrmbledhur cilėsitė lėndore (dhatije),
ndėrsa i Pėrjetshmi pėrmbledh cilėsitė veprore dhe
bashkimi i kėtyre dy emrave ėshtė bashkim shumė i
qėlluar dhe i pėrshtatshėm, ashtu siē i mblodhi
Allahu nė shumė vende nė Kuran, si: Allahu -
s'ka zot pos Tij. i Gjalli, Vigjiluesi.
(Bekare, 255). Pikėrisht pėr kėtė sepse ato
ngėrthejnė tė gjitha cilėsi tė pėrsosura. I Gjalli
ėshtė me jetė tė pėrsosur. Dhe kjo pėrfshin tė
gjitha cilėsitė lėndore tė Allahut, si: dituria,
krenaria, fuqia, dėshira, madhėshtia dhe cilėsi tė
tjera.
El Kajjum ėshtė pėrjetshmėri e pėrsosur. Ai qėndron vetvetiu.
Cilėsitė e Tij janė madhėshtore. Ska nevojė pėr
askėnd nga krijesat e Veta. Ai krijoi dhe mirėmban
qiejt, tokėn dhe ēfarė ka nė to. Ai ska nevojė
pėr to pėr asgjė, por ato kanė nevojė pėr Tė. I
Gjalli, i Pėrjetshmi ėshtė Ai i Cili posedon tė
gjitha cilėsitė e pėrsosura. Ai vepron ēfarė do.
Nėse do diēka, vetėm thotė bėhu dhe bėhet. Tė
gjitha cilėsitė veprore, cilėsi tė madhėshtisė dhe
nderit kthehen tek emri El Kajjum. Tė gjitha
cilėsitė e pėrsosura kthehen te kėta dy emra
fisnikė. Pikėrisht pėr kėtė arsye ka ardhur nė
hadith emri i madh i Allahut me tė cilin nėse
lutet, pėrgjigjet, nėse i kėrkohet, Ai jep.
Allahu - s'ka zot pos Tij. i Gjalli, Vigjiluesi.,
ngase pėrfshijnė ēdo pėrsosmėri. Cilėsitė lėndore
kthehen tek emri El Hajj (I Gjalli), ndėrsa
domethėniet veprore kthehen tek emri El Kajjum (I
Pėrjetshmi).