Eselamu alejkum ue rahmetullahi ue reraketuhu!
Aktualisht punoj nė njė firmė private dhe sot desha tė
pyes rreth tetė marsit, pasi qė me kėtė rast, eprorja na
dha njė shpėrblim. Do tė doja tė dija se ēfarė mund tė
bėj me kėto para, duke ditur se nijeti i dhurimit tė
tyre ėshtė i gabuar. Nė fillim mendova t'i refuzoja, por
mendova se ndoshta do tė ofendohej, duke marrė parasysh
faktin se nuk mora pjesė as nė koktejin e vogėl qė
kishte organizuar brenda kompanisė. Allahu ta
shpėrbleftė me tė mira!
Pėrgjigja:
Falėnderimet i takojnė Allahut, paqja dhe bekimet e Tij
qofshim mbi tė dėrguarin e Tij Muhamed, mbi familjen,
shokėt dhe tė gjithė ata qė ndjekin rrugėn e tij deri nė
Ditėn e Gjykimit.
Ėshtė karakteristikė e kohės bashkėkohore shėnimin e
shumė festave, kremteve pėrkujtimeve, datave etj. Kėshtu
qė nuk shkon muaji e mos tė kemi pasur disa data me tė
cilat kemi shėnuar diēka.
Prandaj fillimisht duhet tė cekim atė se tė gjitha kėto
data nuk simbolizojnė festa, por disa kanė pėr qėllim
pėrkujtimin e disa shtresave tė caktuara tė shoqėrisė
siē ėshtė dita e tė sėmurėve nga sida, tuberkulozi,
pastaj dita e njerėzve me shkop tė bardhė, e njerėzve me
aftėsi tė kufizuar, pastaj dita e mėsuesit, dita e
higjienės, etj. Kėto data qė kanė pėr karakteristikė
inkurajimin, nxitjen ose edhe solidarizim me kėto
shtresa tė shoqėrisė nuk mendojmė se duhet tė trajtohen
njėsoj si ditėt tė cilat shėnohen me kuptim tė festimit
dhe qė simbolizojnė, ndodhi nga besimet pagane ose
besimet e feve tė tjera joislame, si: Viti i Ri,
Krishtlindjet, Shėn Gjergji, Shėn Valentini etj.
Por megjithėkėtė dallim, neve me kėtė rast vetėm deshėm
tė bėjmė kėtė vėrejtje, kurse pėr tė shtjelluar kėto dy
lloje tė datave nė formė mė tė detajuar nevojitet t’u
qasemi atyre duke i shikuar tė gjitha anėt dhe
kėndvėshtrimet dhe nė fund tė japim gjykimin qė ka tė
bėjė me to.
Pas kėsaj hyrje tė nevojshme, mbetet tė sqarohet dita e
tetė marsit, nė cilin grup bėn pjesė? Ajo se pėr ēfarė
tetė marsi shėnohet si ditė e gruas ose e nėnės, e dimė
se ka origjinėn nga njė ngjarje qė ka ndodhur para
afėrsisht njė qind viteve nė Amerikė, ku femrat janė
ngritur nė demonstrata ku kanė kėrkuar tė drejtat me tė
cilat ato cenoheshin nė atė kohė. Nga ajo ndodhi, tani
historike, ku kishte edhe tė vdekur ėshtė zgjedhur qė
kjo datė, tetė marsi, tė shėnohet si datė me tė cilėn
nxitet nė respektimin e tė drejtave tė grave.
Sido qė tė jetė, duke mos hyrė nė detaje e vėrejmė se
realiteti i kėsaj dite te njerėzit nė pėrgjithėsi ėshtė
qė kjo ditė tė llogaritet si festė edhe pse e dallojnė
atė mė shumė formalisht si me dhurimin e luleve,
mbajtjen e koncerteve, organizimin e ahengjeve, etj, se
sa nė nxitjen dhe vetėdijesimin nė respektimin e tė
drejtave tė tyre nė esencė. Madje ta themi mė qartė se
shumė nga ata qė pretendojnė se e kanė kėtė objektiv
(pra ruajtjen e tė drejtave tė grave) mė shumė thėrrasin
nė nėnvlerėsimin e femrės nė emėr tė emancipimit dhe
emrave tė tjerė. Prandaj themi se kjo ditė pėr
muslimanin nuk duhet tė llogaritet si ditė festive, pėr
kėtė ju pėrgėzojmė nė mos prezencėn tuaj nė koktejin e
organizuar nė kompaninė qė punoni me kėtė qėllim.
Kurse sa i pėrket pranimit tė shpėrblimit nga eprorja
juaj nė punė themi se juve u lejohet ta pranoni atė edhe
pse ishte me rastin e kėsaj dite, pasi qė dhuratat nė
esencė janė tė lejuara, pa marrė parasysh nga kush
dhurohen. Tregohet se Aishja ėshtė pyetur se a lejohet
tė pranohen dhuratat nga jobesimtarėt nė raste te
festave te tyre dhe ajo ka lejuar nėse nuk janė mishra
qė janė therur me atė rast. Pėr kėtė juve e keni tė
lejuar tė veproni me ato para ēfarė tė dėshironi. Allahu
e di mė sė miri.