Kjo pyetje ėshtė publikuar nė faqen elektronike
www.islam-qa.com pas ngjarjes kur ėshtė fyer
Muhamedi salallahu alejhi ue selem dhe flet rreth
vlerės sė kėtij njeriu tė madh dhe ēfarė kėrkohet
prej nesh.
Pyetja:
Ne kemi dėgjuar pėr perėndimorė qė kanė dėfryer
dhe janė tallur me Pejgamberin, paqja dhe shpėtimi
i Allahut qoftė mbi tė. Cili duhet tė jetė
qėndrimi ynė ndaj kėsaj? Si ka mundėsi ta mbrojmė
Pejgamberin, paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė
mbi tė?
Pėrgjigjja:
Falėnderimi i qoftė Allahut!
Sė pari, ne dhe ēdo musliman i cili ėshtė krenar
me fenė e tij jemi tė mėrzitur pėr atė se ēka kanė
bėrė kėta tė marrė dhe kriminelė duke u tallur me
Pejgamberin tonė Muhamed, paqja dhe shpėtimi i
Allahut qoftė mbi tė, i cili ėshtė njeriu mė i
mirė qė kurdoherė ka ecur nė kėtė tokė dhe ėshtė
lider i gjeneratave tė hershme dhe tė mėvonshme,
paqja dhe shpėtimi i Zotit qoftė mbi tė.
Fyerja nga ana e tyre nuk ėshtė diēka e ēuditshme,
pėrkundrazi duhet tė pritet prej tyre.
Pėr mė shumė, ky krim edhe pse i thyen zemrat
tona dhe i mbush ato me hidhėrim, e ne jemi tė
pėrgatitur qė ti sakrifikojmė jetėt tona nė
mbrojtje tė tė Dėrguarit tė Allahut, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, nuk ėshtė diēka
mė shumė pėrveē asaj na sjell lajm tė gėzueshėm
pėr fundin e tyre dhe na tregon se fundi i
epėrsisė sė tyre ėshtė nė prag. Allahu thotė (interpretimi
i domethėnies): Ska dyshim se Ne tė mjaftojmė ty kundėr atyre qė
tallen [El-Hixhr 15:95]
Allahu do ti mjaftojė Pejgamberit tė Tij, paqja
dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, kundėr
kriminelėve qė u tallėn me tė. Ai thotė (interpretimi
i domethėnies): E ska dyshim se urrejtėsi yt
(O Muhamed صلى الله
عليه وسلم), ai do tė ndėrpritet
(do tė jetė
farėsosur dhe do tė ndėrpritet prej ēdo tė mire nė
kėtė botė dhe nė botėn tjetėr). [El-Keuther 108:3]
D.m.th. ai do tė jetė i neveritur dhe i poshtėruar
dhe do tė ndėrpritet (pengohet) prej tėrė asaj qė
ėshtė e mirė.
Kur muslimanėt rrethonin njė fortifikatė dhe
populli i saj rezistonte, pastaj ata i dėgjonin
duke u tallur dhe duke sharė Pejgamberin, paqja
dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, ata ndjenin
se fitorja ishte nė prag dhe nuk shkonte shumė
kohė para se tu dhuronte Allahu atyre fitore, qė
tė hakmerren pėr tė Dėrguarin e Tij, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė. (El-Sarim el-Meslul,
f. 116-117).
Ka shumė raste historike kur ata qė e kanė fyer
Pejgamberin, paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė
mbi tė, janė shkatėrruar dhe kanė marrė fund.
Pse e fyejnė ata udhėheqėsin e njerėzimit,
Muhamedin, paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi
tė?
Ata e fyejnė atė pėr arsye se ai i thirri njerėzit
nė njėshmėrinė e Zotit (teuhid) dhe sepse ata nuk
besojnė se Zoti ėshtė Njė (i vetėm).
Ata e fyejnė tė Dėrguarin, paqja dhe shpėtimi i
Allahut qoftė mbi tė, pėr arsye se ai e nderon
Zotin e tij, qoftė i bekuar dhe i lavdėruar Ai,
dhe deklaroi se Ai ėshtė larg asaj ēka kėta
fabrikues thonė, pasi ata i pėrshkruan Atij grua
dhe djalė.
Ata e fyejnė atė pėr arsye se ai i ftoi njerėzit
nė moral tė lartė dhe qė ta braktisin moralin e
ulėt. Ai i ftoi nė virtyte dhe qė tė bllokohen tė
gjitha rrugėt qė tė dėrgojnė nė amoralitet, por
ata dėshirojnė ērregullim tė moralit dhe liri tė
pakufishme seksuale. Ata dėshirojnė qė tė kėnaqen
nė moēalin e tekave dhe tė epsheve dhe e kanė
marrė atė qė kanė dėshiruar.
Ata e fyejnė atė pėr arsye se ai ėshtė i Dėrguari
i Allahut. Allahu, qoftė i Lartmadhėruar, ėshtė Ai
i Cili e ka zgjedhur atė mbi tė gjithė njerėzimin,
qė tė pėrcjellė mesazhin dhe ta pranojė shpalljen
e Tij.
Mrekullitė e pejgamberllėkut tė tij janė tė
panumėrta
A nuk kanė dėgjuar ata pėr ndarjen e Hėnės?
A nuk kanė dėgjuar ata se si buroi uji prej
gishtave tė tij kohė pas kohe?
A nuk kanė dėgjuar ata pėr mrekullinė mė tė madhe
tė tij, qė ėshtė Kurani i Shenjtė, fjala e Zotit
tė botėve, tė cilėn Allahu e ka mbrojtur nė mėnyrė
qė mos tė ngatėrrohet prej atyre tė cilėt kishin
pėr ta shtrembėruar? Ku janė librat e tyre qė i
janė shpallur Pejgamberėve tė tyre, tė cilėt janė
ndryshuar shumė?
Ėshtė shkatėrrim pėr ata qė me duart e veta e
shkruajnė librin, e pastaj thonė: Ky ėshtė prej
Allahut! E pėr tė arritur me tė njė fitim tė
paktė, pra ėshtė shkatėrrim i madh pėr ta ēka
shkruan duart e tyre dhe ėshtė shkatėrrim i madh
pėr ta ajo ēka fitojnė. [El-Bekare 2:79]
Fakti mė i madh i vėrtetėsisė sė Pejgamberit tonė
Muhamed, paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi
tė, ėshtė fakti se feja e tij ka vazhduar pėr kaq
shumė shekuj duke qenė ngadhėnjyese dhe fitimtare.
Pėr gjatė jetės sė tij, paqja dhe shpėtimi i
Allahut qoftė mbi tė, vazhdoi tė triumfojė mbi
armiqtė e tij. Menēuria e Allahut dikton se asnjė
gėnjeshtar i cili gėnjen pėr Tė dhe pėr fenė e Tij
nuk ka mundėsi tė mbizotėrojė pėr ndonjė kohė tė
gjatė. Nė tė vėrtetė, nė librat e tyre, qė
dijetarėt e tyre i fshehėn dhe i ndryshuan, thuhet
se gėnjeshtari i cili rrejshėm pohon tė jetė
Pejgamber do tė qėndrojė vetėm pėr 30 vite apo
ashtu, pastaj mesazhi i tij do tė fiket.
Ėshtė transmetuar pėr njėrin prej mbretėrve tė
tyre, se njė njeri i cili e pasonte fenė sikurse
ai (fenė e krishterė) i ėshtė sjellė atij, i cili
e ka pasur zakon ta fyejė Pejgamberin, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, dhe e akuzonte
atė pėr gėnjeshtėr. Mbreti i mblodhi dijetarėt e
tij fetarė dhe i pyeti ata: -Sa ka mundėsi qė njė
gėnjeshtar tė qėndrojė? Ata thanė: -Kaq dhe kaq-
30 vite apo aty pari.
Mbreti tha: -Kjo fe e Muhamedit ka zgjatur pėr mė
shumė se 500 apo 600 vite [d.m.th. nė kohėn e
mbretit] dhe po triumfon dhe po pranohet dhe po
pasohet. Si ka mundėsi qė ai tė jetė gėnjeshtar?
Atėherė ai ia hoqi kokėn atij njeriu. (Sherh el-Akideh
el-Eshafanijeh prej Shejh el-Islam Ibn Tejmijah,
Allahu e mėshiroftė atė.)
A nuk e dinė ata se shumė prej njerėzve tė ditur
dhe mbretėr tė tyre, kur thirrja e pastėr dhe e
qartė e Islamit u arriti atyre, nuk patėn tjetėr
zgjedhje por ta konfirmojnė tė vėrtetėn e kėsaj
feje dhe ata e nderuan Pejgamberin, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, dhe shumė prej
tyre shfaqėn hyrjen e tyre nė Islam?
Mbreti i Abisinisė, Nexhashiu (Negusi), e
konfirmoi atė dhe u bė musliman.
Kur Pejgamberi, paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė
mbi tė, i dėrgoi njė letėr Herakliut, mbretit tė
Bizantit, duke e thirrur atė nė Islam, Herakliu
pohoi se ai me tė vėrtetė ishte Pejgamber dhe ai
mendoi ta shfaqė Islamin e tij dhe dėshiroi tė
shkonte tek i Dėrguari, paqja dhe shpėtimi i
Allahut qoftė mbi tė, dhe tė bėhej shėrbėtor i
tij, por pati frikė se populli i tij do ta vriste,
kėshtu qė qėndroi kafir dhe vdiq nė atė gjendje.
Shumė bashkėkohės tė tyre ende po e nderojnė tė
Dėrguarin Muhamed, paqja dhe shpėtimi i Allahut
qoftė mbi tė
Majkel Hart nė librin e tij Tė 100-ėt: Renditja e
personave mė me ndikim nė histori (f. 13), kur e
vendosi Muhamedin, paqja dhe shpėtimi i Allahut
qoftė mbi tė, nė krye tė listės sė tė njėqindėve
tha: E kam zgjedhur Muhamedin, paqja dhe shpėtimi
i Allahut qoftė mbi tė, qė tė jetė nė krye tė
listės... pėr arsye se Muhamedi, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, ka qenė i vetmi
njeri nė histori i cili ka qenė lartėsisht i
suksesshėm nė tė dy nivelet, atė fetar dhe jofetar.
Anglezi Xhorxh Bernard Show shkroi njė libėr me
titull Muhamedi, i cili u dogj prej autoriteteve
britanike. Ai tha: Bota ka njė nevojė tė madhe
pėr njė njeri me mentalitetin e Muhamedit. Kisha
mesjetare, pėrmes injorancės sė fanatizmit, e
pėrshkroi Muhamedanizmin me ngjyra tė errėta. Nė
realitet, ata ishin tė ushtruar qė ta urrejnė
Muhamedin dhe se ai ishte pėr ata anti-Krisht. Por
unė e kam studiuar jetėn e tij dhe e kam gjetur tė
jetė i jashtėzakonshėm. Unė kam arritur vendim se
ai asnjėherė nuk ka qenė njė armik i Krishterimit.
Ai duhet tė quhet Shpėtuesi i Njerėzimit. Unė
besoj se njė person si ai po ta kishte marrė (nė
dorė udhėheqjen) e botės moderne, ai kishte pėr tė
pasur sukses nė zgjidhjen e problemeve tė tyre, nė
njė mėnyrė qė do tė sillte mė shumė paqe dhe
lumturi, e cila ėshtė e nevojshme.
Annie Besant ka thėnė: Ėshtė e pamundur pėr
ndonjėrin i cili e studion jetėn dhe karakterin e
Pejgamberit madhėshtor tė Arabisė, qė e di se si
ka folur dhe si ka jetuar, qė tė ndiejė diēka
tjetėr pėr atė Pejgamber madhėshtor pėrveēse
nderim, njėri prej tė Dėrguarve madhėshtor tė mė
tė Lartit.
Austriani Shabrak ka thėnė: Njerėzimi ka mundėsi
tė jetė krenar qė ka njė njeri si Muhamedi nė
mesin e vet. Megjithėse ka qenė analfabet, ai ka
pasur mundėsi 10 shekuj mė parė qė tė paraqesė njė
legjislacion qė ne evropianėt do tė ishim mė tė
lumturit po tė kishim mundėsi tė krijojmė diēka tė
barabartė, me njė vlerė tė tillė tė lartė.
Dr. Zwemer (orientalist kanadez): Muhamedi ka
qenė njė reformist i aftė, orator dhe folės i
mirė, trim dhe guximtar, mendimtar i mrekullueshėm.
Ne nuk mund ti pėrshkruajmė atij diēka tjetėr qė
i kundėrshton kėto cilėsi. Kėtė Kuran, qė ai e
solli, dhe historia e tij dėshmojnė pėr tė
vėrtetėn e kėtyre pohimeve.
Filozofi anglez Tomas Keljle, fituesi i Ēmimit
Nobel, nė librin e tij Heronjtė thotė: Ėshtė turp
pėr ndonjė individ nė kėtė epokė qė tė dėgjohet ai
qė thotė se feja islame ėshtė fabrikim dhe se
Muhamedi ėshtė fabrikues i pabesė. Pėrgjatė jetės
sė tij ne e shohim se ai ka pėrmbajtur besim tė
paluhatshėm, i sinqertė nė vendosje, bujar dhe i
butė, i mėshirshėm, i pastėr, i virtytshėm, shumė
serioz. Pavarėsisht nga kjo, ai ka qenė tolerant,
i gėzueshėm, i shoqėrueshėm dhe nganjėherė edhe
gazmor. Ai vetėm se ka qenė i sinqertė nė qėllim,
i menēur, kalorėsiak dhe i shkathėt, sikurse bart
nė zemrėn e tij llambėn e ēdo nate tė errėsuar, tė
mbushur me dritė. Nė mėnyrė natyrore njeri
madhėshtor, i cili asnjėherė nuk ka studiuar nė
shkollė apo prej ndonjė mėsuesi, pėr arsye se ai
nuk kishte nevojė pėr tė.
Gėte, poet gjerman, ka thėnė: Ne evropianėt me tė
gjitha konceptet dhe idetė tona ende nuk e kemi
arritur atė qė ka arritur Muhamedi dhe askush nuk
do tia kalojė atij. Unė kėrkova nė histori pėr
shembullin mė tė lartė pėr ta pasuar dhe e gjeta
atė te Pejgamberi Muhamed. E vėrteta duhet tė
ngadhėnjejė dhe tė bėhet supreme, pėr arsye se
Muhamedi pati sukses ta nėnshtrojė tėrė botėn
pėrmes mesazhit tė njėshmėrisė hyjnore.
Nėse ėshtė kėshtu, atėherė e tėrė bota pa ndonjė
alternativė duhet ta ketė parasysh madhėshtinė e
Muhamedit, paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi
tė, nė mesin e tė gjitha krijesave pėrmbi tė
gjitha madhėshtitė, virtytin e tij mbi tė gjitha
virtytet dhe pozitėn e tij si mė madhėshtore sesa
e ndokujt tjetėr. Bota duhet tė bashkohet nė tė
besuarit e mesazhit tė Muhamedit, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, dhe se ai ėshtė
Pejgamberi i Fundit i Allahut.
Ne duhet ta shfrytėzojmė shumė kėtė rast pėr ti
thirrur nė Islam kėta njerėz, se ēka duart e tyre
mėkatare kanė fabrikuar nuk mund tė fshihet
pėrveēse me Islam. Por nėse ata janė kryeneēė dhe
kėmbėngulin nė rrugėn e tyre, atėherė le ta marrin
lajmin e dėnimit tė xhehenemit, qė tė jetojnė nė
tė pėrgjithmonė. Allahu thotė (interpretimi i
domethėnies):
Ai qė i pėrshkruan Zotit shok, Allahu ia ka
ndaluar (ia ka bėrė haram) atij xhenetin dhe vendi
i tij ėshtė zjarri. Pėr mizorėt (politeistėt dhe
keqbėrėsit) nuk ka ndihmės." [Al-Maide, 5:72]
E kush kėrkon fe tjetėr pėrveē fesė islame, atij
kurrsesi nuk do ti pranohet dhe ai nė botėn
tjetėr ėshtė nga tė dėshpėruarit. [Ali Imran,
3:85]
Pejgamberi, paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi
tė, ka thėnė: Pasha Atė nė dorėn e tė Cilit ėshtė
shpirti i Muhamedit, askush prej kėtij populli,
jehuditė apo tė krishterėt, (tė cilėt) dėgjojnė
pėr mua dhe vdesin duke mos besuar nė atė me tė
cilėn jam dėrguar, pėrveēse ai do tė jetė njėri
prej njerėzve tė zjarrit. Transmetuar prej
Muslimit (153).
Sė dyti, Allahu ėshtė i Menēur dhe nuk cakton
diēka qė ėshtė saktėsisht e keqe, por se duhet tė
jetė diēka e mirė nė tė pėr robėrit e Tij
besimtarė, pa marrė parasysh se sa e keqe u duket
njerėzve. I Dėrguari, paqja dhe shpėtimi i Allahut
qoftė mbi tė, tha tė vėrtetėn kur tha: Sa e mrekullueshme ėshtė gjendja e besimtarit, se tė
gjitha punėt e tij janė tė mira. Nėse ndonjė e
mirė e gjen atė, ai ėshtė falėnderues pėr atė dhe
kjo ėshtė mirė pėr tė; nėse ndonjė e keqe i ndodh
atij, ai e bart atė me durim dhe kjo ėshtė mirė
pėr tė. Kjo nuk i adresohet dikujt tjetėr pėrveēse
besimtarit. Transmetuar prej Muslimit (2999).
Nė lidhje me incidentin e shpifjes (el-ifk), qė
ėshtė e njohur, Allahu thotė (interpretimi i
domethėnies): Ju mos e merrni atė (shpifja qė ka ndodhur) si ndonjė dėm pėr ju, pėrkundrazi, ajo do tė jetė nė
dobinė tuaj. Secilit prej tyre do ti takojė
dėnimi sipas pjesėmarrjes nė mėkat, e atij prej
tyre qė e barti pjesėn e madhe (tė shpifjes), i takon dėnimi i madh. [Nur, 24:11]
Nė vijim janė disa gjėra tė mira qė kanė ardhur si
rezultat i kėtij krimi mėkatar:
-Ajo qė ka qenė e fshehur nė zemrat e kėtyre
kriminelėve, si pėr shembull fyerja dhe urrejtja
ndaj muslimanėve, ėshtė bėrė e ditur, edhe pse ata
paraqiteshin tėrė kohėn sikur janė tė paqes.
-Urrejtja kundėr jush duket nga gojėt e tyre, por
ajo qė fshehin nė gjokset tyre ėshtė edhe mė e
madhe. [Ali Imran, 3:118]
-Dalja nė shesh e dyfytyrėsisė sė Perėndimit. Kėtu
ata cekin lirinė e tė menduarit, por ēdo njeri i
menēur e di se kjo e ashtuquajtur liri e tė
menduarit duhet tė ndalet para se tė shkelet
shenjtėria e tė tjerėve dhe tė kalohen kufijtė
ndaj tyre. Ata gėnjejnė nė pohimet e tyre pėr
lirinė e tė menduarit. Ne tė gjithė e dimė se ēka
ndodhi para disa viteve kur njė qeveri vendosi ti
shkatėrrojė idhujt nė atė vend. Atje pati britma!
Ēthua pėr kėtė tė ashtuquajtur liri tė tė
menduarit? Pse nuk e konsiderojnė kėtė si liri tė
menduarit?
-Demonstratat e gėnjeshtrės se ēka disa
perėndimorė thonė nė vendet tona: Mos i thirrni
mosbesimtarėt qafirė, por thirrini ndryshe, pėr tė
mos nxitur flakėn e problemeve ndėrmjet nesh dhe
atyre.
-Por ēdonjėri duhet ta kuptojė se kush ėshtė ai qė
po i urren tė tjerėt dhe qė nuk po e respekton
shenjtėrinė e tjetrit dhe qė po i shpall luftė
tjetrit ēdoherė kur i vjen rasti.
-Pabesia e tė pohuarit tė tyre, me tė cilat ata
kanė mbushur botėn, domethėnė dialogu i
civilizimeve qė ėshtė i bazuar nė respekt ndaj tė
tjerėve dhe qė tė mos ti shkelėsh tė tjerėt.
Ēfarė dialogu dėshirojnė ata?! Ēfarė respekti
pohojnė ata se po tregojnė? Ata dėshirojnė qė ne
ti respektojmė dhe ti nderojmė ata, derisa edhe
ti pėrkulemi dhe tu bėjmė sexhde dhe e tėra qė
ata bėjnė ėshtė tė na pėrqeshin dhe tė na
nėnēmojnė dhe tė na bėjnė edhe mė shumė padrejtėsi.
-E ka pėrtėrirė besimin nė zemrat e muslimanėve.
Falėnderimi i qoftė Allahut! Ne kemi parė reagimet
e muslimanėve, qė jep pėr tė kuptuar pėr njė besim
tė rrėnjosur thellė nė zemrat e tyre dhe pėr
gjerėsinė e dashurisė sė tyre pėr Pejgamberin,
paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė. Madje
edhe ata qė i kanė lėnė anash disa obligime fetare
u hodhėn pėr ta mbrojtur tė Dėrguarin tonė fisnik,
paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė.
-E ka bashkuar umetin. Falėnderimi i qoftė
Allahut, ne kemi parė solidarizim nė mesin e
muslimanėve, tė cilėt kanė adoptuar tė njėjtin
qėndrim, me gjithė dallimeve nė vendet dhe gjuhėt
e tyre.
-Ėshtė bėrė e qartė se Perėndimi po rigrupohet
kundėr Islamit. Sapo ai shtet kėrkoi ndihmė prej
aleatėve tė tij, ata tė gjithė u ngritėn nė kėmbė
pėr ta ndihmuar atė shtet dhe kriminelėt e nxitėn
njėri-tjetrin pėr ti publikuar kėto foto nė
gazetat e tyre, nė mėnyrė qė muslimanėt ta dinė se
ata janė sė bashku tė gjithė dhe se ne nuk kemi
mundėsi ti konfrontojmė ata.
-Disa prej muslimanėve ishin tė etur qė ti
thėrrisnin kėta njerėz nė Islam dhe t`u tregonin
atyre pamjen e vėrtetė tė kėsaj feje. Ne kemi parė
muslimanė duke bėrė gara pėr tė publikuar libra nė
gjuhėt e kėtyre njerėzve, nė mėnyrė qė luspat tė
bien prej syve tė tyre dhe ata tė shohin qartazi.
-Efektiviteti i bojkotit musliman ndaj prodhimeve
tė atyre qė e sulmuan tė Dėrguarin e Allahut,
paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, ėshtė
vėrtetuar. Popujt e tyre nuk iu pėrgjigjėn asnjė
kėrkese zyrtare apo politike, derisa as nė
instanca tė larta, por nuk kaluan vetėm se disa
ditė para se gazeta e cila kishte qenė nė gabim
dhe botuesi i saj tė kėrkojnė falje dhe tė
ndryshojnė tonin e tyre, kėshtu qė muslimanėt e
zbutėn qėndrimin e tyre disi.
-Kjo duket tė jetė njė armė e re e muslimanėve, qė
ata kanė mundėsi ta pėrdorin pėr tė pasur ndikim
dhe pėr ti dėmtuar armiqtė e tyre.
-Njė mesazh i qartė i ėshtė dėrguar Perėndimit: se
ne muslimanėt asnjėherė nuk do tė pranojmė qė feja
jonė tė fyhet ose tė poshtėrohet apo tė bėhet
ēfarėdo sulmi kundėr tė Dėrguarit tonė, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė. Ne tė gjithė do
ta sakrifikojmė veten pėr tė.
Sė treti, sa pėr rolin tonė nė tėrė kėtė, ne duhet
ta refuzojmė atė fuqishėm. Secili prej nesh, sipas
mundėsive tė tij, duke i dėrguar letra dhe tema,
apo duke u telefonuar qeverive tė tyre, ministrive
tė punėve tė jashtme dhe gazetave.
Ne duhet tė kėrkojmė qė ata tė na kėrkojnė falje
tė sinqertė dhe tė qartė. Ne nuk dėshirojmė ndonjė
kėrkim faljeje pėr atė se kanė treguar mosrespekt
ndaj muslimanėve, por mė saktėsisht ne kėrkojmė qė
ata ta pranojnė gabimin dhe tė kėrkojnė falje pėr
atė gabim.
Ne duhet tė kėrkojmė prej tyre qė ata ti dėnojnė
kriminelėt pėr atė krim.
Ne gjithashtu duhet tė kėrkojmė prej tyre qė ata
ti ndalin qeveritė e tyre tė bėjnė sulme ndaj
Islamit dhe muslimanėve.
Ne duhet tė pėrkthejmė libra qė bėjnė thirrje nė
Islam nė gjuhėt e kėtyre njerėzve dhe libra tė
cilat tregojnė pėr Islamin, pėr Pejgamberin e tij
dhe pėr biografinė e tij.
Ne duhet tė blejmė kohė nė radio dhe nė programe
televizive pėr ta mbrojtur Pejgamberin, paqja dhe
shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, qė duhet tė
mbahet prej njerėzve tė aftė dhe tė pajisur me
dituri tė mirė themelore, qė dinė tė flasin
bindshėm ndaj Perėndimit. E, tė tillė ka shumė,
falėnderimi i takon Allahut.
Ne duhet tė shkruajmė tema me fjalė tė fuqishme,
qė tė publikohen nėpėr revista, gazeta dhe ueb
faqe nė gjuhė tė ndryshme.
Nė lidhje me bojkotimin e prodhimeve tė tyre, nėse
bojkotimi do tė ketė ndikim tek ata, e kėshtu
ndodhi, atėherė pse mos ti bojkotojmė ata dhe tu
drejtohemi kompanive qė mbahen prej muslimanėve?
Ne duhet tė rezistojmė kundėr kėtij sulmi
djallėzor ndaj Islamit dhe Pejgamberit tė tij,
duke nxjerrė nė pah bukurinė e Islamit dhe faktin
se ėshtė sipas mendjes sė shėndoshė dhe tu
pėrgjigjemi argumenteve tė ēuditshme tė
kriminelėve.
Ne duhet ti pėrmbahemi Sunetit dhe ta pasojmė
udhėzimin e Pejgamberit, paqja dhe shpėtimi i
Allahut qoftė mbi tė, nė tė gjitha gjėrat dhe tė
kemi durim gjatė kryerjes sė tyre.
Po nė qoftė se ju bėheni tė durueshėm dhe ruheni
(mėkateve), dinakėria e tyre nuk do tu dėmtojė
aspak. [Ali Imran, 3:120]
Ne duhet tė pėrpiqemi ti thėrrasim kėta njerėz,
edhe nėse i shikojmė ata pėrmes prizmit tė
urrejtjes dhe tė nėnēmimit. Ne gjithashtu i
shikojmė ata edhe me keqardhje, pėr arsye se ata
sė shpejti do tė vdesin dhe do tė jenė prej
banorėve tė zjarrit, nėse vdesin nė kėtė gjendje.
Pra, ne duhet ti thėrrasim ata nė Islam dhe
shpėtim prej mėshirės dhe keqardhjes sonė ndaj
tyre.
Ne e lusim Allahun qė tė bėjė qė feja e Tij tė
ngadhėnjejė dhe ti ndihmojė miqtė e Tij tė afėrt
dhe ti poshtėrojė armiqtė e Tij.
Allahu ėshtė mbizotėrues i punės sė vet, por
shumica e njerėzve nuk e dinė (fshehtėsinė e
ēėshtjeve). [Jusuf, 12:21]
Paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi Pejgamberin
tonė, Muhamedin.
Dhe Allahu e di mė sė miri.
Skender Gashi
Burimi: www.islam-qa.com
21.3.2008
|