Bixhozi
dhe pijet alkoolike
Nga
metodat e tjera qė pėrdor shejtani pėr ti humbur njerėzit
ėshtė edhe pėrdorimi i pijeve alkoolike e bixhozi. A
ka dėgjuar dikush ndonjėherė gjėra tė mira qė sjellin
bixhozi e pijet dehėse? Kurrė, qė tė dyja kėto dukuri
duken qė mbarojnė me njė pėrfundim tė ngjashėm:
familja lihet nė harresė, shkatėrrohet dhe ēdo gjė
shuhet. Cila ėshtė kėshilla e Krijuesit pėr ne?
Tė pyesin ty pėr verėn dhe bixhozin. Thuaj: Qė tė
dyja janė mėkat i madh, e ka edhe dobi nė to
(tė
pakta)
pėr njerėz, por dėmi i tyre ėshtė mė i madh se dobia e
tyre. Tė pyesin ty edhe se ēdo tė japin. Thuaju:
Tepricėn! Kėshtu jua sqaron Allahu argumentet ashtu
qė tė mendoni
(ēka
ėshtė e mirė e ēka ėshtė e keqe).
Po ashtu nė suren El-Maide, Allahu xh.sh. thotė:
O ju qė besuat, ska dyshim se vera, bixhozi, idhujt
dhe hedhja e shigjetės
(pėr
fall)
janė vepra tė ndyta nga shejtani. Pra, largohuni prej
tyre qė tė jeni tė shpėtuar. Shejtani nuk dėshiron
tjetėr, pėrveē se nėpėrmjet verės e bixhozit tė hedhė
armiqėsi mes jush, tju pengojė nga tė pėrmendurit e
Zotit dhe tju largojė nga namazi. Pra, a po u jepni
fund
(alkoolit
e bixhozit)?
Kurani na tregon gjerėsisht se konsumimi i pijeve
alkoolike, bixhozi, llojet e drogave, tė gjitha kėto
janė shpikje dhe sajime tė shejtanit, prandaj qėllimi
i tij ėshtė qė nėpėrmjet tyre tė sjellė urrejtje,
armiqėsi dhe pėrēarje nė mes nesh. Sa e sa martesa
janė prishur si rezultat i kėtyre veprave tė ndyra? Sa
fėmijė gjenden nėpėr spitale si shkak i rrahjes nga
prindėrit e tyre pijanecė? Sa gra duhet tė vuajnė pėr
shkak se i kanė burrat pėrdorues tė alkoolit, drogės e
bixhozit? Kemi edhe gra tė cilat konsumojnė alkoolin,
thua se nė tė gjitha sėmundjet shoqėrore nuk ka dallim
mes mashkullit dhe femrės... ėshtė vėrtet pėr tu
pikėlluar. Kur njeriu konsumon alkool, drogė, ai
harron edhe ekzistimin e Allahut, pasi i dehuri nuk di
ēfarė bėn, ndaj edhe nuk ėshtė i obliguar pėr tu
falur. E tėrė kjo vjen si rezultat i asaj se njeriu i
dehur nuk mund ta kontrollojė mendjen dhe nuk di se
ēflet pėrderisa ėshtė i dehur.
Po ashtu kryerja e namazit nga kėta njerėz nė rrethana
tė tilla nuk ka fare kuptim, pėr arsye se tė falurit
ėshtė koha nė tė cilėn njeriu gjatė kryerjes sė tij,
komunikon me Zotin pa ndėrmjetės. Lidhur me kėtė,
Fuqiploti thotė:
O ju qė besuat, mos iu afroni namazit duke qenė tė
dehur, derisa tė dini se ēflitni, e as duke qenė
xhunubė
(tė
papastėr)
derisa tė laheni, me pėrjashtim kur jeni udhėtarė.
Nėse jeni tė sėmurė, jeni nė udhėtim, ose ndonjėri
prej jush vjen nga ultėsira
(nevojtorja)
apo keni prekur gratė e nuk gjeni ujė, atėherė prekeni
dheun dhe fėrkoni me tė fytyrat dhe duart
(pėr
tejemmum).
Allahu shlyen e fal mėkatet.
Nga ky ajet kuranor mėsojmė dy aspekte tė rėndėsishme;
aspekti i parė ėshtė nevoja pėr tė ditur se ēfarė
themi gjatė kryerjes sė namazeve, ndėrsa aspekti i
dytė ka tė bėjė me pastėrtinė personale.
Haxhah Liza Abdullah
Shqipėroi: Mr. Feim Dragusha
29.8.2008
El-Bekare (2), ajeti 219.
El-Maideh (5), ajetet 90-91.
En-Nisa (4), ajeti 43.
|