Falėnderimet dhe lavdėrimet janė vetėm
pėr Allahun. Paqja, mėshira dhe bekimet janė pėr
Muhamedin, pėr familjen dhe pėr shokėt e tij deri nė
Ditėn e Gjykimit.
Thėnia mė e vėrtetė ėshtė thėnia e Allahut, kurse
udhėzimi mė i mirė ėshtė udhėzimi i Muhamedit, paqja dhe
bekimet e Allahut qofshin mbi tė. Veprat mė tė kėqija
janė ato tė shpikurat, ēdo shpikje ėshtė bidat dhe ēdo
bidat ėshtė lajthitje, e ēdo lajthitje tė ēon nė zjarr.
وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّنِ اتَّبَعَ هَوَاهُ بِغَيْرِ هُدًى
مِّنَ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لاَ يَهْدِي القَوْمَ
الظَّالِمِينَ
"
e kush ėshtė mė i humbur se ai qė duke mos pasur fakt
prej Allahut, ndjek epshin e vet? S'ka dyshim se Allahu
nuk udhėzon popullin zullumqar."1
Tė nderuar muslimanė!
Festat
te popujt mund tė kenė ngjyra tė ndryshme; disa
prej tyre kanė karakter dėfrimi dhe disa tė tjera
shėrbejnė pėr tė manifestuar imoralitetin dhe
shfrenimin.
Dashuria, miqėsia ndaj mosbesimtarėve dhe festimi i
festave tė tyre ėshtė nė kundėrshtim me mėsimet
islame.
Allahu i Lartėsuar thotė:
O ju qė keni besuar! Mos i zini jehuditė dhe tė
krishterėt pėr eulija (shokė, miq e mbrojtės).
Ata janė shokė, miq e mbrojtės vetėm pėr njėri-tjetrin
dhe nėse ndonjė prej jush i zė ata eulija, atėherė nuk
ka dyshim se ai ėshtė njėri prej tyre. Sigurisht qė
Allahu nuk e udhėzon atė popull qė ėshtė dhalimun
(keqbėrės, mohues).
Pėrvetėsimi i traditave tė huaja festive qoftė edhe
formalisht mbjell afėrsi nė zemrat e njerėzve. Pasimi i
tė krishterėve nga muslimanėt,
sidomos nė festat e tyre, reflekton gėzimin dhe
kėnaqėsinė; me kėtė lartėsohen bindjet fetare me
prejardhje joislame. Muslimani
ėshtė i obliguar ti refuzojė dhe tė mos i festojė
festat e tyre.
Respekti dhe nderi ndaj tė krishterėve dhe ēifutėve
shprehet edhe nė disa
mėnyra
tė tjera, si: pėrngjasimi nė veshje dhe fjalė, lakmia
pas moralit tė tyre, etj.. Kur muslimani
fillon tė marrė pjesė nė kremtet fetare tė krishtera, ai
vlerėson lart kulturėn shpirtėrore joislame. Imitimi i
kulturės sė huaj ėshtė ndjenjė e ulėt e disa
myslimanėve, andaj, pasimi i mosbesimtarėve nuk ėshtė i
pranuar, pa marrė parasysh se a ka tė bėjė me gjėra tė
vogla apo tė mėdha.
Shėn Gjergji festė e kujt?
Kur hulumtojmė burimet historike tė festės sė
Shėngjergjit mėsojmė se kjo festė nuk ka tė bėjė fare
me Islamin. Kurse nė anėn tjetėr vetė
emri Shėngjergji tregon pėr diēka qė ėshtė e huaj pėr
myslimanėt.
Tė dhėnat historiografike tregojnė se Shėn Gjergji ishte
njė ushtar romak i krishterė i lindur nė vitin 303, i
cili luftoi pėr ta mbrojtur krishterimin,
duke
rėnė
edhe
dėshmor.
Po ashtu legjenda tregon se Shėn Gjergji ishte njė trim
i cili luftoi
me kuēedrėn dhe kėshtu u bė i pavdekshėm. Ai po ashtu
ėshtė njė mbrojtės i shenjtė i disa vendeve, qyteteve,
profesioneve, organizatave dhe tė sėmurėve. Kėto janė tė
dhėnat historike mbi personazhin tipik tė krishterė
Shėn Gjergji.
Tė nderuar!
Me keqardhje shprehemi se njė pjesė e muslimanėve
e festojnė kėtė festė duke pėrkujtuar Shėn Gjergjin mė
6
maj tė ēdo viti, kjo bėhet nė forma dhe mėnyra tė
ndryshme;
disa
duke bėrė rituale tė veēanta, disa vizitojnė varret e
caktuara duke filluar nga tyrbet, teqetė, kishat, duke
kėrkuar ndihmėn e tė vdekurve. Ndezin qirinj, prenė
kurban, fėmijėt i zgjojnė mė herėt, i spėrkasin me ujė
nė mėngjesin e hershėm e shumė rite dhe ceremoni
tė
tjera.
Nė disa vende bėhen edhe tubime organizative duke u
tubuar nė vende tė hapura tė rinj dhe te rejat kėshtu
duke festuar dhe ushtruar imoralitet.
Tė nderuar besimtarė!
Festa e Shėn Gjergjit dhe veprimet qė bėhen kanė
karakter dhe pėrmbajtje idhujtarie, injorance dhe
pabesimi. Nė kėtė festė i bėhet shirk Allahut tė
Lartėsuar duke u lutur pranė varreve, duke kėrkuar fatin
pranė
tė vdekurve. Kėto veprime janė tė ndaluara sepse lutja,
adhurime, ėshtė e rezervuar vetėm pėr Allahun.
Me
kėto veprime jo tė ligjshme vihet nė rrezik potencial
besimi i muslimanit
dhe veprat e tij.
Tė kujtojmė sė bashku kėshillėn e
Llukmanit kur i tha djalit tė vet:
"O djali im, mos i pėrshkruaj Allahut shok, sepse
idhujtaria ėshtė padrejtėsi mė e madhe!"
"Dhe kushdo qė mohon
besimin
(islam),
atėherė puna e tij ėshtė e pavlerė dhe nė Botėn e
Pastajme ai do tė jetė prej tė humburve."
Zullumi, padrejtėsia mė e madhe ėshtė
shirku dhe kjo bėri qė tė shkatėrrohen popujt e
mėparshėm. Allahu i Lartėsuar na tregon:
Ato
janė fshatra (vendbanime) qė kur bėnė zullum, Ne
i shkatėrruam dhe pėr shkatėrrimin e tyre u patėm
caktuar kohė tė sakta.
Janė tė pakuptimta ritualet qė bėhen nė kėtė ditė pranė
njerėzve tė vdekur,
pranė
atyre
qė janė tė tretur nėn dhe!
Vallė a kėta mund tė sjellin fat, dobi, fėmijė dhe
pasuri?!
Jo assesi njė gjė e tillė ėshtė e pamundur dhe e kotė.
Allahu i Lartėsuar thotė:
"Thuaju: Thėrrisni ata pėrveē Atij
(Allahut)
tė cilėt juve jua merr mendja
(pėr zota: si melekėt, Pejgamberėt, kushdo qofshin,
idhujt etj);
Ata nuk kanė fuqi pėr ta larguar tė keqen prej jush, as
edhe pėr ta kaluar atė prej jush te ndokush tjetėr. "
Vėllezėr dhe motra!
Mos lejoni pėrngjasimin me jobesimtarėt.
Mos lejoni tė rreshtoheni me ata qė nuk kanė as besim e
as moral.
Mos lejoni ti pėrngjani armiqve tė Islamit dhe
tė
muslimanėve.
Njė fatkeqėsi qė ka kapluar shoqėrinė muslimane
ėshtė edhe pėrngjasimi i verbėr me jobesimtarėt duke i
imituar ata nė shumė gjėra, madje edhe nė festat e tyre.
Vėlla! Kujto fjalėt e Allahut tė Lartėsuar i cili i
thotė tė
Dėrguarit
tė Tij:
Kurrė, as jehuditė dhe as tė krishterėt
nuk do tė jenė tė kėnaqur me ty
(o Muhamed), derisa ti tė ndjekėsh fenė e tyre.
Thuaju: Vėrtet qė udhėzimi i Allahut (Islami,
besimi i tillė nė Njė Zot tė Vetėm), ky ėshtė udhėzim
i vetėm. Dhe nėse ti (o Muhamed) do tė ndiqje
dėshirat e tyre pas asaj qė ti ke marrė nga dija e lartė
(Kurani), atėherė nuk do tė kishe ndaj Allahut as
vali (ruajtės a mbrojtės),
as ndihmues.
Tė nderuar besimtarė!
Muslimanėt
kanė program tjetėr jetėsor,
nė tė
cilin
nuk lejohet pasimi dhe pėrngjasimi me jobesimtarėt.
Allahu i Lartėsuar thotė: ...Pėr secilin prej jush,
Ne caktuam ligje dhe program...
Allahu i Lartėsuar i drejtohet Muhamedit, paqja dhe
bekimet e Allahut qofshin mbi tė, duke i thėnė:
Pastaj Ne tė vendosėm ty (O Muhamed) nė udhė
tė qartė tė urdhėrimit Tonė tė rrugės sė fesė (nė
atė rrugė tė cilėn Ne ua urdhėruam tė gjithė tė
Dėrguarve para teje duke u pėrcaktuar ligjet dhe rrugėn
e vėnies nė jetė tė besimit tė pastėr islam nė Njė Zot
tė Vetėm). Ndiq pra edhe ti atė dhe mos u shko pas
dėshirave tė atyre qė nuk dinė. Vėrtet qė ata nuk tė
vlejnė ty aspak ndaj Allahut (nėse Ai do tė
ndėshkojė ty). Vėrtet qė dhalimunėt (mohuesit,
mosbesimtarėt, keqbėrėsit) janė eulija (mbrojtės
e ndihmues) tė njėri-tjetrit, por Allahu ėshtė Vali
(Mbrojtės e Ndihmues) i muttekinėve (i tė
pėrkushtuarve ndaj Tij nė Besimin e pastėr islam).
Ndėrsa Muhamedi, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi
tė, thotė: Kush i pėrngjan njė populli, ai ėshtė
prej tyre.
Nuk ėshtė prej nesh ai qė u pėrngjan tė tjerėve pėrveē
nesh. Mos u pėrngjani ēifutėve dhe tė krishterėve.
Muhamedi, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi tė, na
ka tėrhequr vėrejtjen duke thėnė: Do tė pasoni
adetet e atyre qė kanė qenė para jush pėllėmbė pas
pėllėmbe e kut pas kuti, saqė po tė hynin ata nė vrimėn
e hardhucės, edhe ju do ti pasoni ata. I thamė:
Kush janė ata, ēifutėt dhe tė krishterėt? Tha:
Kush tjetėr pėrpos tyre?
Parimet e Islamit na bėjnė tė ditur se
imitimi dhe pėrngjasimi me jobesimtarėt ėshtė i ndaluar.
Gjithė kėto argumente ndalojnė imitimin dhe pėrngjasimin
me jobesimtarėt nė qėllimet dhe veprat e tyre.
Islami ka ngėrthyer nė vetvete nevojat njerėzore qė nga
lindja deri nė vdekje,
ka
sistemuar jetėn shoqėrore, ekonomike, politike dhe
kulturore duke rregulluar edhe festat fetare.
"Thuaj: Sigurisht falja ime, kurbani im, jeta ime dhe
vdekja ime janė pėr Allahun, Zotin e aleminit
(njerėzve, xhinėve dhe gjithēkaje qė ekziston).
Ai nuk ka asnjė shok e tė barabartė me Tė dhe pėr kėtė
unė jam urdhėruar dhe unė jam i pari qė i nėnshtrohem
Vullnetit tė Tij si musliman.
Vetėm prej Allahut kėrkojmė ta pėrmirėsojė gjendjen e
muslimanėve nė ēdo vend dhe tė na ndihmojė tė kapemi pas
librit
tė
Allahut dhe Sunetit
tė
Pejgamberit,
lavdėrimi dhe shpėtimi i Allahut qofshin mbi tė.
"
kush i pėrmbahet udhėzimit Tim, ai nuk ka pėr tė
humbur (nė dynja) e as nuk ka pėr tė dėshtuar
(nė jetėn tjetėr). E kush ia kthen shpinėn udhėzimit
Tim, do tė ketė jetė tė vėshtirė dhe nė Ditėn e Kiametit
do ta ringjall tė verbėr."
Pėrgatiti: Ulvi Fejzullahu
3.5.2008